Edisonstraat 22a
KvK 59892099

Google Plus/Places - 8,4
Google Plus/Places - 10,0

Jan Hendriks beoordeelde op 2019-03-19

Alle belangrijke zaken OK.
Goed ipv uitstekend vanwege:
a) geen info over bezorgduur op website en na bestelling lang wachten op bezorginfo
b) beschrijving van viskrukje klop niet: staal (ijzer) ipv aluminium en maten onnauwkeurig.
Maar ik heb alle spullen wel in gebruik genomen.
Hgr. Jan Hendriks

Danny Heiligers beoordeelde op 2019-03-19

Jochem Van Camp beoordeelde op 2019-03-19

De service voor, tijdens en na de verkoop was uitstekend. Het probleem met de koerier werd in no time door Team Outdoors opgelost waarna ze er weer een zeer tevreden en terugkerende klant bij hebben gekregen. Team Outdoors jullie verdienen een dikke duim omhoog voor de super service!!!!

Ron Rezelman beoordeelde op 2019-03-19

Joost van Benthum beoordeelde op 2019-03-19

Edwardus beoordeelde op 2019-03-18

Gister besteld en vandaag in de ochtend al in huis. Super!!

Michael Grootegoed beoordeelde op 2019-03-18

Goed verpakt, de verzending was prima

Bas van Loon beoordeelde op 2019-03-18

Zeer tevreden. Overzichtelijke site met top producten. Bestelling is snel verwerkt en meteen een mail ontvangen waar de status van de zending te vinden is. Producten netjes verpakt met een stickersetje op de koop toe. Ik kom hier zeker terug!

Bennie Mathijssen beoordeelde op 2019-03-18

Ik ben tevreden bestelling had ik op tijd en netjes binnen gekregen.

elvis hoeder beoordeelde op 2019-03-18

Bestelling was netjes op tijd binnen.Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is.

Marcel Lontho beoordeelde op 2019-03-18

Hele goede service,alles mooi op tijd geleverd,daar kunnen menige sites een puntje aan zuigen,
Mvgr.M.Lontho

Frank Konijnenburg beoordeelde op 2019-03-17

Team outdoor = goed verpakt, goed transport, snelle levering, top kwaliteit en goede service. Voor mij Team Outdoor Perfect

Wesley Westendorp beoordeelde op 2019-03-17

Dit is pas een winkel naar mijn hard zijn leuke jongens en hebben het goed voor elkaar ze bellen als de spullen binnen zijn en alles word netjes verzonden ga zoo door mannen

Soner Gursel beoordeelde op 2019-03-16

Uitstekend service👍🏻

Niek Wijnen beoordeelde op 2019-03-16

Jasper Tholens beoordeelde op 2019-03-15

Zeer goede service vriendelijk personeel snel levering gewoon en top zaak

Alen Todorovic beoordeelde op 2019-03-15

Prima

Leon Vlot beoordeelde op 2019-03-15

Robrecht Beuls beoordeelde op 2019-03-15

Deborah Vandenberghe beoordeelde op 2019-03-15

De leveringstermijn was een aantal weken, dit was mij ook gemeld. Toen ik tussentijds contact nam om te weten of er al een beter zicht was op de leveringsdatum kreeg ik de dag zelf nog antwoord via mail. Alles verliep heel vlot, een aanrader!