Marco Poloroute 12
1363LA Almere
036 536 9030

2016

P. Verzanden beoordeelde op 2016-03-23

Mooie shop met heerlijke producten! Kende het merk nog niet, maar ben inmiddels wel fan :)

Joke de Leeuw beoordeelde op 2016-03-22

Zeer tevreden! Heerlijke producten, snelle levering en goed betaalbaar!

Judeska Thomas beoordeelde op 2016-03-22

Goeie service....pakket was snel afgeleverd, en over de creme die ik had besteld valt bijna niet te spreken....oftewel in één woord gezegd......het ruikt super heerlijk en is fragance zacht!!!!!!!!

Meral beoordeelde op 2016-03-08

Heel tevreden ik heb nu al 3 keer besteld en alle keren kreeg ik het volgende dag gelijk binnen. De producten heel mooi en netjes verpakt. Een top klantenservice! Heel vriendelijk. Ze verdienen zeker een dikke duim!

Ellen beoordeelde op 2016-03-06

Gewoon uitstekend, goede communicatie over de bestelling, vlotte levering, dus wat wil je nog meer?

Ans van Veen. beoordeelde op 2016-03-06

Ik ben heel blij met Argan Oil het is een eerlijk product.
Ook prijs kwaliteit is geweldig, 200 ml. voor €19.95 heel mooi.
Vandaag besteld morgen in huis.
Ook vragen worden snel en goed beantwoord.
Al met al een geweldige webwinkel!!

Andre van Putten beoordeelde op 2016-03-04

Fijne producten, prettige shop, snelle levering! Geen verdere op- of aanmerkingen.

M. Donker beoordeelde op 2016-03-04

Erg fijne producten en zeker voor herhaling vatbaar! Gelukkig ook snel geleverd!

2016