Celsiusstraat 30

8,7

2012

Anoniem beoordeelde op 2012-02-29

Luc beoordeelde op 2011-10-25

Zeer correcte en snelle afhandeling.
Men wordt constant op de hoogte gehouden van de stand van zaken voor Uw bestelling!
Een dikke proficiat!
Vanwege ene klant uit België Ook voor de Vlaamse klanten een misschien even gunstig verzendtarief ontwikkelen. Vlaanderen is tenslotte een mooie potentiële afnemer... We duimen ervoor.

Kees van Overveld beoordeelde op 2011-10-07

Tom beoordeelde op 2011-06-17

Ruim 7 euro onkosten op een prijs van 23,- vind ik wel wat veel.

Pieter beoordeelde op 2011-06-14

Anoniem beoordeelde op 2011-05-27

Jan beoordeelde op 2011-05-05

Snelle levering Geef voorraadinformatie op de website

karel beoordeelde op 2011-01-20

huibert beoordeelde op 2011-01-12