Zwenkgras 8

Top Service. Thank you.

Reactie van Tabletopper.nl:
Thank you Thomas!

mark van der zanden beoordeelde op 2019-04-05

Goedkoper dan bij de concurrent en mega snel in huis.

Alexander de bree beoordeelde op 2019-03-30

Snel antwoord op vragen. Op tijd geleverd.

Kassa App beoordeelde op 2019-03-28

Tevreden. Product op beurs gekocht en goede uitleg erover gekregen.

Kassa App beoordeelde op 2019-03-28

Goeie service

Kassa App beoordeelde op 2019-03-27

Goede service.

Robert Beckman beoordeelde op 2019-03-25

Goede service, goed verpakt, uitstekende communicatie en veel op voorraad, dus snelle levering!

Bram Dyckmans beoordeelde op 2019-03-24

Vlotte levering, vriendelijke klantendienst

Joris Fonteyn beoordeelde op 2019-03-24

Uitbreiding die nog zeer moeilijk te vinden was. Volledig in orde en zeer snel geleverd in België. Bedankt.

Marco Steffens beoordeelde op 2019-03-22

Heel tevreden. Op pre-order producten besteld. Keurig gemeld wanneer ze binnen waren en daarna snel afgeleverd.

RIk Breuking beoordeelde op 2019-03-22

Super goede service

Reactie van Tabletopper.nl:
Dank u wel voor deze prachtige beoordeling