Kelvinstraat 16
6902 PW Zevenaar
0316 331406

DOIJ kozijnonderhoud beoordeelde op 2019-09-18

Na wat door de showroom struinen liep ik Alex tegen het lijf, een enthousiaste praktijkman. Door zijn verhaal hebben we gekozen voor een massief tafelblad, wat is hij trots op zijn werk. Mooi man! We hebben een sta tafel gekozen, kon gewoon die afwijking van de standaard. Dat had ik nog niet meegemaakt. De verdere afhandeling door Guido was snel en persoonlijk en een wederzijds misverstand hebben we prima opgelost. Doen dus!

Liselotte beoordeelde op 2019-09-03

Zeer prettig bedrijf.
Duidelijke communicatie.
Wat er wordt afgesproken wordt ook gedaan.

Jan en Christa beoordeelde op 2019-09-01

Wij zijn heel erg tevreden over Tafels99. Vakmensen die goed naar je wensen luisteren en alle tijd voor je nemen. Ook als je vaker terugkomt. Over het algemeen liggen er genoeg tafelbladen op voorraad dus altijd wel een blad naar je wens. We zijn dermate tevreden dat we onlangs een 2e tafel hebben besteld.

R. Bouwmeister beoordeelde op 2019-08-15

Prima service, meedenkend en goede kwaliteit. Snelle reacties op mail en gewoon eerlijk.

Ans beoordeelde op 2019-08-15

Wij zijn heel blij met de tafel en de contacten met tafels99 vond ik ook prettig.
Wij hopen nog lang plezier te hebben van de mooie tafel.

Btenda beoordeelde op 2019-08-10

Prima geholpen in de showroom. Via de mail later nog wat aanvullende vragen gestuurd. Kreeg snel en goed advies. Zijn blij met onze nieuwe tafel.

Fons beoordeelde op 2019-08-01

Fijn geholpen in de showroom. Wij hadden geen standaard kleur/maat tafel in gedachte. ons idee was geen probleem. Altijd spannend hoe het uiteindelijk dan gaat worden.
Hebben de tafel nu een paar dagen in huis en zijn helemaal blij!

DecRa Design beoordeelde op 2019-06-25

Top service, snelle en zeer vlotte communicatie. een echte aanrader!

Dory Peters beoordeelde op 2019-05-25

We hebben wel in de showroom kunnen kijken omdat we dichtbij wonen. Dus geen ervaring als webwinkel zijnde.
Klantvriendelijk en blij met onze nieuwe tafel. Bezorging ook netjes.

TCr beoordeelde op 2019-05-21

In het algemeen zeer tevreden! Na een bezoek aan de showroom, waar we prima werden geholpen, hadden we een goed beeld van de tafel die we wilden. Om de exacte kleur van het tafelblad te kunnen beoordelen in onze woonkamer, hadden we houtmonsters besteld. Helaas lieten die net even te lang op zich wachten, maar na een aantal keer een e-mail sturen hadden we ze. Daarna was het snel geregeld, de tafel besteld en deze werd 3 weken later geleverd. De communicatie kan soms wat beter, maar verder is de service prima en het is een fantastisch mooie en kwalitatief goede tafel!

Familie Kupper beoordeelde op 2019-05-11

Prima service en goede kwaliteit

Familie Hansen beoordeelde op 2019-03-31

Prima adviezen en service

Familie Veenhuizen beoordeelde op 2019-03-23

Vriendelijke bereidwillige verkopers. Snelle levering. Nette presentatie bij aflevering en.....waar het om gaat mooie tafel!

Ulas Akbayir beoordeelde op 2019-03-23

Wat een uitstekende zaak! Helder in de communicatie en altijd bereikbaar. Allerbelangrijkste is dat ze zeer mooie tafels maken! Zeer tevreden!

Familie Bunt beoordeelde op 2019-02-23

Keurig bezorgd en gemonteerd

G-Maxx beoordeelde op 2019-02-18

Goede service en goede prijs

Joris de Rijk beoordeelde op 2019-02-18

Fijn dat we s' avonds na sluitingstijd terecht konden om even te komen kijken. De tafel werd eerder geleverd dan verwacht. En de service achteraf is ook erg goed. Daarnaast ook nog prima prijzen. Al met al dus erg tevreden!

Familie beoordeelde op 2019-02-16

Zeer vriendelijk en goed advies. De levertijd voor de tafel zou ca. vier weken zijn, maar werd met 2 weken al geleverd. Super snel.
De tafel ziet er perfect uit.

ROLF PLENDER beoordeelde op 2019-02-13

We kochten onlangs een nieuwe eettafel bij Tafels 99 in Zevenaar.
In de hal naast de showroom werden met een heftruck tafelbladen naast elkaar gelegd en we konden een mooi blad uitzoeken. We kregen er goede adviezen bij vwb uitvoering en afwerking.
Twee weken later werd de prachtige tafel bij ons thuis - precies volgens de afspraken - bezorgd en gemonteerd.
We zijn erg blij met onze nieuwe eettafel die de vorige - de ruim 40 jaar dienst deed - vervangt.

Henk en Mariel beoordeelde op 2018-12-20

We zijn zeer tevreden. Julie hebben prachtig vakwerk en service geleverd.