Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Nijverheidsweg 17
7671DA vriezenveen

Judith Schalken beoordeelde op 2017-09-02

Leuk produkt, jammer dat de lettertjes erop zijn geplakt, en niet geschilderd.
Verder prima, snelle levering!

Jose van der Burg beoordeelde op 2017-09-02

Fijne website, snelle levering. Mooi geborduurd en leuk verpakt. Ik kom zeker nog eens terug.

Lucie Wijnen beoordeelde op 2017-08-31

Ik heb de sticker ontvangen maar ik had eigenlijk verwacht dat het heel de deksel zou bedekken maar ik heb het niet goed gelezen .
De sticker is wel mooi maar niet wat ik had gewild.

C. Stoelinga beoordeelde op 2017-08-31

Goede service. Levertijd was wat lang ivm vakantie maar dit werd super netjes vermeld op hun site. Dus mensen konden kiezen of ze hier op wilde wachten ja/nee zonder dat ze voor verrassingen kwamen te staan.

Hans Van de Ven beoordeelde op 2017-08-29

Prima service. Ondanks de vakantieperiode toch nog snelle levering.

Mariska Jasper beoordeelde op 2017-08-29

Binnen korte tijd kon ik de bestelling doen en indien er een verandering aangebracht diende te worden kon dit ook. Erg klantvriendelijk

A van Well beoordeelde op 2017-08-10

De blokkenwagen met naam is erg mooi geworden en snel in huis.

Spruijt beoordeelde op 2017-08-03

Snel binnen, ondanks melding dat ze op vakantie waren en dat het langer zou duren.

Nanda beoordeelde op 2017-08-03

Goede service, snelle levering en contact ook snel.

Harry Jegerings beoordeelde op 2017-08-01

Ik heb stickers, windrozen 50 cm, voor op de camper besteld. Vlotte levering. Goed opgerold in kartonnen koker ontvangen. Ik eerst de vellen recht laten trekken door er zware boeken op te leggen. Heb de stickers met de natte methode opgeplakt. Ik haalde bij de bus het achterblad ervan af. Een letter bleef op dit vel zitten en sloeg meteen dubbel. Dit kon ik niet meer netjes corrigeren. Dus met een nieuwe sticker opnieuw begonnen. Bij poging twee heb ik op tafel het achterblad er zeer voorzichtig afgehaald en per centimeter gekeken of alle letters nog goed zaten en zo nodig een beetje geholpen. Dit goed prima. Daarna de windroos op de natgespoten bus geplakt en voorzichtig het water van binnen naar buiten weg gewreven. Na een paar uur het draagvel verwijderd. Mooi resultaat.

Miranda Brink beoordeelde op 2017-07-30

Erg leuke raamsticker van een karper.

Touria beoordeelde op 2017-07-29

Had wel willen weten dat het stickers zijn die op het koffertje geplakt worden. Maar verder was t mooi en snel geleverd. Dat was top

Martijn beoordeelde op 2017-07-28

Geweldige service!!

Filip Cornelissen beoordeelde op 2017-07-28

Mooi gemaakt en snelle levering!

Kim beoordeelde op 2017-07-27

Snelle levering! Ziet er top uit!
Ben er erg blij mee!

Ruben Boersma beoordeelde op 2017-07-26

M Van Dijk beoordeelde op 2017-07-25

Bestelling was heel snel binnen. Alleen had ik een blauw t-shirt met witte tekst besteld en kreeg een blauw t-shirt met zwarte tekst.

Kasia Slowik beoordeelde op 2017-07-25

Everything perfect!
So Fast delivery!
Thank you!!

Karin beoordeelde op 2017-07-25

Leuk shirtje, netjes ingepakt en snel verstuurd.

Samantha Wisman beoordeelde op 2017-07-23

Goede en snelle levering!