Edisonstraat 22a
KvK 59892099

Google Plus/Places - 10,0
Google Plus/Places - 10,0

corien beoordeelde op 2018-04-17

Prima service bij vragen over bestelling

michiel beoordeelde op 2018-04-04

Snel en netjes

hendrikus beoordeelde op 2018-04-04

Bestelling geplaats direct telefoon gehad van team outdoors dat de aantallen van mijn bestelling niet voorradig waren.
Maar drie dagen later had ik het toch al in huis. Super service en zeker klantvriendelijk. Dikke pluim

Henri beoordeelde op 2018-03-30

snel en goed

jarno beoordeelde op 2018-03-30

Top

Peter beoordeelde op 2018-03-30

Snelle service

Dennis beoordeelde op 2018-03-27

Zeer snelle levering,
Geen verzendkosten en je wordt perfect up-to-date gehouden over de status van je bestelling.
Keurig netjes ingepakt en op tijd geleverd!!

Ed beoordeelde op 2018-03-23

Gewoon goed zoals beschreven.

c klis beoordeelde op 2018-03-23

Super snelle levering product werkt perfect

Daniel beoordeelde op 2018-03-20

perfect s avonds bestellen s morgens geleverd

Bert beoordeelde op 2018-03-20

De snelle levering, erg veel keus aan onderdelen voor de coleman benzinebranders.

Marco beoordeelde op 2018-03-15

Hey,
Nou ik heb inmiddels mijn eerste bestelling gedaan bij team outdoors, en dit is super bevallen, hele snelle service, maar door een foutje was mijn pakket bezorgt in Rotterdam bij iemand met hetzelfde adres en naam als mij!! Bovendien is dit keurig opgepakt door Team outdoors en was mijn bestelling een dag later weer terug bij mij thuis! Ondanks de fout wat iedereen kan overkomen is de service nog steeds goed!!
Wn ik zal zeker meer spullen bij jullie gaan bestellen als dit nodig is wn dan zou de waardebon goed van pas kunnen komen

Rob beoordeelde op 2018-03-14

Snel in huis.

Stefan beoordeelde op 2018-03-13

Snelle levering en mooie prijzen.

Serge beoordeelde op 2018-03-12

Snelle en correcte levering.
Alles goed verpakt, en items zoals beschreven/verwacht.
We zullen er veel plezier aan beleven !
A++++
Bedankt vanuit België

zagers beoordeelde op 2018-03-12

Snel en Voordelig

bert beoordeelde op 2018-03-09

De bestelling werd sneller dan ik had verwacht geleverd. Gelukkig werd ik daar wel per mail over geïnformeerd. Het was allemaal prima verpakt en ik ben zeer tevreden

Ronald beoordeelde op 2018-03-09

Goede service, snel geleverd toppie .

kuijer beoordeelde op 2018-03-08

Prima, betrouwbaar en snel