Bachstraat 131
2324 HH Leiden

9,9

Esther van Diest beoordeelde op 2018-12-09

Heel tevreden! Snelle levering van de geweldige artikelen.

Brigitte Stokkel beoordeelde op 2018-12-02

Snel antwoord op mijn vraag via mail. En produkt ik goede orde ontvangen .

IM Jordaan beoordeelde op 2018-11-30

Bedankt, ik ben heel blij met mijn armbandje. Precies wat ik besteld had. Zelfs met mijn wens voor een kleine aanpassing is rekening gehouden.

Wilma Willems beoordeelde op 2018-11-30

Goed verpakt, snelle levering , ben er blij mee

Louise van Es beoordeelde op 2018-11-14

Prima service komt afspraken na

Els Spieker beoordeelde op 2018-10-27

Top !

Gosia beoordeelde op 2018-10-24

Een heren armbandje besteld, wat was deze snel binnen en zo mooi.

Gosia beoordeelde op 2018-10-07

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling. Ik was een onderdeel van een armband kwijt en deze werd voor mij snel bijgemaakt. Zal zeker vaker bestellen.

A Plaizier beoordeelde op 2018-09-20

Mooie kwaliteit en snel geleverd !

Mary Jeijsman beoordeelde op 2018-09-15

Product voldoet aan de verwachting, snelle levering.

Gosia beoordeelde op 2018-09-08

Het armband is precies op maat gemaakt en was snel geleverd. Ben er zeer blij mee.

Plezier beoordeelde op 2018-08-29

Goede kwaliteit en prijsverhouding . En zeer vriendelijke en behulpzame benadering bij het kopen van haar producten !

Erna Neuteboom beoordeelde op 2018-08-16

Supersnelle levering van een armband die er niet meer was. Is dus heel snel voor mij gemaakt. Heel blij mee.

Annemiek Hermans beoordeelde op 2018-08-15

Mooie kwaliteit, op maat gemaakt. Leuk verpakt met n persoonlijke boodschap erbij. Echt n kadootje.

Jolanda Martens beoordeelde op 2018-08-03

Bestelling werd snel geleverd. Persoonlijke aandacht bij de order en de opvolging.

Marjan Oosting beoordeelde op 2018-08-01

Fijne overzichtelijk webwinkel. Wil je je armband iets aangepast dan weet ze met weinig woorden wat je bedoelt. Snelle levering en leuk ingepakt, voelt als een kadootje voor jezelf!

Erna Hofman beoordeelde op 2018-07-08

Zeer tevreden. Snelle levering.
Keurig verpakt.

Elize beoordeelde op 2018-07-03

Altijd mooie sieraden en een hele goede service.

Geke Mellens beoordeelde op 2018-06-18

Heel tevreden..armbandje had een afwijkende maat..was geen probleem.Vlotte levering.

Veronique van der Woude beoordeelde op 2018-06-16

Altijd snelle levering. Goed en mooi verpakt.