Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Grenspolder 43
3825KA Amersfoort
KvK 628588820000

2015

Ruud beoordeelde op 2015-12-13

Super heater! We hebben de Solamagic 2000 met Low Glare besteld en deze was snel binnen, nog sneller opgehangen! Zo hebben we eind oktober nog een feestje in de tuin kunnen houden zonder het koud te hebben.

Super bedankt voor het advies en de snelle levering!

jan dol beoordeelde op 2015-10-21

heb een mooie terrasverwarming gekocht bij terrascomfort.nl, en ben daar erg blij me.
heb hem dinsdag laat in de middag besteld en kon hem woensdagmorgen al ophalen.
super snelle levering en een goed product uitleg.

Nijssen beoordeelde op 2015-09-05

Zeer snelle levering en duidelijk uitleg bij eventuele vragen.

2015