van Nispenstraat 12
7071BM ULFT

Koen beoordeelde op 2017-12-08

Goede kwaliteit, snelle levering. Sympathiek, persoonlijk bedrijf en daardoor een echte aanwinst binnen deze markt. Ik kom er zeker vaker terug!

Justin beoordeelde op 2017-09-20

Ik heb hier een drone besteld voor mijn zoontje. Hij vind het helemaal geweldig en kan hem al redelijk goed besturen. Vliegt redelijk stabiel.

Kris beoordeelde op 2017-09-02

Kwaliteit van het product is uitstekend. Mooie snelle levering. Ik ben erg tevreden over deze webwinkel en ga hier in het vervolg weer bij bestellen.

Ties beoordeelde op 2017-08-30

Zoals beloofd het telefoonhoesje mooi op tijd binnen gekregen. Super snelle service, top! De e-mails die ik binnen kreeg waren duidelijk.

Volgende keer bestel ik hier zeker weer

Diana beoordeelde op 2017-08-08

Vorige week heb ik hier een bewegingsmeter gekocht als cadeautje voor mijn man. De bijbehorende handleiding was moeilijk te lezen (kleine letters) dus heb gevraagd of ze een PDF konden sturen van de handleiding. Deze heb ik dezelfde middag nog gekregen! Bedankt voor de snelle service en succes!

Reactie van TW Products:
Bedankt! Veel plezier met je aankoop.

Francis beoordeelde op 2017-07-21

Alvorens het bestellen even gecontroleerd wat de exacte leverdatum was van het product, hierop heb ik binnen een uur reactie gekregen. Ik had mijn PC vervolgens binnen een werkdag in huis! Erg blij met mijn nieuwe PC en bedankt voor de goede service!