Eenspan 10C
3897AL Zeewolde
+31365226803

Bora Aydin beoordeelde op 2019-07-18

Mijn bestelling werd meteen de volgende dag geleverd. Er zat ook een kaart in mijn laser koffertje dat het apparaat is getest en op alle vlakken werkt. Geen kans op een product wat niet werkt dus!

R Klein Klein Tijssink beoordeelde op 2019-07-17

Jgm Van der Meer beoordeelde op 2019-07-17

Goede technische informatie van medewerker. Wat ontbrak om het uitstekend te maken was het niet informeren van mij dat de levertijd 2 weken langer bleek te zijn dan afgesproken.

Herbert van Ommen beoordeelde op 2019-07-16

Denise Koopman beoordeelde op 2019-07-15

Super snelle levering, redelijke prijs, goed verpakt product.

J.chr. Gehrels beoordeelde op 2019-07-14

Rini Verwijs beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering , niks op aan te merken. Gewoon goed dus

jeff berkholst beoordeelde op 2019-07-13

Perfect en snel geleverd

C.D. Sahetapy beoordeelde op 2019-07-09

Levering was goed alleen de bevestiging van aankomst en afhaal adres per mail niet ontvangen.ook niet als trash.hier door bleef mijn bestelling onnodig langer op het afhaal adres wachten.

Daniël Fieten beoordeelde op 2019-07-09

super voor elkaar
zelfs met een eigengemaakt certificaat

Louis Van der Laan beoordeelde op 2019-07-02

Jan van der Heide beoordeelde op 2019-07-01

Rob Lucieer beoordeelde op 2019-07-01

Snelle levering. Goed advies. Goed materiaal. Kortom gewoon super

Kevin Heyerick beoordeelde op 2019-06-30

Top Lazer

Ron Driessen beoordeelde op 2019-06-29

Simone Bouhuijs beoordeelde op 2019-06-29

Goede laser voor inpandige werkzaamheden! Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Daarnaast zijn we erg te spreken over de goede service!

Pieter Dekker beoordeelde op 2019-06-29

Goede voorlichting en service

Harry Peters beoordeelde op 2019-06-28

Johan Van hemert beoordeelde op 2019-06-25

Als je hem op slot zet dan blijf de lezer aan staan. Dat is jammer wand bij lezerlijner is dat niet zo.
Elke keer moet je hem helemaal uitzetten

j v Rooy beoordeelde op 2019-06-24

Goede service, en blijkt ook te werken op kruislijn-laser van ander merk.