De Grift 1a
7711EP Nieuwleusen

Klariska beoordeelde op 2017-07-14

Loungeset besteld, deze was binnen een week netjes door Amazer bij ons bezorgt.
Na het bestellen gelijk afspraak gemaakt voor levering.

Topp!

P.j.bangma beoordeelde op 2017-03-08

Zeer vriendelijke behandeling, en vooral goede service.

Henk de Beer beoordeelde op 2016-10-21

Uitstekend geholpen met mijn vraag, daarna was het bestelde artikel ook snel geleverd.
Zat prima in de doos en heb er veel plezier van.

Zou hier zo weer een aankoop doen!

Van Bruggen beoordeelde op 2015-06-17

Tuinverlichting aangeschaft, telefonisch goed en erg klantvriendelijk te woord gestaan!

M. van Reeswijk beoordeelde op 2015-03-04

De bestelling was binnen 2 dagen geleverd zoals was beloofd. Helaas was deze beschadigd. Na contact te hebben gehad hadden we de volgende dag al weer een nieuw model. Snelle nette service. TOP!

Jochem Oosten beoordeelde op 2014-05-16

Nette overzichtelijke webshop, nu 2 bestellingen geplaatst en beide bestellingen waren een dag later geleverd. Toppie!

2014