Theemsplein 41
2014 CP Haarlem
0232023065
KvK 50722069

Pim Vossen beoordeelde op 2018-11-08

Snelle levering, persoonlijk contact(!) en goede nazorg. Mijn adres had ik verkeerd ingevuld, maar was al gefixt voordat ik gebeld had!

Reactie van The Stationery Store:
Dank Pim voor je bestelling en je mooie beoordeling natuurlijk. Daar zijn we heel blij mee!

Jessie Beurskens beoordeelde op 2018-10-23

Persoonlijk contact en snelle verzending. Mooie producten!

Reactie van The Stationery Store:
Hi Jessie, dank voor je mooie beoordeling! Daar zijn we heel blij mee. Fijne dag!

Eva Wilde beoordeelde op 2018-09-29

Snelle service en prachtige kaarten! Helemaal happy

Reactie van The Stationery Store:
Dankjewel Eva voor je mooie review!

Chantal Esbach beoordeelde op 2018-09-04

Mijn producten werden precies in de aangegeven tijd bezorgd. Ook kreeg ik een heel leuk handgeschreven kaartje bij mijn bestelling, wat toch aantoont dat mijn bestelling met zorgvuldigheid en aandacht wordt klaargemaakt en verstuurd. Mocht ik in de toekomst nog meer stationery nodig hebben, zal ik het zeker via The Stationery Store bestellen.

Reactie van The Stationery Store:
Dankjewel voor je mooie review Chantal! We verwelkomen je graag weer in onze shop. Fijne dag!

Alex Wieland beoordeelde op 2018-09-04

Snelle verzending, mooi ingepakt en handgeschreven bedank briefje erbij

Reactie van The Stationery Store:
Dankjewel voor je mooie review!

F.P. beoordeelde op 2017-12-18

Top! Mijn bestelling bleek zoek bij postnl en Marloes heeft uiteindelijk een nieuw pakje gestuurd. Steeds werd ik per mail op de hoogte gehouden. Klasse! En prachtige producten in de shop.

Reactie van The Stationery Store:
Dank voor de goede beoordeling! Het kan helaas weleens voorkomen dat er iets zoekraakt bij PostNL, maar gelukkig konden we dit samen naar tevredenheid oplossen. Hopelijk tot ziens bij The Stationery Store!