Ary Schefferlaan 13
3343DN Hendrik-Ido-Ambacht

8,0

Jay Mua beoordeelde op 2019-06-20

Dit is zeker een superaanrader!! Was er eerst heel sceptisch over maar was heel blij dat ik het de dag erna mijn pakje kreeg.. maar erna was ik droevig want lampje en spuitje was stuk..

Heb meteen een foto en mail gestuurd en kreeg meteen reactie terug dat ik een nieuw set kreeg!

De resultaten zijn amazing!! Al meteen veel witter na 1x

TOPSERVICE.!!

M. beoordeelde op 2019-06-20

Pakketje kwam snel binnen. Ben het nog aan het testen. Ben super benieuwd hoe vaak ik nodig heb om mijn gewenste resultaat te krijgen. Goede service.

Maya Bazelmans beoordeelde op 2019-06-16

Ben morgen 1 week hiermee bezig, naar mijn mening werkt het niet of minimaal.
Ook jammer dat de strips nu zwart zijn.
Waarom?

Massimo Gennari beoordeelde op 2019-06-16

Snel geleverd duidelijk uitleg bij product. Goede prijs kwaliteit verhouding

Angel WIERENGA beoordeelde op 2019-06-16

Na drie keer zag ik al een heel mooi resultaat. Na het bleken poets ik mijn tanden met de cocos tandpasta en mijn tanden voelen schoon en fris.

Daphne Verweij beoordeelde op 2019-06-15

Snelle service! Nu nog de producten uit proberen.

Bas Moust beoordeelde op 2019-06-13

Duidelijke site. Duidelijke updates van levering. Brievenbus geschikt.

ingrid van den heiligenberg beoordeelde op 2019-06-13

Heb het pakje de volgende dag ontvangen. Ik had expres een afhaalpunt gekozen omdat het met Dhl altijd wat is. Waarom dat niet is afgegeven bij de jumbo zoals op de bevestigingsmail staat begrijp ik nog niet. Enfin dhl kwam niet op vrijdagavond tot kw. v. 10 gewacht maar de volgende morgen. Het product ziet er verder goed uit nu ermee aan de slag kijken of het werkt.

Reactie van TandenBleken-Thuis.nl:
Beste Dingess,

Wij hebben u een persoonlijke mail gestuurd. Vervelend dat uw bestelling niet op de afgesproken plek is afgeleverd. Wij gaan zoeken naar een oplossing en een gepaste service leveren. Wij horen graag van u!

Thomas van der Wee
klantenservice Tanden Bleken Thuis

Laura Koolen beoordeelde op 2019-06-12

Ik heb het product de volgende dag (zoals vermeld op de website) ontvangen, Supersnel! Helaas was er iets misgegaan tijdens de levering, maar Thomas heeft mij direct een bericht gestuurd en kwam met een fijne oplossing. Ik ben nu een aantal dagen bezig met de set en ben benieuwd naar het resultaat.

Reactie van TandenBleken-Thuis.nl:
Beste Laura,

Wij hebben u een persoonlijke mail gestuurd. Vreemd dat de bleekpen ontbrak. Wij gaan zoeken naar een oplossing en een gepaste service leveren. Wij horen graag van u!

Thomas van der Wee
klantenservice Tanden Bleken Thuis

Jayshree Sukdeo beoordeelde op 2019-06-11

Snelle bezorging

Annemarie Tsakiridis beoordeelde op 2019-06-08

Bestelling was snel in huis! Goede handleiding.

alfie ghesquiere beoordeelde op 2019-06-07

snelle en perfecte levering

brahim mehdi beoordeelde op 2019-06-06

product is perfect en de bezorging was snel en goed

Claudia Cornelissen beoordeelde op 2019-06-06

Na dat mijn lampje kapot was na 1 keer gebruiken heb ik geheel kostenloos en na 1 dag een nieuwe gekregen.. goede service

Elisabeth Joon beoordeelde op 2019-06-04

Goede producten, snelle levering :)

Eline Verhulst beoordeelde op 2019-06-03

Goede service

marco kolen beoordeelde op 2019-06-01

snelle levering prima product

Flo beoordeelde op 2019-05-31

10/10

Mariska Leistra beoordeelde op 2019-05-30

Slecht, volgens gebruiksaanwijzing gebruikt maar geen enkele vorm van witter tanden te zien. Niet aan te raden.

Robbert beoordeelde op 2019-05-29

Geweldige service en goede kwaliteit producten.