Industrieweg 99p
7202 CA Zutphen
+31853035989

L. beoordeelde op 2019-06-06

Levering was prima, maar de bereikbaarheid van de winkel was slecht.
Een aantal dagen achter elkaar waren zij niet bereikbaar (3-4 x per dag gebeld)

Rinze van der Lei beoordeelde op 2019-05-16

Uitstekende begeleiding van het proces. En als er dan iets fout gaat met de verzending, dan lossen ze het probleem op een prima manier op! Dat vind ik klasse.

Bram Verspaandonk beoordeelde op 2019-05-06

Nicole Linnenbank beoordeelde op 2019-04-30

Tejo Lemmens beoordeelde op 2018-12-12

Snelle levering en super after-sales bij nabestelling.

Sandra Langeveld beoordeelde op 2017-09-25

Toplevering! Wij hebben vloertegels besteld die 4 weken na levering geleverd moesten worden in verband met onze verbouwing. Vanmorgen keurig geleverd. Hele goede service. Bedankt!

Broer Geraads beoordeelde op 2017-07-10

Betere service dan bij ons in Venlo de "beste" tegelhandel!

Hartstikke Bedankt beste mensen, voor jullie goede en snelle service!!!!

Volgende keer bestellen we weer bij jullie!

De groeten uit Tegelen.

Dennis beoordeelde op 2017-06-08

Zodra ik weer tegels nodig heb kom ik hier weer terug. Super service en advies gekregen, voelde ook meteen als vertrouwd. Tegels netjes op de afgesproken dag bezorgd allemaal mooi in de doos op een pallet. En dat allemaal voor een zeer scherpe prijs!

Jeroen beoordeelde op 2017-01-05

Tegels besteld tegen een goede prijs; service daarna in verband met aanpassen van de levering en naleveren vanwege een foutje in de levering: uitmuntend!
(Klant)vriendelijk, met humor, en zeer professioneel. Zonder terughoudendheid aan te bevelen.

L. Hanssen beoordeelde op 2016-03-25

Inmiddels diverse bestellingen gedaan. Ik werd keurig op de hoogte gesteld op het moment dat de tegels er waren (super snel) en opgehaald konden worden. Enkele dagen op voorraad houden was geen probleem! Ook de communicatie rondom de bestellingen was uitstekend; zowel per mail als telefonisch. Tegels voor een keurige prijs. Zeker een aanrader.

Rik w beoordeelde op 2016-01-25

Zeker 40% goedkoper dan alle andere aanbieders. Order geplaatst en daarna meteen door Tegelprofit gebeld om alles goed af te stemmen. Zelfs de uitgestelde levering was geen probleem. Het leveren van een tegel die ze niet in het assortiment hebben was zelfs geen probleem. Als perfectionist raad ik Tegelprofit zeker aan!

Kasper Bleijenberg beoordeelde op 2016-01-13

Afspraak is afspraak, voortreffelijke bediening, topkwaliteit tegels, kortom een aanrader !!

Els beoordeelde op 2015-12-08

Eerste bestelling wandtegels stond binnen een week voor mijn neus. Door een wijziging in de plannen moest ik tegels bijbestellen. Supersnel geholpen en ik kon drie extra dozen afhalen binnen 2 dagen.
Fijne vlotte service! bovendien laagste prijs dus dubbel fijn!

Lammert Swart beoordeelde op 2015-11-06

Binnen paar dagen na bestelling lagen mijn tegels klaar. Afgesproken de tegels af te halen. Bleek bij afhalen dat ik zelf een fout gemaakt had in de bestelling... tegels hadden mat moeten zijn ipv gepolijst.. De matte waren niet op voorraad, stad en land werd afgebeld om te informeren waar deze wel op voorraad lagen. Diezelfde middag heb ik de tegels nog afgehaald! Klasse, wat een service. Bedankt!

Brands beoordeelde op 2015-07-14

Bedankt voor de snelle levering en prachtige tegels! beste prijs voor vloertegels die ik vinden kon en goed advies gekregen.

2015