Edisonstraat 22a

ron seitzinger beoordeelde op 2018-09-24

snelle levering

Miroslavas Andrijevskis beoordeelde op 2018-09-24

Wilmar Swinkels beoordeelde op 2018-09-24

Super tevreden! Zondagavond besteld en op woensdag al in huis.. Met een vraag over de levering werd ik op een plezierige manier geholpen.. Top👌🏻

Eppie Weide van der beoordeelde op 2018-09-24

hele snelle service

Wytze van der Land beoordeelde op 2018-09-23

Vlot en efficient.

Yordi Boersma beoordeelde op 2018-09-22

Zeer vriendelijk en kundig personeel met name: William en Chris van Team Outdoor in Wijchen. Altijd in voor een praatje en een lolletje. Ook zijn ze zeer op de hoogte van wat er in de hengelsport branche leverbaar is. Daarnaast leveren ze erg goede service en helpen ze je goed.
Ik zeg:
Waar wacht je nog op?
Neem eens een kijkje en beoordeel zelf.

jeroen van der Schans beoordeelde op 2018-09-22

Jim van den Boogaard beoordeelde op 2018-09-21

Super winkel, William en Chris hebben verstand van zaken, vooral William weet waar hij over praat.
Alhoewel ik Chris nu beter leer kennen mag ik hem ook steeds meer, maar William is meer open.
Mannen jullie doen het super, vooral zo doorgaan!

Patrick Barends beoordeelde op 2018-09-21

george dumas beoordeelde op 2018-09-21

snelle levering

gunther moons beoordeelde op 2018-09-20

Marco Van driel beoordeelde op 2018-09-20

Jesper Staehr beoordeelde op 2018-09-20

Super easy, and personal service - Jesper Copenhagen / Denmark

Ellen van Tongeren beoordeelde op 2018-09-20

Bestellen ging makkelijk. Bezorging liep vlekkeloos.
Product voldoet geheel aan verwachting.

Dirk Wijnen beoordeelde op 2018-09-19

Ik ben tevreden hoe ik ben geholpen, snelle levering, helaas kon men niet alles krijgen wat ik nog wilde bij de leverancier vandaar 1 sterretje minder. Maar ik zal er zeker weer bestellen.

LAURENT DIERICKX beoordeelde op 2018-09-19

tevreden over de bestelling dat ik gedaan heb

A. Liekendiek beoordeelde op 2018-09-19

Goed en snelle levering ( als het op "voorraad" is, website en daadwerkelijke voorraad lopen niet gelijk helaas) voor de rest goed tevreden
over dit Team Outdoors.

Ronald Wolfraad beoordeelde op 2018-09-19

Heb een paar karpervis spullen besteld ,2 x foudraal solar + shimano en ben zeer tevreden over de prijs en kwaliteit van service en levering ,de volgende dag al in huis super .oja als er iets niet is word dat netjes gemeld en niet zoals bij anderen op zijn beloop laten en hopen dat je niets zegt of je geld terug vraagt ,dat gaat hier wel anders .mvg ronald .