Lekstraat 171
2515XD 's-Gravenhage

Eric Van Gerwen beoordeelde op 2018-11-10

Snelle levering van een mooi product voor een prima prijs

E Busscher beoordeelde op 2018-11-09

Goede producten,snel geleverd.

Marc Sordam beoordeelde op 2018-10-28

Goede prijs, snelle levering

Robert aan de Wiel beoordeelde op 2018-10-15

gewoon zoals het hoort, lekker snel bezorgd, goed verpakt, en prima producten, ga zo dooršŸ‘

Michael Berkel beoordeelde op 2018-10-13

Recent een tweede bestelling geplaatst en wederom voorzien van een uitstekende service. De snelle levering, het deskundige advies, degelijke producten, de persoonlijke touch, aan alles is aandacht besteed. Gewoon top.

Carlos beoordeelde op 2018-10-12

Een goed product, Snelle levering. Met een persoonlijke boodschap erbij.

Wesley de Lange beoordeelde op 2018-10-02

Leonie van Steen beoordeelde op 2018-09-16

Hartelijk dank voor de fijne oplossing voor de niet te verkrijgen sigarenknipper. Met weinig extra tijd was de nieuwe knipper verstuurd met een persoonlijk kaartje erbij. Goeie service, zeer gewaardeerd. Leonie van Steen

M. Berkel beoordeelde op 2018-09-14

Ik kan niet anders zeggen dan uitstekende service en kwaliteit. Er is een uitgebreid persoonlijk advies mogelijk, de bestelde goederen worden snel geleverd en kwamen met een persoonlijke boodschap. Er is echt werk gemaakt van de bestelling en het persoonlijke tintje maakte het helemaal af.

D beoordeelde op 2018-09-13

Snel ontvangen, goed ingepakt en met een leuke attentie.

Jorik Prins beoordeelde op 2018-09-13

Jan van Eerten beoordeelde op 2018-09-04

Hetgeen ik zocht voor een goede prijs en supersnel geleverd.
Mooi assortiment. Ik ben erg tevreden

W.A.M. Vermeulen beoordeelde op 2018-08-31

goede en snelle levering

maurice verhoog beoordeelde op 2018-08-30

Marc Sordam beoordeelde op 2018-08-28

Meerdere bestellingen gedaan. Snelle levering en kennis over de diverse produkten.

J.H. van Baggem beoordeelde op 2018-08-24

J.W. beoordeelde op 2018-08-20

Snel, attent, verzorgd. Echt uitstekend!

Avinash Kali beoordeelde op 2018-08-19

Colibri aansteker besteld en snel geleverd gekregen! Overzichtelijke site met veel betaalmogelijkheden. Leuk is de 5% korting via de nieuwsbrief èn het persoonlijke kaartje die je krijgt! Ik kan deze site aanbevelen aan elke gent’!

Marinus den Engelsman beoordeelde op 2018-08-16

Alles prima maar website/bestelprocedure kan wat duidelijker!!

Nigel van Velzen beoordeelde op 2018-08-16