Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Nijverheidsweg 17

Diana Kraanen beoordeelde op 2019-08-06

Evy Vangheluwe beoordeelde op 2019-07-29

Vlotte levering

Marije Viveen beoordeelde op 2019-07-28

Had de beste aanbieding voor de items die ik wilde. De bestelling is snel verzonden en goed aangekomen. Helaas was de website niet helemaal synchroon met hun voorraad, want een artikel dat ik had besteld, bleek niet op voorraad. Het bedrag is toen wel snel terug gestort.

Evelien Oosting beoordeelde op 2019-07-27

Mike Bohemen beoordeelde op 2019-07-27

Lisa Van Laer beoordeelde op 2019-07-27

Heel snel geleverd, besteld en de dag er na was het gepersonaliseerde item al verzonden.

Monique Van Dijk beoordeelde op 2019-07-27

Snelle service. Goed ingepakt.
Alles netjes verzorgd.

Martijn van der Voort beoordeelde op 2019-07-26

Erg Tevreden, zowel bestellen als leveren was prima in orde!

Natalie beoordeelde op 2019-07-26

Snelle levering , ziet er netjes en leuk uit . En wordt leuk ingepakt geleverd .

J. Alberts beoordeelde op 2019-07-26

Rafaela De geus beoordeelde op 2019-07-25

Super mooi shirtje besteld en de volgende dag al in huis! Top

Melanie van Diepen beoordeelde op 2019-07-25

Brigitta Slier beoordeelde op 2019-07-25

Duidelijke website en vele mogelijkheden. Hetgeen dat ik heb besteld ziet er echt fantastisch uit.

Les haighton beoordeelde op 2019-07-22

Snelle reactie en actie...keurig verpakt

Melany Oldersma beoordeelde op 2019-07-22

Snellere levering dan voorspeld en dat met een gepersonaliseerd product.
Mooi op tijd voor een kraambezoek.

Wilma Koeslag beoordeelde op 2019-07-22

cornelia veraart beoordeelde op 2019-07-21