Edisonstraat 22a

Niet zomaar ergens afgegeven
Netjes verpakt

Pw Halma beoordeelde op 2019-05-14

jochen bekaert beoordeelde op 2019-05-14

Per ongeluk dubbele bestelling gedaan en alles werd heel netjes en correct opgelost!

Luc Loré beoordeelde op 2019-05-13

Roy Voogsgeerd beoordeelde op 2019-05-13

Ging op vis vakantie naar Frankrijk, waar het een stuk koude was dan we in eerste instantie vanuit waren gegaan. Gauw opzoek naar een goed warmte pak maar omdat dit nogal kort dag was een beetje stress. Maar gelukkig kon deze bestelt en geleverd worden met 1dag. Super blij mee dat het zo snel ging. Vangsten vielen tegen, maar heb het niet koud gehad dankzij teamoutdoor!! Bedankt.

rafael marien beoordeelde op 2019-05-13

O. van Dyck beoordeelde op 2019-05-13

Alles naar verwachting, de levering was prima op tijd en ik ben zeer tevreden over mijn aankoop

Ralph Koehorst beoordeelde op 2019-05-13

Paul M. beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering, goede feedback van bestelling tot levering, product voldoet aan verwachtingen, scherpe prijs.

Machiel Aalders beoordeelde op 2019-05-12

Patrick van den Bogaard beoordeelde op 2019-05-10

Goede service, item niet beschikbaar maar direct iets vergelijkbaars toe gezonden gekregen

Tyrone Potze beoordeelde op 2019-05-10

Frank de Haan beoordeelde op 2019-05-10

Catherine Dedeckere beoordeelde op 2019-05-10

Kenneth Wolters beoordeelde op 2019-05-10

Goede en snelle levering, artikel was niet leverbaar dus werd direct gebeld voor een alternatief

Willem Cornelissen beoordeelde op 2019-05-10

remco ten klooster beoordeelde op 2019-05-10

Gewoon goed

willie maatje beoordeelde op 2019-05-09

Ik ben goed te spreken over de bestelling en levering , had zelf een fout gevonden op een van de produkten die ik had gekregen en heb daar een melding over gemaakt en er werd direkt gereageerd en het is ook direkt goed op gelost.
ik werd zeer vriendelijk geholpen door teamoutdoos.
PS daar heeft teamoutdoors bij mij plus punten gescoord en zal zeker weer bestelling doen bij teamoutdoors.

M.V.G
willie maatje

Cristian Chelaru beoordeelde op 2019-05-09

heel goed

Guy Blinkhof beoordeelde op 2019-05-09

Super winkel super service kan niets anders zeggen keep iT up!!!!