Jarmuiden 33
1046AC Amsterdam

8,1

Lesley Van Gijseghem beoordeelde op 2018-08-14

nico verroken beoordeelde op 2018-08-13

Goed product, snelle levering.

Jan Van der Lecq beoordeelde op 2018-08-13

Prima webwinkel, alleen de beloofde levertijden worden niet behaald...

Ed beoordeelde op 2018-08-09

Conform afspraak geleverd, prima prijs-kwaliteit verhouding, zeer tevreden.

Andre Bloem beoordeelde op 2018-08-06

De hooverboards zijn momenteel uitverkocht en heb eerst een gebruikt board opgestuurd gekregen. Als in September en nieuwe boards beschikbaar zijn, wordt deze kosteloos omgeruild voor een nieuwe! Goede service moet ik zeggen.

Miranda beoordeelde op 2018-08-05

De bestelling was keurig verpakt en op tijd geleverd!

lu de l' arbre beoordeelde op 2018-08-03

Kathleen De Doncker beoordeelde op 2018-07-31

Ze geven aan op hun site vandaag besteld morgen in huis! Niet! We zijn 1,5 week verder en heb nog steeds de helft van mijn bestelling niet. Bijna geen email update van bestelling verstuurd met tracking ofzo niks! Als je belt naar de klantendienst leggen ze af of zijn ze onbeschoft. Veralgemenen ze alles. Nooit bestel ik hier nog iets. Bestel heel vaak online en nog nooit zo'n slechte service gehad.
Na mijn reactie mail gekregen wat kunnen we doen? Dan reageer je en krijg je weer geen reactie!!!!

Reactie van SwheelS:
Geachte Kathleen,

Dit is niet fijn om te horen.

Wat kunnen we voor u doen.

Leonie Haverkort beoordeelde op 2018-07-28

Levertijd zeer slecht
Voorgelogen en onvriendelijk behandeld door klantenservice

Goed product maar door de wijze waarop je als klant behandeld wordt
Nooit weer

Anil Sardjoesingh beoordeelde op 2018-07-28

Teleurstellend, na 3 dagen wacht ik nog steeds op bestelling. Ook geen enkele informatie of terugkoppeling.

Els Cloesen beoordeelde op 2018-07-27

wallie vd berg beoordeelde op 2018-07-25

Leonie Haverkort beoordeelde op 2018-07-23

Siem Francken beoordeelde op 2018-07-23

Levering heeft lang op zich laten wachten. Beantwoorden hun mails niet. Enkel als je belt krijg je reactie of wanneer je een klacht indien. Hoverboard zelf is dik in orde.

Sharon Van der Heiden beoordeelde op 2018-07-22

Dominic Van Steen beoordeelde op 2018-07-22

Jeanette Moesker beoordeelde op 2018-07-22

Snel geleverd...

Bas Beijes beoordeelde op 2018-07-20

Wendy Chantrel beoordeelde op 2018-07-15

Snel binnen , zo in elkaar gezet. En na 2 dagen al het klittenband kapot waarmee je hem op t hoverboard vastzet.

Geert Vercauteren beoordeelde op 2018-07-13

Product was niet zelfde als op foto, sterker nog, product wat ik kocht staat nieuw op marktplaats aangeboden voor de helft van de prijs. Misleid en afgezet.