Industrieweg 12 E
1422 AJ Uithoorn
035 7602376

9,1

Grymonprez beoordeelde op 2017-11-21

Gisteren mijn pakket ontvangen, besteld bij bol.com.
Het gaat om een TecTake bovenfrees met artikelnummer 400990.
Jammer genoeg zit er GEEN Nederlandstalige handleiding bij.
Ze kunnen er mij geen bezorgen. Triestig!
Doen echt geen moeite bij bol.com.

Marian beoordeelde op 2017-07-08

Heb een krabpaal besteld voor de poezen die overal minimaal 80 euro is en hier maar 48,95. Was dus erg benieuwd naar deze zelfde uitziende krabpaal. Op zich een goede krabpaal. Er is wel iets goedkopere oplossingen bedacht. Bijvoorbeeld de huisjes op de krabpaal zijn normaal helemaal van hout en hier van stof. De palen zijn iets dunner en hij is minder hoog. In zijn geheel is alles net een slagje kleiner dan de dure. Maar ik ben tevreden en de poezen ook :-)

s den hengst beoordeelde op 2017-03-23

TV muurbeugel gekocht, binnen de gestelde levertermijn geleverd. Super muurbeugel voor een gunstige prijs. Vraag over het artikel werd ook snel beantwoord. Prima dus