Zwenkgras 8
8935HC Leeuwarden
0646202850

Melanie Hartmann beoordeelde op 2019-08-17

They are super fast and it was all perfect.

Frank L beoordeelde op 2019-08-09

Heel tevreden, woensdagavond laat besteld en vrijdag geleverd

Koen Deprez beoordeelde op 2019-08-06

De bestelling was in orde , maar de levering door DPD liet te wensen over . pas de dinsdag geleverd terwijl ze beweren er maandag ook geweest te zijn terwijl er niemand aan de deur geweest is .

Reactie van Tabletopper.nl:
Beste Koen,

Spijtig om te lezen dat dat de DPD niet heeft gedaan wat ze normaal wel doen en beloven! Ik hoop niet dat je ervaring met de Winkel zelf daarom negatief is, maar alleen met de DPD. Misschien kan ik de volgende keer met een andere verzender jou voorzien van je order?

Arjan beoordeelde op 2019-08-01

Prettige communicatie en goede service

Marcel Ubeda beoordeelde op 2019-07-22

Snelle levering via de post. Helaas niet alles geleverd in één keer. Zo wel vermeld als aanwezig in the webshop. Wordt echter zo snel mogelijk, kostenloos nageleverd.

Pascal Terhaerdt beoordeelde op 2019-07-01

Prettige communicatie en snelle service.

Sil Boon beoordeelde op 2019-07-01

Hele mooie we store.
Ik werd gelijk gebeld toen ze iets niet op voorraad hadden dat het later bezorgd werd dus ze houden hun klanten echt op de hoogte.

EriC van der Ven beoordeelde op 2019-06-21

Alles werd netjes zeer snel geleverd

Richard beoordeelde op 2019-06-19

Heel tevreden. snel binnen en bestelling was goed te volgen.

Rob Grootveld beoordeelde op 2019-06-18

top geregeld snelle verzending

G. van Dam beoordeelde op 2019-06-18

Vrijdagochtend besteld en zaterdag al in huis. Top

Marco Van elst beoordeelde op 2019-06-17

Super service en het was snel binnen

Geert Bulens beoordeelde op 2019-06-15

Zeer vriendelijk, behulpzaam en vooral ook hele snelle correcte bediening!

Davy Maes beoordeelde op 2019-06-10

Bestellen van het boek is vlot verlopen, en de levering was netjes op tijd. Zoals het hoort.

Marco Otto beoordeelde op 2019-06-10

Zeer tevreden, alles op voorraad en snelle verzending

Kassa App beoordeelde op 2019-05-27

Personeel is vriendelijk en denkt goed mee.

van der Ster beoordeelde op 2019-05-24

goede communicatie. niks mis mee

Chas Lai beoordeelde op 2019-05-19

Levering is snel, vragen worden snel beantwoord!

Jeroen van der Zant beoordeelde op 2019-04-28

Goede snelle service, betrouwbaar en sympathieke mensen!

Seb beoordeelde op 2019-04-28

Hele goede en snelle service