Industrieweg 12 E
035 7602376

8,4

Trustpilot 14504 8,4

Kinscher beoordeelde op 2018-11-17

Super goede service, super goed materiaal. Super snel geleverd. Heel erg blij. Dankjewel!

Ben Duijndam beoordeelde op 2018-10-31

Deze heerlijke bureaustoel na wat speurwerk gevonden bij TecTake, recensies vernomen en voor dat geld er direct 1 besteld. 3 Dagen later bestelling binnen, en na 40 minuten wat sleutelen zat ik reeds als een Vorst. Heerlijke bureaustoel waar ik alsnog totaal geen spijt van heb, en kan een ieder die veel achter de pc zit deze stoel aanraden. Veel en goede stoel voor weinig geld, en tevens ook veel en goede artikelen op de site. Dank U TecTake, ik en mijn partner zult U zeker weer zien terugkeren bij Uw web shop.

A. DAVILA beoordeelde op 2018-10-29

Slecht. Heb 4plafond stempels besteld, track&trace geef aan dat in de buurt is (niet dus), T&T weer checken, die geef aan dat niemand thuis was (Wtf) gemaild, ze sturen nette mail van "vandaag komt ie weer", oh verrasing: pakket buiten , open en overaal kapot, stempels controleren (slecht ingepakt), alle 4 kapot. Ik verwacht zsm mijn geld terug en naar Hornbach voor goede spul. Goedkoop = chinesse rootzoi. Ik ben bang dat zulke bedrijven uit de markt moeten. Oplichters.

Jirka van der Linden beoordeelde op 2018-09-18

Heel correct. Reageren direct per mail als er iets mis is. Handelen alles zeer correct af.

Mike beoordeelde op 2018-08-16

Zeeeeeeeeeeer blij met de heerlijke stoel, in elkaar zetten was gemakkelijk. Binnen een uur is de stoel zeer zeker gereed, ik gebruik de extra kussentjes NIET.
De stoel staat ten opzichte van mijn oude stoel wel hoog, hoogste punt oude stoel is laagste stand van deze nieuwe.... is even wennen. Stoel is goed in te stellen naar wens, en geeft goede steun.

Deze stoel is het geld waard

F.Hein beoordeelde op 2018-08-13

Had de Slaapkamerbed met lattenbodem 200 x 140 cm zwart besteld en geleverd. Zag er goed uit totdat ik spullen tekort kwam, mis de zwarte dingen die op de lattenbodem zitten. Erg slecht geteld. Verwacht op zijn minst dat alles compleet is.

Bakker beoordeelde op 2018-08-11

We hebben een tuinpaviljoen besteld en ook keurig gekregen. Nu weten we dat je voor 139 euro niet veel mag verwachten maar dat hij na de eerste regenbui al helemaal in duigen ligt hadden we niet verwacht. Nadat mijn man de zeer dunne stangen verstevigd heeft stond hij weer te wachten op de volgende regenbui. Gisterenochtend lag de hele tent op de grond. Het water loopt niet af en het dak wordt daardoor loodzwaar en daardoor knakken de dunne stokjes. Jammer. Je kunt beter 140 euro weggooien.

Massagetherapeut beoordeelde op 2018-07-12

Vandaag heb ik een nieuwe massagetafel besteld, omdat ik super tevreden ben met de vorige die na 3 jaar dienst te hebben gedaan nu pas onstabiel is geworden. Mijn klanten zijn al die tijd dol op deze lichtgewicht tafel gebleven en echt waar ik gebruik ze bijna dagelijks en ze ziet wat af hoor. Top product, top prijs!

de Jongh beoordeelde op 2018-07-10

Reiskofferset met harde schaal roze heb ik vrijdag in de ochtend besteld. Deze is vandaag dinsdag al geleverd. Top! Zien er goed uit!

Kaya beoordeelde op 2018-02-26

Ik had krukken besteld waarvan 1 door transport iets was beschadigd.. Heb contact gehad met de klantenservice en super geholpen!! Ga zo door!
Absoluut geen minpunten!

cindy hagels beoordeelde op 2018-01-26

product komt kapot ,beschadigt en krom aan , sturen ze netjes een nieuwe en wat denk je nog slechter dan de eerste

Grymonprez beoordeelde op 2017-11-21

Gisteren mijn pakket ontvangen, besteld bij bol.com.
Het gaat om een TecTake bovenfrees met artikelnummer 400990.
Jammer genoeg zit er GEEN Nederlandstalige handleiding bij.
Ze kunnen er mij geen bezorgen. Triestig!
Doen echt geen moeite bij bol.com.

Marian beoordeelde op 2017-07-08

Heb een krabpaal besteld voor de poezen die overal minimaal 80 euro is en hier maar 48,95. Was dus erg benieuwd naar deze zelfde uitziende krabpaal. Op zich een goede krabpaal. Er is wel iets goedkopere oplossingen bedacht. Bijvoorbeeld de huisjes op de krabpaal zijn normaal helemaal van hout en hier van stof. De palen zijn iets dunner en hij is minder hoog. In zijn geheel is alles net een slagje kleiner dan de dure. Maar ik ben tevreden en de poezen ook :-)

s den hengst beoordeelde op 2017-03-23

TV muurbeugel gekocht, binnen de gestelde levertermijn geleverd. Super muurbeugel voor een gunstige prijs. Vraag over het artikel werd ook snel beantwoord. Prima dus