Jordaan 18
1251PC Laren

Marlene Henny beoordeelde op 2019-04-09

Zeker in de top tien van mijn favoriete yoga kleding merken. Ik ben yogalerares en draag vaak Tame the Bull omdat het gewoon heerlijk zit en ook nog een mooie uitstraling heeft. Vind de leggings en de tops echt TOP! De stoffen zijn ook fijn. Ik moet de kleding vaak wassen en dit gaat prima en het blijft allemaal mooi. Super kwaliteit.

Natasja beoordeelde op 2019-04-08

Super fijn materiaal. Zacht en stevig, echt kwaliteit! Heerlijk voor yoga en Pilates.

Pilates Company Breda beoordeelde op 2019-04-08

Super spul en top service!!! Niet over twijfelen!!!

An beoordeelde op 2019-04-06

De kwaliteit is top! Comfortabel en leuke kleuren die te combineren zijn met elkaar. + snelle levering.

Monique beoordeelde op 2019-04-04

Ik ben fan! Mooie en perfect zittende yoga kleding. En TTB produceert met oog voor klimaat en mensen, hou ik van!

Marije Horbach beoordeelde op 2019-04-04

Wat een fijn merk! Heerlijke zachte stoffen. Lekkere lange leggings, hoge waist als blijft super zitten als je flink beweegt. Pasvormen zijn erg goed, niks zit te strak.

Ilona van Tent Beeking beoordeelde op 2019-04-01

De Abfab legging zit fantastisch, heerlijk zacht en toch stevig genoeg. Het voelt als een tweede huid.

Nicoline | Tame the Bull fan beoordeelde op 2019-03-28

Mijn eerste Tame the Bull scoorde ik tijdens een event. Daarna ook online besteld. Ben fan. Van kleding en van contact. Bovendien hou ik van merken van eigen bodem. En o ja, die wonder bra die wil je. Hoe kon ik eigenlijk ooit zonder?

Wanda Hartog beoordeelde op 2019-03-08

Super snelle levering, prachtige vrouwelijke en stijlvolle yogakleding!

Mirjam beoordeelde op 2019-03-06

Echt superfijne yogakleding, heel blij mee. Zo blij dat ik t ook tijdens m'n pilates en bodyshape les draag....