Nijverheidsweg 17
7671DA vriezenveen

Sylvia Elskamp beoordeelde op 2019-07-15

Zeer snelle levering, keurig netjes verpakt, en als kleine attentie een koekje waarop bedankt staat gedrukt. Ik had een knuffeldoekje besteld en na 2 uur of zo kreeg ik al een melding dat het verstuurd was, ik dacht dat kan toch niet want ik wilde er ook nog een naam op geborduurd hebben, maar het was echt zo de volgende dag werd het pakketje keurig netjes door d postbezorger afgeleverd.

Garina Fijn beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering... Duidelijk...

M. A. Anker beoordeelde op 2019-07-14

Anneke Spekenbrink beoordeelde op 2019-07-14

Hélène Van Der Have beoordeelde op 2019-07-13

Diana Moerman beoordeelde op 2019-07-13

Ik bestel regelmatig wat bij jullie.
Echt top.

Dineke Loupatty beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering maar het is om cadeau te geven en het is nog niet uitgepakt

Kimberly van den Burg beoordeelde op 2019-07-12

Kwaliteit vind ik wat matig, wel heel leuk idee!

Han Krijgsman beoordeelde op 2019-07-12

Suzanne Demuynck beoordeelde op 2019-07-12

Fijne mogelijkheid om spoedlevering te doen, helaas niet de optie om te kiezen om gelijk bij ophaalpunt in de buurt te laten bezorgen

Reactie van TheRiverHouse:
Jazeker kunt u wel naar een ophaalpunt laten sturen. U kunt meteen het adres en de gegevens van het ophaalpunt ingeven dan word het daarnaartoe gestuurd. Is geen enkel probleem.

Familie Seeleman beoordeelde op 2019-07-12

Stefanie Roijen beoordeelde op 2019-07-12

Bert Schutte beoordeelde op 2019-07-12

Gerdien Lindeboom beoordeelde op 2019-07-12

Sylvia beoordeelde op 2019-07-12

Netjes verpakt, volgende dag al in huis.
Hele leuke site!

Nisa Beck beoordeelde op 2019-07-11

Wim Huveneers beoordeelde op 2019-07-11

gebruikersvriendelijke website, vlotte afhandeling, prima verzorgde verzending, duidelijke instructie. enorm tevreden.

Miranda Poppelaars beoordeelde op 2019-07-11

Derya Duztas beoordeelde op 2019-07-11