Smaragdstraat 1
7554 TD Hengelo

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Anita de Roon beoordeelde op 2019-05-21

Veel keuze, snelle levering en goede kwaliteit

Marlou Willems beoordeelde op 2019-05-21

Uitstekende service! Bestelde tafelzeil was iets te kort en dit werd ontzettend goed opgelost

Debra beoordeelde op 2019-05-21

Mooie selectie aan prints aan goede prijzen. Ik vond er meteen mijn gading.
Werd ook snel geleverd.

Jesse beoordeelde op 2019-05-10

Ik had gisteren besteld en vandaag heb ik mijn bestelling al ontvangen. Super!

Angeline beoordeelde op 2019-04-13

Mooi tafelkleed, mooie kwaliteit. Ik ben er heel blij mee!

Hendrik Stomphorst beoordeelde op 2019-04-12

Ik was uitstekend tevreden over bestelling en aflevering zoals aangegeven.

Diana Kleinloog beoordeelde op 2019-04-12

Goed werkend bedrijf top

Jonas D'Haese beoordeelde op 2019-04-11

De site is heel gebruiksvriendelijk. Heel snel geleverd en degelijke kwaliteit. Voor herhaling vatbaar

Robin beoordeelde op 2019-04-10

Heel erg tevreden. Had gisteren besteld en heb mijn tafelzeil vandaag al binnen gekregen. De kwaliteit is echt uitstekend en ik werd duidelijk op de hoogte gehouden. Ik kan iedereen tafelzeil.nl aanbevelen!

Bertus Kemmeren beoordeelde op 2019-04-01

was correct afgehandeld

Jip beoordeelde op 2019-02-22

Ik heb op maandagmiddag besteld en mocht mijn bestelling de volgende dag in ontvangst nemen. Top!