Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

SwheelS

Jarmuiden 33
1046AC Amsterdam
0615106969
KvK 65570049

Geverifieerd door WebwinkelKeur

SwheelS

Gemiddelde beoordeling

7,9

246 beoordelingen

Beoordeling van klanten

74%

5%

21%

2018
SwheelS

Wendy Quist beoordeelde op 2018-10-26

Ik heb een hoverboardkart besteld 3 weken geleden op hoverboardkart.nl wat na lang googelen dus ook van swheels blijkt te zijn!
Ontvangen en wat blijkt: er zit geen gebruiksaanwijzing bij er missen boutjes en het voorwiel is kapot en draait niet!
Twee mails gestuurd en geen reactie! Na lang googelen kwam ik erachter dat deze site ook van swheels is en vond daar een telefoonnummer. Na gebeld te hebben zou deze meneer het meteen gaan naleveren.
Een week later nog niets! Weer gebeld en zou per mail t&t krijgen. Weer niets ontvangen, zowel geen spullen als geen mail. Wederom weer gebeld en het zou al een week geleden verzonden zijn en diezelfde dag echt bij mij aankomen. Weer om t&t gevraagd en zou per mail worden verstuurd. Je raad het al...... geen mail, geen t&t en GEEN spullen!!!!! Vervolgens probeer je ze weer te bereiken, maar dan krijg je gewoon een v.m. En zijn ze niet te bereiken!
Nooit meer bestel ik hier en ik zou iedereen aanraden hier niet te bestellen,want ze besodemieteren je gewoon.
Ik wil mijn geld terug, of een compleet nieuwe kart die wel goed is!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Mario muys beoordeelde op 2018-10-18

Een schande dat dit bedrijf kan blijven doorgaan. In juni hoverboard besteld (levering augustus) maar tot op heden niets gezien of gehoord.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Ivo van den Broek beoordeelde op 2018-10-12

Op zondag 30-09 een hoverboard kart besteld, op woensdag 3-10 mail gehad met de tekst: Je bestelling is afgerond en/of verzonden...
Op vrijdag 5-10 gebeld met een of andere ongeïnteresseerde gast van de klantenservice die zei: Vandaag komt de track&trace code eraan. Niets gezien.
Maandag 8-10 nog een keer gebeld, weer een ongeïnteresseerde gozer (hij zei niet dezelfde te zijn...).
Vervolgens maandagavond eindelijk een mail met code, maar geen enkel excuus o.i.d.
Dinsdag is hij eindelijk bezorgd...

Het minst wat ze konden doen is excuses aanbieden voor de vertraging of een mail waarin ze aankondigen dat het langer gaat duren dan de bewering op de site: Vandaag besteld = morgen gratis in huis, in Nederland en België.
Anyway de service is gewoon ruk!

Namens mijn zoon 9 jaar in ieder geval hartelijk dank!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Marco van Loo beoordeelde op 2018-10-12

Snel geleverd en geen verzendkosten.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Stephan Verhoeven beoordeelde op 2018-10-09

Webshop is compleet onbereikbaar. Reageert niet of pas na tig keer bellen of mailen.
Kart wordt geleverd zonder montagehandleiding. Op vragen daarover wordt ook niet gereageerd. Bestelling later dan belooft bezorgd.

Kortom: blij dat we het hoverboard al elders hadden gekocht en voor de hoverkart had het prima elders voor paar tientjes goedkoper gelukt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

WHC Smits beoordeelde op 2018-10-07

SwheelS

Flore Messens beoordeelde op 2018-10-07

VLotte service! Hoverkart uitstekende kwaliteit!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Linda Derix beoordeelde op 2018-10-06

SwheelS

Mouton N. beoordeelde op 2018-10-05

Slechtste bedrijf waar ik ooit iets van besteld heb. Heb in mei een hoverboard ge-pre ordered die in augustus geleverd ging worden. Nooit 1 mail gekregen, nooit een track and trace code of wat dan ook. Heb de pre-order geannuleerd in augustus. Na vele boze mails door mij gestuurd, een mail teruggekregen van SwheelS dat het bedrag zo vlug mogelijk terug gestort ging worden. Is nog altijd niet gebeurd, wacht nu al langer dan een maand!!!!!!!!! Slechtste bedrijf ooit, echt ziekelijk belachelijk!!!!!!!!!! Ik wacht op mijn geld!!!!!!!!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Mark Vinkx beoordeelde op 2018-09-30

Wist niet wanneer er geleverd ging worden. Ook op mail naar klantendienst bleef onbeantwoord. Na 16 dagen werd er ineens geleverd. Viel nog maar communicatie kan veel beter

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Roan Drost beoordeelde op 2018-09-30

1. bestelling is te laat uitgeleverd, niet een dag na bestelling zoals beloofd
2. bij aflevering ontbraken 2 schroeven voor de bevestiging van de stoel, nu kan mijn zoon nog steeds niet genieten van zijn aankoop.

SwheelS

Froukje beoordeelde op 2018-09-27

Bestelling #8154 (april 12, 2018)>>> 12 april gekocht
Product Hoeveelheid Prijs
SwheelS hoverboard kart 1 €69,95
Subtotaal: €69,95
Verzending: Gratis verzending +
Betaalmethode: iDEAL Totaal: €69,95 (inclusief €12,14 BTW)
Betaling afgerond door H. NOBEL

Op 27 jun. 2018, om 15:11 heeft Nes Café Ameland <info@nes-cafe-ameland.nl> het volgende geschreven:

Goedemiddag,
De hoverboard van mij zoon die functioneert niet helemaal meer.
Als je erop staat doet de rechterkant het niet meer. Deze reageert nergens op. Kunt u mij berichten wat we moeten doen?

Tot op heden nog GEEN hoverboard > 3x gebeld. ik had mijn naam nog niet gezegd en er werd mij al verteld dat hij opgestuurd werd, opgestuurd was, bijne klaar was. Niets van dit alles. Morgen Vrijdag 28 september . inmiddels 5 maand verder zal ik er werk van maken. Kassa, Consumentenbond. Over de rug van kinderen, die hier hard voor hebben gespaard... misbruik maken van de situatie!!


Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

PDP beoordeelde op 2018-09-24

Levering vanuit NDL wordt op de site beloofd binnen de 24h. Het duurde uiteindelijk bijna 5 dagen voor de levering bij ons toekwam.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Ylse Ringeling beoordeelde op 2018-09-20

Wat een slecht bedrijf is dit zeg. En dat zeg ik niet snel van een bedrijf. Ik had er een Hoverkart besteld op vrijdag voor 1500 uur omdat ik hem graag voor dinsdag geleverd wilde hebben omdat het een verjaardagscadeautje voor mijn dochtertje was die dit al heel lang wilde hebben. Omdat ik geen enkele email bevestiging had gekregen en mijn email ook maar niet beantwoord werd, ben ik Swheels gaan googlen op klachten. Nou toen voelde ik de bui al hangen. Op maandag heb ik gebeld met het bedrijf Swheels omdat ik nog steeds niets had gehoord. Ik werd echt heel onvriendelijk en ongeïnteresseerd te woord gestaan door een manspersoon met een hele slome stem. Vervolgens vroeg ik of zij al iets wisten van mijn bestelling. Er werd toen gezegd dat de hoverkart al verzonden was. Toen ik vroeg of zij een track en trace code hadden zou deze in de middag van deze dag worden verzonden naar mij. Nou je raadt het al. In de middag geen track en trace code. Volgende dag nogmaals gebeld (en dit was al op de verjaardag van mijn dochter) dus dinsdag met de mededeling dat ik nog geen track en trace code heb gekregen. Ik kreeg te horen dat zij konden zien dat de hoverkart die dag tussen 11.00 uur en 18.00 uur geleverd zou worden. Uiteraard vetrouwde ik het niet en heb ik nogmaals direct om een track en trace code gevraagd. Uiteindelijk kreeg ik die en je raadt het al...géén info kunnen vinden op dit track en trace nummer van DHL. Vervolgens gebeld met DHL en deze verzekerde mij dat er door de hun geen track en trace nummer was uitgegeven die met mijn track en trace nummer overeen kwam. Zij hadden ook geen goederen onderweg die bestemd waren voor mijn adres. Wederom terugebeld naar klantenservice Swheels met de mededeling dat code niet klopt volgens DHL. Nou volgens hun kon dat niet en de hoverkart zou echt vandaag dinsdag (verjaardag van mijn dochtertje) bezorgd worden. Nou wederom..je raadt het al...18.00 uu maar geen hoverkart. Weer teruggebeld en gezegd dat er niets geleverd is. Vevolgens mijn aankoopbedrag terug geëist. Dit heb ik op donderdag op mijn rekening terug ontvangen. Ik zou ook nog een kortingsbon van hun krijgen voor de problemen die ik heb ondervonden, maar je raadt het al....NOOIT GEKREGEN!! Zij moeten geen Wheels heten, maar fa. List en bedrog. Het is niet voor niets dat hun producten niet meer via Mediamarkt te verkrijgen zijn. Ik zou als bedrijf MediaMarkt ook geen zaken willen doen met zo een bedrijf. En waarschijnlijk zal swheels bij mijn commentaar zoiets schrijven van

"Wij willen graag weten wat er mis is gegaan en waar we u tegemoet kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

SwheelS "

Om vervolgens niets meer van hun te vernemen!!
Wat een K.T bedijf!! Ik zou hier NOOIT meer iets aanschaffen en ik raad het iedereen af.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

MAndy Stroeve beoordeelde op 2018-09-17

SwheelS

Jan Ringelberg beoordeelde op 2018-09-16

Eenvoudig te bestellen, heldere informatie, gunstige prijs/kwaliteit verhouding en nette levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Renate Miltenburg beoordeelde op 2018-09-16

Het had een uitstekend kunnen zijn als de bestelling ook op tijd zou zijn geweest. Maar helaas heeft die er 5 dagen over gedaan....problemen met DHL werd mij verteld. Verder duidelijke webshop, keurig te woord gestaan aan de telefoon.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Safa Alshuroufi beoordeelde op 2018-09-15

De hoverkart is geen eens van eigen merk. Er stond nergens swheels op. Ik kreeg mijn pakket helaas pas 4 dagen na verwachte tijd en de klantenservice was ook matig. De hoverkart is wel goed alleen snap ik niet waarom het niet van eigen merk is en nergens het merk op staat als het bedrijf ‘Swheels’ heet.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
SwheelS

Thijs beoordeelde op 2018-09-12

Al van half augustus aan het wachten op een hoverboard. Als we bellen worden we heel kort en onvriendelijk behandeld en word er telkens gezegd dat het volgende week aankomt .Ik vraag mijn geld terug en dan moet ik ineens een mail sturen en word afgewimpeld en mag niets meer zeggen. Hier bestel ik nooit meer iets!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van SwheelS:
Geachte Thijs,

Wij willen graag weten wat er mis is gegaan en waar we u tegemoet kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

SwheelS
SwheelS

Sabine Hoogenbosch beoordeelde op 2018-09-10


Reactie van SwheelS:
Geachte Sabine,

Wij willen graag weten wat er mis is gegaan en waar we u tegemoet kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

SwheelS

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur meer is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.