Eenspan 10C
3897AL Zeewolde
+31365226150

Ad Verkooijen beoordeelde op 2019-08-21

Steeds goed te woord gestaan als ik belde voor informatie omtrent levering ,duurde wel lang ,toch goed gekomen past prima.

Ashley Kuyf beoordeelde op 2019-08-19

Jaap Van de Vorle beoordeelde op 2019-08-12

tarko zsolt beoordeelde op 2019-08-12

Jurgen Willems beoordeelde op 2019-08-08

Max Cohnen beoordeelde op 2019-08-07

goed advies en snel geleverd

Huub Schmidt beoordeelde op 2019-08-05

Ik ben zelfs in het weekend geholpen omdat ik de volgende maandag een nieuwe laser nodig had. Dus in die zin uitstekend. Wel heb ik met de nieuwe laser een issue. Ik zie geen oplaad indicatie. Direct gemeld. Bij een nieuwe laser verwacht ik dan een nieuw exemplaar. Dat is dus wel een dingetje. Voorstel is om de laser op te sturen naar de fabrikant. Hoezo? Hij is nieuw en de oplaadfunctie werkt niet. (Bij de meeste webwinkels gaat het zo retour!). Ik kan het apparaat ook niet missen. Daar zijn we nog niet uit. Maar ik vertrouw er op op basis van de huidige ervaring dat we het goed gaan oplossen.

eric goldewijk beoordeelde op 2019-07-31

Cees Bruins beoordeelde op 2019-07-24

Laser werd keurig bezorgd volgens de voorwaarden.
Prima service

Martien Bankers beoordeelde op 2019-07-23

Muhammed Aybir beoordeelde op 2019-07-23

Heel vrindelijk en snelle levering

Jan van Gend beoordeelde op 2019-07-23

Vandaag gebruikt voor het eerst, alles werkt perfect en is makkelijk gebruiks klaar te zetten. Dikke 10 vpor de prijs.

luc keusters beoordeelde op 2019-07-23

Vooraf heb ik een gesprek gehad over de telefoon waarbij ik deskundige uitleg gekregen heb over het product,daarna besteld en de dag erop was het geleverd
Kortom toppie,waarvoor dank

Roy Heemskerk beoordeelde op 2019-07-22

J Den ouden beoordeelde op 2019-07-18

Rene F W GRISHAVER beoordeelde op 2019-07-16

Voldoen compleet aan verwachting

W. Op 't Hoog beoordeelde op 2019-07-15

Rudy de Goede beoordeelde op 2019-07-15

Supersnelle service voor het kalibreren van onze bouwlaser! Maandag gebeld, zou vrijdag klaar zijn en was zelfs al donderdag klaar.
Werd dus ook heel goed geïnformeerd over wanneer het klaar stond.

Arjan Neeleman beoordeelde op 2019-07-14

Wim Dockx beoordeelde op 2019-07-14