Beekweide 50

Jasmijn Op den Brouw beoordeelde op 2019-04-06

Sylke Vanhaesebrouck beoordeelde op 2019-03-14

Dianne van Aggelen beoordeelde op 2019-03-07

Danielle van Weel beoordeelde op 2019-02-06

Wat een leuke stickers. Ik ben er Super blij mee en ik heb ook goed advies gekregen over de kleurstelling. Echt een aanrader deze webshop!

Elsbeth Ammerlaan beoordeelde op 2019-01-24

Het opbrengen was wat lastig. De sticker kwam niet perfect van de onderlaag, waardoor waarschijnlijk de lijm kracht verminderd werd. Of de kwaliteit van de sticker/lijm is niet voldoende voor onze gesauste, gestuct stenen muur.

Mariska Donker beoordeelde op 2018-12-04

Heel blij met de eenhoorn- en naammuursticker voor mijn dochter!
Super snelle levering, goede kwaliteit en duidelijke instructies.

Rianne beoordeelde op 2018-12-01

Mooie overzichtelijke site, snelle levering met een leuk persoonlijk berichtje erbij!

Marijke beoordeelde op 2018-11-21

Lineke Essed beoordeelde op 2018-10-28

Onze zoontjes zijn helemaal blij met hun spookjes. De instructies zijn duidelijk. Leuke touch voor de kinderkamers voor een vriendelijk prijsje!

Monica Bosman-Lander beoordeelde op 2018-10-25

De website is duidelijk en overzichtelijk. De service en levering is keurig. De kwaliteit van de letters is mooi en stevig. De bijgeleverde instructies zijn duidelijk beschreven, voor iedereen is het makkelijk om het voor elkaar te krijgen om de muurstickers aan te brengen. Dit is een leuke en makkelijke manier om een muur van (kinder) kamers te decoreren. Een echte aanrader dit bedrijfje.