Looierweg 13
5856AW Wellerlooi

Kenny beoordeelde op 2017-11-27

Ruim 100 taxussen besteld, mooie volle dikke boompjes.
Een aantal heeft het niet gehaald na een paar maanden, maar we hebben gratis vervanging gekregen, onder hun garantie clausule, heel vlot en zonder discussie. Wel een logistiek probleempje gehad (te weinig geleverd), maar dat werd ook recht gezet.

Maykel beoordeelde op 2017-11-15

Heel prettige partij, had binnen 2 dagen mijn bestelling al op de stoep staan. Boompjes zien er goed uit.

Kenny beoordeelde op 2017-11-11

Ruim 100 taxussen besteld, mooie volle dikke boompjes.
Een aantal heeft het niet gehaald na een paar maanden, maar we hebben gratis vervanging gekregen, onder hun garantie clausule, vlot en zonder discussie. Wel een logistiek probleempje gehad (te weinig geleverd), maar dat werd ook recht gezet.

Karel Veen beoordeelde op 2017-10-09

Duidelijke website met advies en zeer vlotte levering.

Frank S beoordeelde op 2017-10-08

Na bestelling en betaling kon ik alsnog de bestelling veranderen naar minder boompjes en kreeg mijn geld terug: dat is service!

Pascal beoordeelde op 2017-07-31

Prettig bedrijf! Besteld en binnen 2 dagen had ik mooie volle planten op de plaats staan! Aanrader

Anja Osch beoordeelde op 2017-06-11

Email contact was positief en snel. Helaas is er met het afhalen het een en ander misgegaan, wat vervelend was. We hedden het verkeerde afhaaladres doorgekregen, waardoor we in eerste instantie aan een gesloten deur stonden. Na telefonisch contact, het juiste afhaaladres gekregen, maar dit was heel moeilijk te vinden, we hebben twee keer moeten vragen, waarbij bleek dat meer mensen dit moeten doen. Toen we eindelijk bij het juiste adres waren, hebben we ruim 45 minuten moeten wachten omdat de taxus nog uitgedaan moestrn worden. Het blijkt dat taxustopper afnemer is bij taxuskwekers. Dit is op zich geen probleem, want de taxus struiken die wij gekocht hebben zijn prachtig. Alleen is de communicatie tussen beide partijen minder goed, waarschijnlijk door de drukte, waardoor de kweker pas 's morgens te horen had gekregen welke bestellingen er die dag opgehaald zouden worden. Omdat wij geen afhaaltijd hadden afgesproken, stond er dan ook niets klaar. Wij vonden dit vooral heel vervelend voor de kweker, ze hebben zich meerdere malen verontschuldigd, onderwijl keihard werkend om alle bestelde taxus uit de grond te halen voor de wachtende klanten.
Positief is, dat de taxus vanuit de grond bij de kweker, meteen bij ons de grond in kon, dat voorkomt teveel uitdrogen vd kluit. Nu is het hopen dat ze allemaal goed aan zullen gaan, gelukkig biedt taxustopper 3 mnd aangroei garantie

A. de Vegt beoordeelde op 2017-06-10

Prima service en snel bezorgd.

Yolanda Weijers beoordeelde op 2017-06-08

Taxus goed verpakt in kist kluit goed nat gehouden, met net om de kluit ziet er goed uit, hoop op goede groei.
Contact over een en ander o.k.

EWV beoordeelde op 2017-06-08

goed en snel afgeleverd, ze staan er nog goed bij na het warme weer van afgelopen weken. Alleen een telefoontje/email wanneer leveren had wel de voorkeur gehad, heb zelf gebeld en hoorde het is morgen.

Giel Kowalczyk beoordeelde op 2017-05-19

Na een probleem met de levering werd alles goed opgelost. Goede nazorg.

jos van straten beoordeelde op 2017-05-14

Prima . Geleverd volgens afspraak.

Ruud Sniekers beoordeelde op 2017-05-14

Prima producten en afspraken volgens afspraak

Harm Kuil beoordeelde op 2017-05-14

Snelle levering top kwaliteit!

Luc Kerkhove beoordeelde op 2017-04-25

Geleverd volgens afspraak

M.Otto beoordeelde op 2017-04-18

Supersnelle levering, stuk voor stuk erg mooie bomen. Heel erg tevreden.

A. Boer beoordeelde op 2017-04-12

Heel tevreden! Snelle levering en mooie boompjes!

R. Egberts beoordeelde op 2017-04-09

Mooie kwaliteit, razendsnel geleverd: donderdag om 15.00 uur besteld en de volgende dag om 07.00 geleverd en ook nog eens scherp geprijsd.

Carine De Backer beoordeelde op 2017-04-05

uitstekende service!

Anita van Keulen beoordeelde op 2017-04-04

bestelde maat was niet voorradig van de taxus grotere maat gekregen zonder extra kosten fijne service