Badhoevelaan 113
1171DC Badhoevedorp
KvK 62419285

6,4

Leon beoordeelde op 2017-10-23

klantenservice niet bereikbaar via telefoon, je staat uren in de wacht. ze reageren eveneens niet op de mail.

Kees beoordeelde op 2016-10-09

Heel erg teleurgesteld ruim optijd iets voor mijn vader besteld voor zijn verjaardag die op 12 oktober jarig is heb het 21 september al besteld zodat het optijd binnen zou zijn en dat is het nog steeds niet!! Weet niet of ik heb überhaupt nog binnen krijg heb wel al voor betaald....

Reactie van The Best Deals:
Beste Kees,

Heeft u goed gekeken naar wat de verwachte levertijd is van uw bestelling? De verwachte levertijd wordt vooraf aangegeven voor u een bestelling afrond en dit kunt u ook terugvinden in de orderbevestiging en op de factuur. Wat is het ordernummer van uw bestelling, dan kunnen we u beter informeren hierover. Ook is het handiger om met dit soort vragen eerst contact op te nemen met onze klantenservice via info@thebestdeals.nl of telefonisch op werkdagen tussen 12:00 en 16:00 via 0900-8131.

Met vriendelijk groeten,

Team The Best Deals

ramon beoordeelde op 2016-02-13

Horloge besteld van 23 euro, na 1 dag laat de coating/verf al los.

DRAMA PRODUCTEN

Jeroen Heusy beoordeelde op 2015-09-08

Ik had een horloge besteld. Wat krijg ik binnen? Twee plastic poppetjes.

Kelly beoordeelde op 2015-04-08

Super, heb hier al twee maal een kwastenset besteld! Altijd netjes binnen de afgesproken tijd ontvangen in goede staat! Mooie en goede producten en een vriendelijke klantenservice.

Chris beoordeelde op 2015-04-04

Super tevreden! Binnen 2 dagen kreeg ik m'n bestelling en het was helemaal naar zin. Ben heel blij met de service van deze site

Sophia beoordeelde op 2015-02-26

Voor een hele mooie prijs een kwastenset besteld bij The Best Deals. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er erg blij mee ben! De service is daarnaast ook top, de set lag binnen 2 dagen al in de brievenbus. Ik ga hier zeker meer bestellen!

anne beoordeelde op 2015-01-25

Heb vorige maand spullen bestelt en ik heb nog steeds binnen

Aartapple beoordeelde op 2015-01-20

Je denkt een zwarte muts besteld te hebben en ontvangt vervolgens na 2 weken een witte. Gezien aankoopbedrag niet de moeite om hier verder actie op te ondernemen. Ik bestel hier nooit meer wat.

Ikke beoordeelde op 2014-12-11

Ben erg teleurgesteld heb een andere ring gekregen dan besteld werd hier niet serieus genomen ze bleven volhouden dat t dezelfde ring was maar op de foto zag hij er toch heel anders uit.
Eerdere bestelling was wel top maar hierdoor erg afgeknapt dat er zo slecht mee om werd gegaan ik zal nooit meer een bestelling doen of de site aan andere aanbevelen jammer dat t zo gelopen is

Mila beoordeelde op 2014-06-08

Kan niet wachten tot mijn witgouden oorbellen binnen zijn! Vorige keer al zilveren oorbellen besteld voor mij en als cadeautje voor mijn vriendin en zij was er echt superblij mee! Prijs-kwaliteit verhouding vind ik erg goed en ook fijn dat ik zo vriendelijk te woord ben gestaan toen ik vragen had. Ik zeg:"kijk&kies!"

Nancy beoordeelde op 2014-06-05

Top, top, top!!! Super blij met mijn jurk :-)

Robin beoordeelde op 2014-06-03

ik heb een mooie strandjurk besteld duurt nu alleen wel al 3 weken en nog steeds niet in huis wel jammer heb een mail gestuurd vandaag nog geen antwoord op gerkegen hoop dat mijn besteling snel komt kan niet wachten
zoiezo gaat de jurk mee in me kofer naar italie

Ronquillo beoordeelde op 2014-05-24

De prijs-kwaliteit verhouding van de sieraden is erg goed.Ik werd ook goed te woord gestaan door de klantenservice ivm de door mij verkeerd gelezen levertijd.

Emma beoordeelde op 2014-05-16

Omslagstrandjurk gekocht in paars! Super blij mee. Ik kan niet wachten dat ze de jurk weer aanbieden dan koop bijna alle kleuren. Top bedrijf met leuke producten maar vooral lage prijzen!

Amber beoordeelde op 2014-04-17

Ik heb hier een 24-delige kwastenset gekocht. De set is super en de communicatie met The Best Deals liep ook erg goed. Ik kom hier zeker vaker iets kopen.

2014