Smaragdstraat 1
7554 TD Hengelo

Tonnie Cox beoordeelde op 2019-07-09

Zeer snelle levering.
Ben er zeer tevreden mee, mooie kwaliteit ,past perfect op mijn tafel.

Hanneke Matthee beoordeelde op 2019-07-09

Mooie overzichtelijke site en snelle levering!!

Jannie Rijkse beoordeelde op 2019-07-09

HEEL SNELLE LEVERING

Lisette Meijeren beoordeelde op 2019-07-09

Ik ben zeer tevreden.
De levering was ook snel en goed.
Ik weet wel waar ik de volgende keer tafelzeil bestel voor mijn kinderopvang Lotje

Susan Nederveen beoordeelde op 2019-07-09

Heel tevreden. Snel en netjes verzonden. Mooie kwaliteit zeil precies zoals de omschrijving en de foto's

Astrid Hoeve beoordeelde op 2019-07-09

Ben zeer tevreden .Mooi motief goed stevig zeil

Johan Vos beoordeelde op 2019-07-01

Eerste bestelling kwam door fouten van de vervoerder beschadigt aan na contact met de klantenservice heeft tafelzeil snel een nieuw tafelkleed gestuurd super service

Annelieke Bosdijk beoordeelde op 2019-06-24

Snel en netjes bezorgd, goed verpakt. Ik heb al eerder besteld en altijd heel tevreden!

Eline Bijl beoordeelde op 2019-06-24

Levering was prima. Tafelkleed zelf had een klein productiefoutje wat tafelzeil.nl prima heeft opgelost!

Sophie Koch beoordeelde op 2019-06-24

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling bij Tafelzeil.nl. Er was een ruime keuze en ik vond snel het tafelzeil wat ik zocht. De levering was snel zodat ik het tafelkleed gelijk in gebruik kon nemen. De kwaliteit van het kleed ziet er goed uit, het is makkelijk af te nemen en schoon te maken en ik ben zeer te spreken over het motief. Ik zou hier zeker nog eens een bestelling durven plaatsen.

Lilo Duinkerken beoordeelde op 2019-06-24

Alles in goede order ontvangen en heel blij met de leuke tafelkleden.

Desiree Deden beoordeelde op 2019-06-24

snelle levering en hele goede service.
ik had de verkeerde methode geselecteerd want ik wilde de bestelling achteraf toch op de rol en dit werd heel netjes afgehandeld!

Nicolette Vredebregt beoordeelde op 2019-06-14

Snelle levering, makkelijke site.
Zelf je maat bepalen.
Volgende keer zeker weer via tafelzeil.nl.

Nicole van Koeveringe beoordeelde op 2019-06-14

Goede service en kwaliteit

Jan Gilhuis beoordeelde op 2019-06-05

Op zoek naar een opfrisser> vriendin zei: Tafelzeil > ik zocht en vond Painted Rose> 2 dagen later lag het op de tafel en had het terras een metamorfose ondergaan !! Geweldig Tafelzeil.

Angelique Hofman beoordeelde op 2019-06-04

Snel geleverd
Kleur goed
Precies zoals omschreven

Hermien Buschers beoordeelde op 2019-06-04

Snelle levering TOP!!!
Mooi persoonlijk kaartje erbij.
Geweldig!!

Iris Wischhoff beoordeelde op 2019-05-29

Eigenlijk mooier in t echt als de website dus zeer content!
DOEN!

Anita de Roon beoordeelde op 2019-05-21

Veel keuze, snelle levering en goede kwaliteit

Marlou Willems beoordeelde op 2019-05-21

Uitstekende service! Bestelde tafelzeil was iets te kort en dit werd ontzettend goed opgelost