Lageweg 28

8,8

Milly Hessing beoordeelde op 2019-09-13

Bestelling werd snel geleverd

Jan beoordeelde op 2019-09-11

Uitstekende service. Product van Procare bevalt goed dankzij nieuwe pipet waardoor het innemen makkelijker wordt.

Natascha beoordeelde op 2019-08-23

Twee weken na bestelling en betaling nog niets ontvangen. Geen reactie op email, telefoon is doorgeschakeld op voicemail.
Update: Inmiddels meer dan een maand verder en nog altijd geen reactie, geen betaling terug ontvangen, niets. Ik ga aangifte doen.

Marleen Moriau beoordeelde op 2019-08-21

De verwerking bij bestelling duurt iets te lang

Van Gestel Brigitta beoordeelde op 2019-08-16

geen communicatie ,leveringstijd extreem lang ,heb eerst een geschil moeten starten eer er beweging kwam ,uiteindelijk na 15 dagen geleverd ,niet voor herhaling vatbaar nooit meer hier

Maud beoordeelde op 2019-08-15

Helemaal prima! Uitstekend product. Hartelijk dank.

Baziel Geltmeyer beoordeelde op 2019-08-03

Correct !

Ingrid Puls beoordeelde op 2019-07-26

maandag besteld dinsdag in huis top

Ralph Geerts beoordeelde op 2019-07-09

Bestelling is niet geleverd, deze fout hoeft niet bij de leverancier te liggen maar krijg al dagen geen contact met de CBD Company. Erg jammer

Melissa Beune beoordeelde op 2019-06-07

Bezorging was wat te laat maar verder super service!

mercedes davalos beoordeelde op 2019-05-31

Het product dat ik had besteld was niet verkrijgbaar maar na 1 telefoontje volgende dag een alternatief toegestuurd gekregen.

Ingrid Puls beoordeelde op 2019-04-28

Slecht heb het nog niet ontvangen

Francis van Stipdonk beoordeelde op 2019-04-15

Ze adverteren dat ze snel leveren, maar heb afgelopen woensdag mijn bestelling geplaatst en tot op heden nog steeds niets ontvangen. Heb de voicemail ingesproken en wordt jammer genoeg niet teruggebeld.

Sara Goddeeris beoordeelde op 2019-04-10

Al de 2 de keer besteld. De vrijdag betaald en de dinsdag nog steeds mijn levering niet ontvangen.
Ondanks ik een mail kreeg dat mijn bestelling is afgeleverd. Vorig keer was het net hetzelfde en heb ik pas mijn bestelling ontvangen na 6 dagen dat ik betaald had.

Niki Janssen beoordeelde op 2019-03-29

Maandag besteld. Behalve een orderbevestiging nog steeds niets ontvangen op donderdag. Klantenservice pas op vrijdag bereikbaar. Er bleek een probleem met de server. Bestelling uiteindelijk op maandag, een week later ontvangen. Wel met klein extraatje als goedmaker.

Ann beoordeelde op 2019-03-26

Levering duurde 10 dagen, als ik vroeg via mail waar de levering bleef kreeg ik geen degelijk antwoord. Een mail met een rooster met je bestelling op maar geen uitleg hoe het met de levering zit. Levering aangekomen in verkreukeld doosje, een lipje van de doos is verdwenen zodat je ze niet kan sluiten. Pipet werkt, heb de inhoud in een kleiner flesje moeten overgieten.

Sam Jaspers beoordeelde op 2019-03-10

Geweldige producten, helaas duurt de verzending wat langer en zijn ze best een stuk duurder als wat ze in een fysieke winkel kosten.

Karolien Verlaeckt beoordeelde op 2019-03-08

Dinsdag besteld, vrijdag geleverd.

Petra Plak beoordeelde op 2019-02-11

Nog niets binnen