Lageweg 28
2222 AG Katwijk

9,1

Ingrid Puls beoordeelde op 2019-04-28

Slecht heb het nog niet ontvangen

Francis van Stipdonk beoordeelde op 2019-04-15

Ze adverteren dat ze snel leveren, maar heb afgelopen woensdag mijn bestelling geplaatst en tot op heden nog steeds niets ontvangen. Heb de voicemail ingesproken en wordt jammer genoeg niet teruggebeld.

Sara Goddeeris beoordeelde op 2019-04-10

Al de 2 de keer besteld. De vrijdag betaald en de dinsdag nog steeds mijn levering niet ontvangen.
Ondanks ik een mail kreeg dat mijn bestelling is afgeleverd. Vorig keer was het net hetzelfde en heb ik pas mijn bestelling ontvangen na 6 dagen dat ik betaald had.

Niki Janssen beoordeelde op 2019-03-29

Maandag besteld. Behalve een orderbevestiging nog steeds niets ontvangen op donderdag. Klantenservice pas op vrijdag bereikbaar. Er bleek een probleem met de server. Bestelling uiteindelijk op maandag, een week later ontvangen. Wel met klein extraatje als goedmaker.

Ann beoordeelde op 2019-03-26

Levering duurde 10 dagen, als ik vroeg via mail waar de levering bleef kreeg ik geen degelijk antwoord. Een mail met een rooster met je bestelling op maar geen uitleg hoe het met de levering zit. Levering aangekomen in verkreukeld doosje, een lipje van de doos is verdwenen zodat je ze niet kan sluiten. Pipet werkt, heb de inhoud in een kleiner flesje moeten overgieten.

Sam Jaspers beoordeelde op 2019-03-10

Geweldige producten, helaas duurt de verzending wat langer en zijn ze best een stuk duurder als wat ze in een fysieke winkel kosten.

Karolien Verlaeckt beoordeelde op 2019-03-08

Dinsdag besteld, vrijdag geleverd.

Petra Plak beoordeelde op 2019-02-11

Nog niets binnen

Martine Vanhaesbrouck beoordeelde op 2019-02-04

gewoon zeer vlug en netjes afgehandeld een dikke 10+++++++

ilse limpens beoordeelde op 2019-01-31

Deel vd levering niet ontvangen?

Baziel Geltmeyer beoordeelde op 2019-01-18

Product voldeed volledig aan verwachting en bestelling vlot geleverd.

Lut Breckx beoordeelde op 2019-01-09

tot op vandaag 09/01/2019 nog niets ontvangen...

johanna van der klugt beoordeelde op 2019-01-03

snelle service, zeer goede producten en veel informatie over de producten.

Geert pilaet beoordeelde op 2018-12-28

ben heel blij dat ik bij hun mijn product kan kopen dan is de pijn draaglijker en leveren snel bedankt

Caroline Yskes beoordeelde op 2018-12-22

Goede service.

Ellen van Vliet beoordeelde op 2018-12-15

Prima en redelijk snelle bezorging van de CBD olie

Vlad Pagu beoordeelde op 2018-12-13

Goede producten, de beste prijs en snelle levering!

Natasja Jacobs beoordeelde op 2018-11-17

Keurige en snelle levering!

Anoniem beoordeelde op 2018-11-10

Het bestelling duur ff lang voor het belgie is.

Marion Van de camp beoordeelde op 2018-11-05

Ik ben zeer tevreden! Mijn bestelling was niet binnen gekomen na 5 dagen nog niet..
Even gebeld met hun, en zij hebben post nl. gebeld komt waarschijnlijk nog binnen.. maar krijg voor het ongemak mijn geld toch terug gestuurd of de bestelling nog komt of niet..
Zeer sympathiek want dat hoeven ze niet te doen natuurlijk het is de schuld van post nl.