Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Hoogveld 7
6081HB Haelen

0475-852071

9,0

2015

Anoniem beoordeelde op 2015-05-13

Het was in orde de beschikbare hoeveelheid van de producten laten zien

Anoniem beoordeelde op 2015-05-07

heel goed 10 0

m beoordeelde op 2015-01-09

Goede snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2015-01-01

Snelle lever tijd en de prijzen zijn over het algemeen lager dan de concurrent. De site overzichtelijker maken.

Hans beoordeelde op 2014-12-20

Anoniem beoordeelde op 2014-12-11

Anoniem beoordeelde op 2014-12-09

Miriam beoordeelde op 2014-12-06

snelle levering
snelle en keurige reactie op mijn vraag die ik per mail stuurde
keurig ingepakt geleverd geen

Wim beoordeelde op 2014-11-17

Angelie beoordeelde op 2014-11-17

Anoniem beoordeelde op 2014-11-07

Frank beoordeelde op 2014-10-27

- -

Anoniem beoordeelde op 2014-10-18

Een duidelijke overzichtelijke site!

Dennis beoordeelde op 2014-10-15

Ik had een pakketje gekregen, dat ik niet zelf had besteld. Dit is keurig afgehandeld door DDFD. Ik heb het retour gezonden en de factuur is door DDFD afgehandeld. Niets dan lof!

Vicky beoordeelde op 2014-10-12

Anoniem beoordeelde op 2014-10-08

Snelle en duidelijke communicatie en een goede service. Als een product niet op voorraad is de website aanpassen