Lekstraat 171

Wendy Linssen beoordeelde op 2019-05-16

Marjo Buijs beoordeelde op 2019-05-13

Johan Frieso beoordeelde op 2019-05-11

Martijn Boudewijn beoordeelde op 2019-03-28

Heel erg tevreden ze stuurden een geur tester op die mij heel erg goed beviel, binnenkort daar maar eens een flesje van bestellen

Arthur Arnoldus beoordeelde op 2019-03-25

Alles ging prima!

Yvonne Wigchert beoordeelde op 2019-03-12

Goede en snelle service en heerlijk product.

Michael Berkel beoordeelde op 2019-01-28

Snelle levering, de producten voldoen aan de omschrijving en altijd een goed advies. De bestelling wordt ook altijd heel persoonlijk gemaakt met een kaartje wat de ervaring helemaal af maakt. Wederom zeer tevreden!

Anita Meulenberg-Schmitt beoordeelde op 2019-01-14

Ik heb op woensdag besteld en het product op vrijdag in huis. Track and trace werkte goed waardoor ik de bestelling goed kon volgen. Een klein minpuntje is dat ik binnen 2 weken het artikel kan retourneren wanneer het niet bevalt, maar het is voor mijn man die pas over 2,5 week jarig is. Hoop dus dat het artikel bevalt, anders kan het niet meer terug.

Pieter Maas beoordeelde op 2018-12-23

Menno beoordeelde op 2018-11-29

Mooie kwaliteit spullen, herten lederen handschoenen, super voor deze koude dagen

Hellen beoordeelde op 2018-11-21

Ik heb anderhalve week na mijn bestelling het pakketje nog altijd niet binnen. Toen ik hier een mailtje over stuurde werd er dezelfde dag geantwoord en is er contact geweest met PostNL. Blijkbaar is de bestelling daar zoek geraakt. We wachten deze week nog of het pakketje boven water komt zoniet wordt de bestelling opnieuw verzonden. Prima service!

Eric Van Gerwen beoordeelde op 2018-11-10

Snelle levering van een mooi product voor een prima prijs

E Busscher beoordeelde op 2018-11-09

Goede producten,snel geleverd.

Marc Sordam beoordeelde op 2018-10-28

Goede prijs, snelle levering

Robert aan de Wiel beoordeelde op 2018-10-15

gewoon zoals het hoort, lekker snel bezorgd, goed verpakt, en prima producten, ga zo dooršŸ‘

Michael Berkel beoordeelde op 2018-10-13

Recent een tweede bestelling geplaatst en wederom voorzien van een uitstekende service. De snelle levering, het deskundige advies, degelijke producten, de persoonlijke touch, aan alles is aandacht besteed. Gewoon top.

Carlos beoordeelde op 2018-10-12

Een goed product, Snelle levering. Met een persoonlijke boodschap erbij.

Wesley de Lange beoordeelde op 2018-10-02

Leonie van Steen beoordeelde op 2018-09-16

Hartelijk dank voor de fijne oplossing voor de niet te verkrijgen sigarenknipper. Met weinig extra tijd was de nieuwe knipper verstuurd met een persoonlijk kaartje erbij. Goeie service, zeer gewaardeerd. Leonie van Steen

M. Berkel beoordeelde op 2018-09-14

Ik kan niet anders zeggen dan uitstekende service en kwaliteit. Er is een uitgebreid persoonlijk advies mogelijk, de bestelde goederen worden snel geleverd en kwamen met een persoonlijke boodschap. Er is echt werk gemaakt van de bestelling en het persoonlijke tintje maakte het helemaal af.