Socrateslaan 27

top

Peter Eekhof beoordeelde op 2019-08-21

Jos van de Kieft beoordeelde op 2019-08-16

C Rootlieb beoordeelde op 2019-08-16

Over bestelling geen klachten. Gebruiksaanwijzing was niet heel duidelijk maar uiteindelijk gelukt en werkte de schakelaar. Een paar dagen later blijkt de schakelaar helaas al niet meer te werken.

rinus hagen beoordeelde op 2019-08-06

Allard Esselink beoordeelde op 2019-08-02

Snel en corect geleverd

Koen van den Brand beoordeelde op 2019-07-31

Snelle levering. Alleen was het te warm om direct te installeren. Maar het product werkt zoals het moet. Vragen in chat vorm werden snel en correct beantwoord. Een min puntje is de software/privacy verklaring uit China. Installatie ging niet helemaal perfect maar daar kwamen we uiteindelijk wel uit. Mijn virus scanner wees echter wel op de info (teveel) die naar China gaat. Daar kun je wat vraagtekens bij zetten! Niet alle data uit mijn telefoon hoeft naar een server in China. Maar goed, ervan uitgaande dat ze daar inderdaad correct (?) omgaan met de gegevens en hun privacy verklaringen opvolgen, werkt het product perfect.

Marnix Van Opstal beoordeelde op 2019-07-28

Prima, snel en netjes bezorgd en Het product werkt goed.

Richard Jongstra beoordeelde op 2019-07-23

Goede en snelle levering
Ook per mail snel antwoord op mijn vraag.

Francois Vergeer beoordeelde op 2019-07-21

Gaston Delvaux beoordeelde op 2019-07-12

Snelle en correcte afhandeling!

Ralph Kirschall beoordeelde op 2019-07-08

volgende dag in huis. graag aangeven dat dit in het weekend niet werkt. vrijdag besteld dinsdag geleverd

Beste Ralph,

Daar heb je helemaal gelijk in, wij hebben dit inmiddels aangepast op de website. Ondanks de verlate levering hopen we dat het product naar verwachting werkt!

Robert Sprenkels

Stefan Sprenkels beoordeelde op 2019-06-22

Goede prijs kwaliteit verhouding. Robert weet waar hij het over heeft en geeft daarom zeer kundig advies.

Reactie van TD Comfort:
Dat horen we graag! We zijn blij dat we jouw huis een stukje slimmer hebben kunnen maken. Veel plezier van je bestelling!

Kees Van Der Plas beoordeelde op 2019-06-20

Product is goed verpakt.
En werkt perfect.

Lars van Stralendorff beoordeelde op 2019-06-07

Peter van der Donk beoordeelde op 2019-06-04

Snel geleverd voor een product uit China. Was dus op voorraad in Duitsland. Werkt zoals verwacht, prima.

Ed Buzzi beoordeelde op 2019-06-03

Duidelijke website en snelle levering. Ik ben heel tevreden.

Reactie van TD Comfort:
Dat horen we graag! Dankjewel voor je positieve beoordeling! En uiteraard veel plezier met je bestelling.