Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Meeuwerderweg 135
9724 ES Groningen
0502030520
KvK 594.72.677

8,5

Els Vd Valk beoordeelde op 2018-07-14

Krijg maar de helft geleverd en als je vervolgens contact op neemt reageren ze niet.

Michel beoordeelde op 2018-02-23

Product keurig op tijd geleverd. Echter wou ik de xbox blue ray speler retourneren omdat die niet in de xbox werkte. Ik heb hier per mail 4 maal een verzoek tot gedaan en 1x via het contactformulier op de website. Eerste bericht op 28-12-17 en laatste deze maand. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen.
Erg slordig.

Gert Groen beoordeelde op 2018-02-22

Ga niet met dit bedrijf in zee!
Wanneer alles goed gaat is het makkelijk ze te prijzen, maar zodra er iets mis gaat geven ze geen thuis en kun je fluiten naar je centen... In mijn geval werd een kapot product geleverd. Nadat ik ze hierop had gewezen werd ik volledig genegeerd. Ik heb verschillende oplossingen aangeboden (zoals het omruilen van het product), maar ook hier werd niet op gereageerd. Uiteindelijk heb ik het product retour gezonden. Op de website claimen ze het volledige bedrag terug te storten en de verzendkosten te vergoeden. Uiteindelijk hebben ze slechts de helft van het totaalbedrag terug gestort, de verzendkosten ingehouden, en kan ik naar de rest van mijn centen fluiten..! Neem mijn woorden ter harte: ga niet met dit bedrijf in zee. Het zijn oplichters. Vertrouw ze je geld niet toe. Kies voor een andere website. Een gewaarschuwd mens telt voor twee...

Sam beoordeelde op 2018-02-19

Artikelen kunnen blijkbaar niet geretourneerd worden ondanks de wettelijke 14 dagen regel. Geen reacties ontvangen na meerdere vragen gesteld te hebben. Zeer slechte service.

Pawel Krupa beoordeelde op 2018-02-05

Snelle levering en netjes afgeleverd !!!

Patrick De Meijer beoordeelde op 2018-02-02

Was op tijd bezorgt laad verrassend snel op, iets sneller leeg als ik had verwacht maar niet storend en zeker niet slecht voor zijn prijsklasse

Coen Veenboer beoordeelde op 2018-01-31

Product volgende dag in huis en werkt top!

Kim Eversen beoordeelde op 2018-01-31

Artikel snel in huis en werkt prima!

Patrick Breemes beoordeelde op 2018-01-29

Bestelde product lijkt niet te werken :-(

Arno Nuis beoordeelde op 2018-01-26

Duidelijke website en snelle levering van bestelde product.

Roche van Ochten beoordeelde op 2018-01-25

Ik had een accu voor een 3DS besteld, maar ik had even niet in de gaten dat er een verschil zit tussen de accu van de 3DS en de 3DS-XL en natuurlijk had ik de verkeerde besteld.
Techonderdelen heeft mij direkt, zonder extra kosten, het juiste onderdeel opgestuurd met een extra enveloppe om het verkeerde artikel terug te sturen.

Zeer positief over Techonderdelen!!!

Hans Hillen beoordeelde op 2018-01-24

Heel tevreden. Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis.

Julian van Tricht beoordeelde op 2018-01-23

Verkeerde levering en geen reactie op mijn mail gehad

Mike Siewertsen beoordeelde op 2018-01-16

Prima site, goede prijs en snelle levering.

Lester Van der Staal beoordeelde op 2018-01-15

Bestelde item werkte niet. Webshop reageert nergens op. Uiteindelijk via PAYPAL mijn geld terug geclaimd.
Onbetrouwbare webshop!

Jasmin Turkic beoordeelde op 2018-01-12

Snel geregeld.

Thimos Politis beoordeelde op 2018-01-09

2 dagen na bestelling in huis. Alles vlot en zonder problemen verlopen

HH beoordeelde op 2018-01-09

Snelle levering 😀per abuis verkeerde onderdelen besteld kinden gewoon retour
En binnen ern dag hadden we het geld al terug

Brian van Ouwerkerk beoordeelde op 2018-01-09

Duurde 4 dagen inplaats van 1. Verder goed verpakt

Chris Veenstra beoordeelde op 2018-01-03

Vlotte service en goede prijzen!