Edisonstraat 22a

9,1

Google Plus/Places - 8,8
Google Plus/Places - 10,0

R. Smith beoordeelde op 2018-06-21

Had een item besteld, juiste maat niet voorradig, contact met de medewerker hierover gehad! Ander item besteld, zou mij op de hoogte brengen zodra het item in de juiste maat weer voorradig is, hiervoor petje af! Vandaag het T shirt alsnog ontvangen, zeer tevreden!

Hartelijk dank!!!

Geonius beoordeelde op 2018-06-01

Piegatrafa beoordeelde op 2018-05-28

Wim Van veggel beoordeelde op 2018-05-24

Jeffrey Rooker beoordeelde op 2018-05-23

timo nak beoordeelde op 2018-05-23

Joseph Maas beoordeelde op 2018-05-23

Aad Verhagen beoordeelde op 2018-05-23

Diverse malen contact moeten maken waar levering van het bestelde artikel bleef.

Guy Reekmans beoordeelde op 2018-05-23

Heel tevreden met de snelle levering

Stijn Hoekwater beoordeelde op 2018-05-23

Els Vink beoordeelde op 2018-05-23

100 % tevreden

Daniel De Bock beoordeelde op 2018-05-23

Uitstekende service en zeer correcte opvolging van de bestelling.

Eline Van Moortel beoordeelde op 2018-05-22

Beste Team Outdoors,
jullie stock op de website is blijkbaar niet up to date... Ik heb de bestelling bij jullie gedaan omdat mijn item bij jullie op stock was en een paar dagen later geleverd zou worden. Ik wou het voor een tuinfeestje hebben. Uiteindelijk heb ik er meerdere weken op moeten wachten. Na een paar telefoontje bleek dat jullie het niet in stock hadden.
Nu heb ik het gekregen, dus uiteindelijk is het wel geleverd. De hulp aan de telefoon was telkens wel constructief.
groeten

Niek Harmens beoordeelde op 2018-05-22

HB Autoservice beoordeelde op 2018-05-22

Prima , uitstekende service. Prachtig stevig en licht en camping servies.

Benoit Pinckaers beoordeelde op 2018-05-22

Patrick Greve beoordeelde op 2018-05-22