Edisonstraat 22a

Jan Deckers beoordeelde op 2018-11-16

super goede service correct

Rob Van der Winden beoordeelde op 2018-11-16

Piet Weezepoel beoordeelde op 2018-11-16

Op voorraad is ook echt op voorraad en een heele snelle levering zeker een aanrader

Alex Delbecque beoordeelde op 2018-11-15

Jan Kuiper beoordeelde op 2018-11-15

Ik kan een heel verhaal schrijven om die bon te winnen maar dat doe ik niet, jullie zijn voor mij perfect en ga vooral zo door.

klant contant beoordeelde op 2018-11-15

S’middags besteld de volgende dag 's ochtends al binnen! Super mannen vaste klant erbij!

Pierre Daris beoordeelde op 2018-11-15

Henk Koops beoordeelde op 2018-11-15

๐Ÿ‘๐Ÿ‘

hans beoordeelde op 2018-11-15

netjes en snel bezorgd

Julian Simmes beoordeelde op 2018-11-14

Zeer tevreden,
nog nooit heb ik meegemaakt dat ik visspullen bestelde en dat het binnen 24 uur in huis was.
Vlak voor 17:00 bestelde ik mijn producten en de volgende dag lag het om 15:00 voor de deur, met alle producten erin en alles naar behoren verpakt. Gewoon top service en een nieuwe tevreden klant erbij ๐Ÿ‘๐Ÿป

Jeroen Wijthoff beoordeelde op 2018-11-13

Erg tevreden! Duidelijke communicatie, snelle levering en veruit de goedkoopste prijs. Top!

Wim van Werven beoordeelde op 2018-11-13

Snel geleverd. Goede productinformatie. Verzendverpakking was onnodig groot

W.G.M. Leenen beoordeelde op 2018-11-13

Vlotte service, snel geleverd

Dimitri S beoordeelde op 2018-11-13

Snelle levering (4 dagen naar België) & zeer tevreden over het Shimano aanbod met goede prijzen.

Jeanine Van Der Velden beoordeelde op 2018-11-13

voor de levering bleek het pakket beschadigd en bleef het in het depot. gelukkig kreeg ik de dag erna een pakket dat niet beschadigd was. goede en vlotte service , blij met het product.

Laura Delauré beoordeelde op 2018-11-13

Andrew Du prie beoordeelde op 2018-11-13

Zeer fijn behandeld. Ook over de levering van het bestelde product( trakker xl skullcap) niks dan lof product zat zeer goed verpakt. En snelle levering. Kan iedereen deze webwinkel aanbevelen. Mvg andrew du prie

Detty Boom beoordeelde op 2018-11-12

Marino da cruz Ribeiro pinheiro beoordeelde op 2018-11-11