Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

SwheelS

Jarmuiden 33
1046AC Amsterdam
0615106969
KvK 65570049

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
SwheelS

Gemiddelde beoordeling

8,1

217 beoordelingen

Beoordeling van klanten

78%

5%

17%

2018
SwheelS

Lesley Van Gijseghem beoordeelde op 2018-08-14

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

nico verroken beoordeelde op 2018-08-13

Goed product, snelle levering.

SwheelS

Jan Van der Lecq beoordeelde op 2018-08-13

Prima webwinkel, alleen de beloofde levertijden worden niet behaald...

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Ed beoordeelde op 2018-08-09

Conform afspraak geleverd, prima prijs-kwaliteit verhouding, zeer tevreden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Andre Bloem beoordeelde op 2018-08-06

De hooverboards zijn momenteel uitverkocht en heb eerst een gebruikt board opgestuurd gekregen. Als in September en nieuwe boards beschikbaar zijn, wordt deze kosteloos omgeruild voor een nieuwe! Goede service moet ik zeggen.

SwheelS

Miranda beoordeelde op 2018-08-05

De bestelling was keurig verpakt en op tijd geleverd!

SwheelS

lu de l' arbre beoordeelde op 2018-08-03

SwheelS

Kathleen De Doncker beoordeelde op 2018-07-31

Ze geven aan op hun site vandaag besteld morgen in huis! Niet! We zijn 1,5 week verder en heb nog steeds de helft van mijn bestelling niet. Bijna geen email update van bestelling verstuurd met tracking ofzo niks! Als je belt naar de klantendienst leggen ze af of zijn ze onbeschoft. Veralgemenen ze alles. Nooit bestel ik hier nog iets. Bestel heel vaak online en nog nooit zo'n slechte service gehad.
Na mijn reactie mail gekregen wat kunnen we doen? Dan reageer je en krijg je weer geen reactie!!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van SwheelS:
Geachte Kathleen,

Dit is niet fijn om te horen.

Wat kunnen we voor u doen.

Met vriendelijke groet,

SwheelS
SwheelS

Leonie Haverkort beoordeelde op 2018-07-28

Levertijd zeer slecht
Voorgelogen en onvriendelijk behandeld door klantenservice

Goed product maar door de wijze waarop je als klant behandeld wordt
Nooit weer

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Anil Sardjoesingh beoordeelde op 2018-07-28

Teleurstellend, na 3 dagen wacht ik nog steeds op bestelling. Ook geen enkele informatie of terugkoppeling.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Els Cloesen beoordeelde op 2018-07-27

SwheelS

wallie vd berg beoordeelde op 2018-07-25

SwheelS

Leonie Haverkort beoordeelde op 2018-07-23

SwheelS

Siem Francken beoordeelde op 2018-07-23

Levering heeft lang op zich laten wachten. Beantwoorden hun mails niet. Enkel als je belt krijg je reactie of wanneer je een klacht indien. Hoverboard zelf is dik in orde.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Sharon Van der Heiden beoordeelde op 2018-07-22

SwheelS

Dominic Van Steen beoordeelde op 2018-07-22

SwheelS

Jeanette Moesker beoordeelde op 2018-07-22

Snel geleverd...

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Bas Beijes beoordeelde op 2018-07-20

SwheelS

Wendy Chantrel beoordeelde op 2018-07-15

Snel binnen , zo in elkaar gezet. En na 2 dagen al het klittenband kapot waarmee je hem op t hoverboard vastzet.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Geert Vercauteren beoordeelde op 2018-07-13

Product was niet zelfde als op foto, sterker nog, product wat ik kocht staat nieuw op marktplaats aangeboden voor de helft van de prijs. Misleid en afgezet.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.