Eenspan 10C
3897AL Zeewolde
+31365226150

Jakub Robaszynski beoordeelde op 2018-10-13

Erik Mondriaan beoordeelde op 2018-10-03

Goede uitleg gekregen en snel geleverd

J Moesbergen beoordeelde op 2018-10-03

JG Maneschijn beoordeelde op 2018-09-27

geen op of aanmerking , gewoon geleverd wat er bestelt was

Louis Smeenk beoordeelde op 2018-09-23

Zeer snelle levering

Thijs Mollers beoordeelde op 2018-09-23

luc raaijmakers beoordeelde op 2018-09-23

Rene Kuijpers beoordeelde op 2018-09-18

van Landschoot beoordeelde op 2018-09-12

laser nog geen jaar oud en ging niet meer aan
opgestuurd en zij gaven aan dat er vocht in zat (droogste zomer sinds 1976).
dit valt niet in de garantie dus nieuwe laser moeten kopen.
Ik zou niet weten hoe het vocht erin zou moeten komen heb deze gekocht voor het gebruik voor het bouwen van mijn eigen huis.
word netjes en zorgzaam mee omgegaan.
zo kom je mooi vanonder je garantie uit.
Jammer

Reactie van TOP-Bouwlaser.nl:
Direct na het retour ontvangen van de bouwlaser is deze door ons gecontroleerd en open gemaakt. Na het openen was er geen twijfel over mogelijk. Door middel van foto's hebben we meneer op de hoogte gesteld van de constatering. In het instrument bevind zich zelfs een plasje water. Het kan dan wel de droogste zomer sinds 1976 zijn maar vocht komt niet vanzelf in een bouwlaser. Garanties lopen via onze leverancier dus het argument om onder de garantie uit te komen is niet van toepassing. Waterschade valt inderdaad niet onder garantie. We hebben meneer een oplossing geboden door een losse laser aan te schaffen voor een gereduceerd tarief. (foto's van de schade zijn beschikbaar)

Ward Kerssemakers beoordeelde op 2018-09-11

Besteld... dag erna geleverd, super apparaat, alles compleet, wat wil je nog meer?
Na levering op zaterdag 9u, om 9:15 in gebruik genomen.
Simpel en goed!

Kristof Van Hecke beoordeelde op 2018-09-11

Goed alles correct verlopen.

p koets beoordeelde op 2018-09-09

A Eisma beoordeelde op 2018-09-04

snelle levering echt waar voor je geld !!

Dik van der Pligt beoordeelde op 2018-09-03

Goed advies gehad per telefoon. Kortom een winkel via internet gevonden die tenminste normaal bereikbaar is.

Gerrit Brink beoordeelde op 2018-09-02

Steven Van Vliet beoordeelde op 2018-09-01

Henri den Otter beoordeelde op 2018-08-30

Prima snelle levering

bram van dijk beoordeelde op 2018-08-25

Snelle service

Frank Mouws beoordeelde op 2018-08-14

goed geholpen en snel opgestruurd

Koen Boevenbrink beoordeelde op 2018-08-11