Bachstraat 131
2324 HH Leiden

9,9

Erna Neuteboom beoordeelde op 2018-08-16

Supersnelle levering van een armband die er niet meer was. Is dus heel snel voor mij gemaakt. Heel blij mee.

Annemiek Hermans beoordeelde op 2018-08-15

Mooie kwaliteit, op maat gemaakt. Leuk verpakt met n persoonlijke boodschap erbij. Echt n kadootje.

Jolanda Martens beoordeelde op 2018-08-03

Bestelling werd snel geleverd. Persoonlijke aandacht bij de order en de opvolging.

Marjan Oosting beoordeelde op 2018-08-01

Fijne overzichtelijk webwinkel. Wil je je armband iets aangepast dan weet ze met weinig woorden wat je bedoelt. Snelle levering en leuk ingepakt, voelt als een kadootje voor jezelf!

Erna Hofman beoordeelde op 2018-07-08

Zeer tevreden. Snelle levering.
Keurig verpakt.

Elize beoordeelde op 2018-07-03

Altijd mooie sieraden en een hele goede service.

Geke Mellens beoordeelde op 2018-06-18

Heel tevreden..armbandje had een afwijkende maat..was geen probleem.Vlotte levering.

Veronique van der Woude beoordeelde op 2018-06-16

Altijd snelle levering. Goed en mooi verpakt.

Lynda Leliveld-Beck beoordeelde op 2018-05-28

Heel erg tevreden! Licht grijs heup-schouder tasje en de armband summer special snel ontvangen en zijn beide van zeer goede kwaliteit.

Thea Schut beoordeelde op 2018-05-28

Heel tevreden

Marieke beoordeelde op 2018-05-23

Hele snelle leuke reactie. En mooie producten. Erg goeie service. 👍

Yvonne Haak beoordeelde op 2018-05-13

Heel tevreden. Mooie website. Snelle levering.

Marleen den Heijer beoordeelde op 2018-05-11

De bestelling was, zoals altijd, snel binnen. Ben er blij mee!

Veronique van der Woude beoordeelde op 2018-05-04

Goede en snelle service..!

Petra beoordeelde op 2018-05-02

Keurig netjes bezorgd. En mooie kwaliteit spullen

W van der wal beoordeelde op 2018-04-23

Snelle levering .Leuk contact via Messenger. Prima om vaker te bestellen

Rianne de Wit beoordeelde op 2018-04-16

Snelle levering, mooie producten!

Alex Dirks beoordeelde op 2018-04-06

Snelle levering mooi product ben er happy mee leuke verrassing voor mijn vrouw haar verjaardag volgende maand

Nicole beoordeelde op 2018-03-29

Super blij met mijn gepersonaliseerde armband, super service, snelle levering en geweldige kwaliteit, bedankt Sylvia xxx

Yolande Verreij beoordeelde op 2018-03-27

Prachtig gemaakt, precies op maat, mooi verpakt en snelle levering. Kortom helemaal happy met mijn bestellingen bij Sylviamade4you