Eenspan 10C
3897AL Zeewolde
+31365226803

Jeanluc Vandemergel beoordeelde op 2019-09-18

Mark Nymeyer beoordeelde op 2019-09-17

Prima laser, alleen dezelfde als op AliExpress maar dan duurder en een sticker van hunzelf erop geplakt.

AUTOBEDRIJF DE BOEI beoordeelde op 2019-09-17

Peter Hartsema beoordeelde op 2019-09-16

ik heb telefonisch contact gehad voor ik een beslissing nam en ben erg professioneel en prettig te woord gestaan, waardoor ik een gedegen beslissing heb kunnen nemen. ook erg blij met het geleverde product.

Aart Hol beoordeelde op 2019-09-15

Goed advies voor nieuwe laser en snelle levering en altijd bereikbaar voor vragen.

T van Ee beoordeelde op 2019-09-10

Duidelijke webshop en supersnelle levering. Echt toppie.

Virginijus Andriuskevicius beoordeelde op 2019-09-08

J.C. Leander beoordeelde op 2019-09-01

HGOM van Haaren beoordeelde op 2019-09-01

Paul Hempelman beoordeelde op 2019-08-28

Melkveebedrijf Ruijten Ruijten beoordeelde op 2019-08-28

super veel eerder moeten kopen

Robin Pronk beoordeelde op 2019-08-25

Netjes op tijd geleverd.

Dennis van Twist beoordeelde op 2019-08-24

Marc Casteelen beoordeelde op 2019-08-24

Bestelling en levering top. Fijn om in het bestelproces al te kunnen kiezen voor een afhaalpunt. Scheelt tijd en kan ik het ophalen wanneer ik thuis kom. Anders moet ik weer dag wachten als ze aan de deur komen..... en ik er niet ben. Laser kan ik nog niet beoordelen. Ff gauw gekeken en is simpel in bediening. Maar de komende weken gaat duidelijk worden hoe die presteert. 👍😊