Edisonstraat 22a
KvK 59892099

Google Plus/Places - 10,0
Google Plus/Places - 10,0

Paul beoordeelde op 2018-01-18

gewoon wat je wil: je krijgt wat je bestelt.

P beoordeelde op 2018-01-17

Ik ben tevreden over mijn bestelling er was item in de maat xxl niet beschikbaar en prima naar mij gecomuniseerd ik zal zeker nog eens iets bestellen

Rudy beoordeelde op 2018-01-15

Correct product, scherpe prijs, perfecte levering qua pakket en levertijd.

Jan beoordeelde op 2018-01-12

Voor het eerst besteld bij team-outdoors.nl. Helaas bleek dat een van de bestelde artikelen niet voorradig was.
Een persoonlijk telefoontje bracht me hiervan op de hoogte, omdat het nog meerdere weken zou duren eer het geleverd zou worden werd een goede oplossing geboden. Ook kreeg ik als compensatie een cadeautje meegestuurd bij de bestelling. Nog bedankt en ga zo door....

Raymond beoordeelde op 2018-01-11

Heel tevreden, top winkel.
Snelle reacties op je vragen, top gewoon.
Raymond

Maryse beoordeelde op 2018-01-10

Eerst telefonisch contact gehad. Goed en duidelijk geholpen. Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Top!

Rick beoordeelde op 2018-01-09

Had een berichje gestuurd omdat ik de fox tripod had besteld wouw het om wisselen tegen de camo buzz bar van fox was geen probleem kreeg metteen antwoord terug uitstekend geholpen door hun!! Grt rick

Martin beoordeelde op 2018-01-07

De bestelde goederen waren uitstekend verpakt en de levering was vlot.

pb beoordeelde op 2018-01-05

bestelling werd bijzonder snel geleverd, zoek functie op de website wijst zichzelf

Mark beoordeelde op 2018-01-05

Na telefonisch contact kon ik direct langsrijden en bij aankomst lagen de hengels al klaar. Alles zag er perfect uit en ben zeer vriendelijk geholpen. Ook gelijk het overige assortiment bekeken en zag er allemaal zeer netjes uit! Als ik volgende keer iets nodig heb zal ik zeker eerst bij Team Outdoors op de site kijken!

van de Vossenberg beoordeelde op 2018-01-04

goede, snelle. en prettige service

Rob beoordeelde op 2018-01-03

spullen zijn goed de survers zijn ook goed en woord snel bezorgt

Henri beoordeelde op 2018-01-03

Heel fijn contact gehad. Spullen snel ontvangen.

ignace beoordeelde op 2018-01-02

correcte levering

Tjerk beoordeelde op 2018-01-02

Had helaas verkeerde maat besteld.
Over ruilen werd niet moeilijk gedaan ( opsturen mijn kosten, logisch )
Contact verliep vlot en prettig.
Houden zo !

Elly beoordeelde op 2018-01-01

goede en snelle service

Vreeken beoordeelde op 2017-12-31

Kwam in een kapotte verpakking binnen, verzonden in een dicht gemaakte wijn doos.

Xavier beoordeelde op 2017-12-29

Moet te lang wachten, achter mijn gerief, je krijgt een email dat je pakket kunt volgen maar krijgt geen traceer nummer om het te volgen, dus niet mogelijk te weten wanneer geleverd word.

Reactie van Team Outdoors:
Beste Xavier, Vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. We hebben je bestelling dezelfde dag verzonden als dat we de betaling hebben mogen ontvangen. Internationale overboekingen duren helaas iets langer en de banken hier verwerken deze betalingen niet tijdens feestdagen. Maak je gebruik van de andere betaalopties dan zien wij de betaling direct en word je bestelling ook direct verwerkt. De track en trace link van DPD werkte inderdaad niet waarvoor onze excuses. Mijn collega heeft u inmiddels reeds de juiste naar uw email adres verzonden. Veel plezier gewenst met uw bestelling.

Rens Jansen
Customer Service Team Outdoors

Marjolein beoordeelde op 2017-12-28

Erg dure verzendkosten. Verzocht om met de gewone post te versturen. Geen reactie!

Shanna beoordeelde op 2017-12-27

Product snel ontvangen, goed verpakt en me vriend is er erg blij mee!