Nijverheidsweg 17
7671DA vriezenveen

E. Hegeman beoordeelde op 2019-03-24

M Van Engelen beoordeelde op 2019-03-24

Makkelijk te bestellen en te personaliseren.
Ik had een verkeerd product geleverd gekregen maar is keurig de zelfde dat nog opgelost en de volgende dag was het binnen.
Top service dus!

P Clements beoordeelde op 2019-03-23

keurige verzending

esther huitinga beoordeelde op 2019-03-23

Lianne beoordeelde op 2019-03-23

Super snel geholpen, mooi broekje met de naam van mijn dochtertje erop. Ik had het de volgende dag al in huis!

H Kaya beoordeelde op 2019-03-23

Lisanne Hollemans beoordeelde op 2019-03-21

M. Hermans beoordeelde op 2019-03-20

Zeer tevreden. Mijn favoriete webwinkel

Van Belleghem Inge beoordeelde op 2019-03-19

Goeie service. Donderdagavond besteld en maandag al ontvangen.

Grazielly Silva Santos Malaquias beoordeelde op 2019-03-18

Super mooi en snel geleverd.

Evelien Everaerdt beoordeelde op 2019-03-18

Alles tiptop in orde!

Magda scheir Michael Boone Lorena beoordeelde op 2019-03-18

Bart Stevens beoordeelde op 2019-03-18

Claudette Vleesch du Bois beoordeelde op 2019-03-18

Marijke Visser beoordeelde op 2019-03-18

Te leuke web-shop/site!
Uitstekende service en snelle levering.

Renske Knevel beoordeelde op 2019-03-18

Hele goede ervaring. Heb een kraamcadeau besteld met volgende dag levering maar qua optijd verzenden was het op het randje dacht ik. Als nog direct verwerkt en verzonden. Top service! Ga deze winkel zeker onthouden.