Rietgans 1
1616 GK Hoogkarspel
0624205275

Hans De Vaan beoordeelde op 2019-06-21

Besteld en de dag erna ontvangen. Contact met bedrijf verliep prima.
Helaas geen beschrijving van apparaat en KODI.
Tip voor KODI ga naar kodiwiki

Ricky Lie beoordeelde op 2019-05-25

Ik kreeg donderdag 23/5 een mail dat mijn bestelling bij DHL ligt het is nu 25/5 en het is nog steeds niet onderweg . Zeer slechte vervoerder, alleen maar slechte ervaring met DHL

Willy Zomer beoordeelde op 2019-04-04

snel geleverd

Henk B beoordeelde op 2019-03-24

Zeer goed te woord gestaan met betrekking tot enkele vragen.Uiteindelijk gekozen voor de X96-MAX 4GB DDR met 32GB.En netjes met Kodi LEIA voorgeinstalleerd en met de video addon waar ik om gevraagd had.Volgende dag geleverd en alles werkt uitstekend.

Stefanius Burnet beoordeelde op 2019-03-22

Ja zeker klant vriendelijke en een goed product

Thomas van Deijk beoordeelde op 2019-03-20

ik had er wel graag een Nederlandse beschrijving bij gehad

BH Jansen beoordeelde op 2019-03-14

Snel geleverd
Product voldoet aan verwachtingen.

Sjaak Schuiling beoordeelde op 2019-03-08

Top snelle levering

CC Cremer beoordeelde op 2019-03-07

Supersnel geleverd aan de deur, prima product

C Pas beoordeelde op 2019-03-07

Snelle levering en reageert snel wanneer er vragen zijn

John Boer beoordeelde op 2019-03-07

Snelle levering, en product toppie.

Terrence Walker beoordeelde op 2019-03-03

Zeer tevreden makkelijk website en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Antonius van Rossum beoordeelde op 2019-02-21

Een geweldig bedrijf en een geweldige service

Gilson Holguin beoordeelde op 2019-02-09

Alles top en top verpakt en product meer dan uitstekend!

Joost beoordeelde op 2019-02-08

Tevreden, alles netjes op tijd en de X96 max 4gb is zeker een aanrader. Snelle stabiele player met optische audio. Mvg Joost

Rino beoordeelde op 2019-02-05

Snelle verzending, en de nodige extra informatie nadat ik contact had opgenomen.

Johan Meubermans beoordeelde op 2019-02-02

Snelle reactie (en laat in de avond)goede en vriendelijke uitleg ,mag kiezen voor de aanschaf via marktplaats of eigen website, Website ,duidelijk ,makelijk ,verschillende betaalmogelijkheden, en binnen twee dagen in huis .
Gewoon perfect kan niet beter

Sharda beoordeelde op 2019-01-19

De X96 mini besteld en deze Android mediabox is een perfecte aanvulling op mijn beperkte smarttv. Bestelling kwam een dag later dan gepland ivm feestdag drukte postbedrijf, verder uiterst tevreden !

Abdell beoordeelde op 2019-01-18

Toppie !

Mireille beoordeelde op 2019-01-17

Ik heb het draadloze keyboard een aantal weken geleden besteld hier. Netjes verpakt en snel geleverd. Prijs kwaliteit verhouding is goed en heb hem nog niet hoeven bijladen. Ideaal voor gebruik Youtube en browsen op internet. Top!