Kelvinstraat 16
6902 PW Zevenaar
0316 331406

TCr beoordeelde op 2019-05-21

In het algemeen zeer tevreden! Na een bezoek aan de showroom, waar we prima werden geholpen, hadden we een goed beeld van de tafel die we wilden. Om de exacte kleur van het tafelblad te kunnen beoordelen in onze woonkamer, hadden we houtmonsters besteld. Helaas lieten die net even te lang op zich wachten, maar na een aantal keer een e-mail sturen hadden we ze. Daarna was het snel geregeld, de tafel besteld en deze werd 3 weken later geleverd. De communicatie kan soms wat beter, maar verder is de service prima en het is een fantastisch mooie en kwalitatief goede tafel!

Familie Kupper beoordeelde op 2019-05-11

Prima service en goede kwaliteit

Familie Hansen beoordeelde op 2019-03-31

Prima adviezen en service

Familie Veenhuizen beoordeelde op 2019-03-23

Vriendelijke bereidwillige verkopers. Snelle levering. Nette presentatie bij aflevering en.....waar het om gaat mooie tafel!

Ulas Akbayir beoordeelde op 2019-03-23

Wat een uitstekende zaak! Helder in de communicatie en altijd bereikbaar. Allerbelangrijkste is dat ze zeer mooie tafels maken! Zeer tevreden!

Familie Bunt beoordeelde op 2019-02-23

Keurig bezorgd en gemonteerd

G-Maxx beoordeelde op 2019-02-18

Goede service en goede prijs

Joris de Rijk beoordeelde op 2019-02-18

Fijn dat we s' avonds na sluitingstijd terecht konden om even te komen kijken. De tafel werd eerder geleverd dan verwacht. En de service achteraf is ook erg goed. Daarnaast ook nog prima prijzen. Al met al dus erg tevreden!

Familie beoordeelde op 2019-02-16

Zeer vriendelijk en goed advies. De levertijd voor de tafel zou ca. vier weken zijn, maar werd met 2 weken al geleverd. Super snel.
De tafel ziet er perfect uit.

ROLF PLENDER beoordeelde op 2019-02-13

We kochten onlangs een nieuwe eettafel bij Tafels 99 in Zevenaar.
In de hal naast de showroom werden met een heftruck tafelbladen naast elkaar gelegd en we konden een mooi blad uitzoeken. We kregen er goede adviezen bij vwb uitvoering en afwerking.
Twee weken later werd de prachtige tafel bij ons thuis - precies volgens de afspraken - bezorgd en gemonteerd.
We zijn erg blij met onze nieuwe eettafel die de vorige - de ruim 40 jaar dienst deed - vervangt.

Henk en Mariel beoordeelde op 2018-12-20

We zijn zeer tevreden. Julie hebben prachtig vakwerk en service geleverd.

Aanzitters beoordeelde op 2018-12-12

Meegedacht, meegewerkt en uiteindelijk een passende oplossing gevonden met een prima tafel.
Ook correcte en behulpzame bezorging.

Fam. Kremer beoordeelde op 2018-12-11

Ontvangst in de overzichtelijke showroom was goed,En wij hebben een mooie ronde eettafel uitgezocht!
De levering van de tafel verliep perfect!
Zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst!
Goede service en kwaliteit!

Koos Admiraal beoordeelde op 2018-11-04

Goede zaak goed product vriendelijke verkopers met concurrerende prijzen.

Brinkhof beoordeelde op 2018-10-27

Gewoon zo doorgaan, snelle levering en goede kwaliteit.

Rob & Bianca beoordeelde op 2018-10-24

Met deze kwaliteit, jullie deskundigheid,en daar bovenop jullie geduld en vriendelijkheid naar de klanten toe,is jullie grootste uitdaging,om dit te blijven volhouden.

Gerrit beoordeelde op 2018-10-23

Voor ons was alles perfect l. Hele goede service en perfect geholpen. Zelfs ons eigen ontwerp "een nieuwe stalen tafelonderstel" werd getekend en voor ons speciaal gemaakt. Chapeau

David de Jong beoordeelde op 2018-08-25

We zijn langs d zaak gegaan en kwamen erachter dat er een nieuw soort poten was. Die hebben we besteld. Daarnaast een tafel van 3meter. Deze werd netjes gebracht en in elkaar gezet. We zijn tevreden. Er zit een klein scheurtje in het blad, maar als dat niet verder gaat kunnen we dat zien als natuurlijk en behorend bij eikenhout.

Lauwers Valerie beoordeelde op 2018-08-25

Binnenkort kopen we nog een tafel aan en dit zal ongetwijfeld weer bij tafels 99 zijn.
Door de afstand tussen onze woonplaats en de winkel was het niet mogelijk om tot ginder te rijden. We zijn voortgegaan op de webshop. Om de kleur van het tafelblad te kiezen, stelden ze ons voor enkele houtstalen op te sturen.
Ook qua verzendkosten praktich geen meerkost ondanks het feit dat we buiten de leveringszone wonen.
Geen enkel minpunt te vermelden: mooi en degelijke tafel, vlotte levering, vlotte communicatie via telefoon en mail. Prijs-kwaliteit is uitstekend

Denise beoordeelde op 2018-08-12

Ik ben heel blij met mijn product. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Er was een minpuntje: mijn bestelling liep iets vertraging op, jammer dat ik daar zelf achteraan moest bellen maar ik werd heel goed geholpen en we konden samen tot een goede oplossing komen. Dus over het algemeen heel tevreden.