TennisFirst
Bij TennisFirst is het ook mogelijk om langs te komen om tennisproduct even te voelen en advies te vragen over een bepaald product. Bijna al onze producten zijn op voorraad in de winkel en dus ideaal om even te bekijken. Kom je speciaal voor een product naar de winkel? Bel van te voren dan even om te vragen of het product voorradig is.

Wij begrijpen dat tenniskleding graag even gepast wordt, voor het gekocht wordt en dat is via de website niet zo makkelijk. Dit geldt natuurlijk ook voor tennisschoenen, want het is van belang dat tennisschoenen goed zitten. Het is ook mogelijk om je racket te laten bespannen in onze tenniswinkel in Rotterdam, waar we kunnen kijken naar je niveau en manier van spelen om de optimale bespanning op jouw racket te zetten.

Ook is het mogelijk om in de winkel meer advies te vragen over tennislessen die wij geven of daarvoor kan je even kijken op firstservices. De tenniswinkel in Rotterdam is zo ingericht dat je van alle gemakken voorzien bent en je altijd kan slagen voor de nieuwste tennisproducten! Het adres van onze tenniswinkel is Kleiweg 97a Rotterdam.

Lidmaatschap per 05-01-2021 stopgezet