Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Nijverheidsweg 17
7671DA vriezenveen

T Veenstra beoordeelde op 2017-09-03

Judith Schalken beoordeelde op 2017-09-02

Leuk produkt, jammer dat de lettertjes erop zijn geplakt, en niet geschilderd.
Verder prima, snelle levering!

Jose van der Burg beoordeelde op 2017-09-02

Fijne website, snelle levering. Mooi geborduurd en leuk verpakt. Ik kom zeker nog eens terug.

Bianca willemsen beoordeelde op 2017-09-02

D Boons beoordeelde op 2017-09-01

W.hersbach beoordeelde op 2017-09-01

L. Willems beoordeelde op 2017-09-01

Esther Cerpentier beoordeelde op 2017-09-01

Lucie Wijnen beoordeelde op 2017-08-31

Ik heb de sticker ontvangen maar ik had eigenlijk verwacht dat het heel de deksel zou bedekken maar ik heb het niet goed gelezen .
De sticker is wel mooi maar niet wat ik had gewild.

Melvin Mol beoordeelde op 2017-08-31

C. Stoelinga beoordeelde op 2017-08-31

Goede service. Levertijd was wat lang ivm vakantie maar dit werd super netjes vermeld op hun site. Dus mensen konden kiezen of ze hier op wilde wachten ja/nee zonder dat ze voor verrassingen kwamen te staan.

Maaike Zandvliet beoordeelde op 2017-08-29

Eric van der Windt beoordeelde op 2017-08-29

Hans Van de Ven beoordeelde op 2017-08-29

Prima service. Ondanks de vakantieperiode toch nog snelle levering.

Yvonne van kraanen beoordeelde op 2017-08-29

Jane Ijpenga beoordeelde op 2017-08-29

Mariska Jasper beoordeelde op 2017-08-29

Binnen korte tijd kon ik de bestelling doen en indien er een verandering aangebracht diende te worden kon dit ook. Erg klantvriendelijk

Pilk beoordeelde op 2017-08-18

Kaat beoordeelde op 2017-08-18