Jarmuiden 33

Angela van Holten beoordeelde op 2018-06-11

Goed product, vlotte levering

Jeroen Busch beoordeelde op 2018-06-11

Menno Sorgedrager beoordeelde op 2018-06-10

Degelijk product zo’ hoverkart. Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden van bestellingsstatus. Nog noet uitgeprobeerd want hoverboard moet nog volgen

Lars van Renselaar beoordeelde op 2018-06-10

Netjes op tijd ontvangen is goede staat. De kart is nu al een groot succes!

Leendert Oprel beoordeelde op 2018-06-08

Prima tevreden, alleen kwam een deel van de zending dag later dan gepland. Maar goed afgehandeld.

Peter Pentenga beoordeelde op 2018-06-04

JF Borgeld beoordeelde op 2018-06-04

Ad van den Akker beoordeelde op 2018-06-04

Correct

Anja beoordeelde op 2018-05-31

Heb dinsdag een kart besteld maar voel de bui al hangen...nog steeds niet binnen en niks meer gehoord.hij is voor de verjaardag van mijn zoontje zondag...nou ben er bang voor.en zal dus ook wel geen zwarte worden alsik het hier zo lees.... En jammer heb m binnen en hij beschadigt heel je oxboard.was fijn dat daar standaard bescherming bijgeleverd zou worden.Ze benaderen me prive maar krijg geen antwoorden op mijn mailtje helaas...

Reactie van SwheelS:
Geachte L. Booijink,

Wij vinden het erg vervelend dat uw een slechte recensie heeft achtergelaten.
Wat is er gebeurt ?
Wij willen dit graag oplossen.

H. Broersma beoordeelde op 2018-05-28

Sanneke van der Linden beoordeelde op 2018-05-28

Reactie van SwheelS:
Geachte Sanneke van der Linden,

Wij vinden het erg vervelend dat uw een slechte recensie heeft achtergelaten.
Wat is er gebeurt ?
Wij willen dit graag oplossen.

Zion Smit beoordeelde op 2018-05-28

Gijs Maingay beoordeelde op 2018-05-28

Kinmin Hau beoordeelde op 2018-05-28

Stefan Huysegems beoordeelde op 2018-05-28

Hand Van oosterhout beoordeelde op 2018-05-28

Nicole Boonstra beoordeelde op 2018-05-28

Duurde erg lang voor bezorgd werd, was dus te laat voor verjaardag

KRISTOF DE CLERCQ beoordeelde op 2018-05-28

Tiffany Copia beoordeelde op 2018-05-28

K Hofmans beoordeelde op 2018-05-28

levering veel te laat zonder bericht waarom