Melkpad 37
3755TM Eemnes

Wendy beoordeelde op 2018-09-21

prijsafspraak niet na gekomen en chinezen spullen in plaats van origineel

Madelon beoordeelde op 2018-08-28

Super service!

Melissa Molenaar beoordeelde op 2018-06-11

Zeer tevreden, mijn telefoon was stuk en Jeroen kwam direct de zelfde dag nog.

Telefoon was dezelfde avond nog klaar!

Jeroen weet wat hij doet en waar die over praat!

Gerrit Koelewijn beoordeelde op 2018-06-11

Zeer goed en eerlijk advies.

Super blij met mijn Refurbished iphone 7.

Nicole beoordeelde op 2018-06-07

Supergoede service en er wordt meegedacht!!

Nikki beoordeelde op 2018-06-07

Vorige week info opgezocht om een iPhone 7 aan te schaffen. Nieuw vond ik de telefoon toch wat te duur, en dus gekeken naar een refurbished toestel. Ik kwam uit bij telefoon onderdelen Eemnes. Ik had in de avond contact opgenomen, en de volgende dag al de telefoon in bezit. Daarnaast ook uiterst vriendelijk, en gastvrij ontvangen. Ik ben ontzettend tevreden met mijn nieuwe mobiel! Top service!