Ary Schefferlaan 13

7,9

Y Cornelisse beoordeelde op 2018-12-18

Joke Bakkenes beoordeelde op 2018-12-17

Gabriëlle Sanders beoordeelde op 2018-12-17

Nog niets ontvangen. Zou volgens track en trace 12 December bezorgd zijn, maar helaas. maar kreeg netjes de melding dat het wordt uitgezocht.

Dounia Asmane beoordeelde op 2018-12-17

Kees Reinders beoordeelde op 2018-12-16

Rumeysa Imrak beoordeelde op 2018-12-15

Nogsteels zelfde

Sofie beoordeelde op 2018-12-14

Door een fout van dhl heb ik lang op mijn pakketje moeten wachten. De klantenservice van tandenbleken-thuis is me op een uitstekende manier tegemoet gekomen! Ook erg fijn dat ze snel op de mail reageren.

Ingrid Nanhekhan beoordeelde op 2018-12-14

Werkt echt, en af en toe nog gebruiken,ik heb nu spier witte tanden👍

F Bazaraz beoordeelde op 2018-12-13

Wanna Sopapea beoordeelde op 2018-12-12

Jean Pourquie beoordeelde op 2018-12-11

Had het artikel in omstreeks 0.00 uur zaterdag besteld en had het dezelfde dag nog in huis

Karolina Kucio beoordeelde op 2018-12-10

Sanne Pelle beoordeelde op 2018-12-09

Britt Vermeer beoordeelde op 2018-12-09

De levering was snel en netjes, alleen wat ik jammer vind is dat als ik op een Nederlandse site iets bestel en er staat: je krijgt een boekje met handleiding, dat die handleiding dan vervolgens in jet Chinees/Japans/ of welke taal t ook mag zijn is. Zo kan ik het alsnog niet gebruiken.

Reactie van TandenBleken-Thuis.nl:
Beste Britt,

De Nederlandse handleiding kun je downloaden via de orderbevestiging die je binnenkrijgt op je mailadres. Mocht dit niet lukken, kun je een mail sturen naar info@tandenbleken-thuis.nl. Onze servicebalie zal dan een Nederlandstalige handleiding handmatig opsturen.

Tanden Bleken Thuis

Johan Van de Put beoordeelde op 2018-12-09

Reactie van TandenBleken-Thuis.nl:
Beste Johan,

Bedankt voor uw review. Wat kon er volgens u beter?

Tanden Bleken Thuis

Sanne Cleveringa beoordeelde op 2018-12-08

Het was goed en het product ook. Alleen de bezorging was wat minder, maar daar kunnen jullie niet zoveel aan doen.

Lotus Bruin beoordeelde op 2018-12-07

Heb nog geen effect op mijn tanden!

M De Jong beoordeelde op 2018-12-07

Faissal Laktit beoordeelde op 2018-12-06