Nijverheidsweg 17
7671DA vriezenveen

T. Kamp beoordeelde op 2019-05-19

Bestelling volgens opgave geleverd en super snel !!!!!!

Amanda Huschka beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering en het koffertje met naam was heel mooi.

Érin van Herpen-Maas beoordeelde op 2019-05-19

Daniëlle Stegeman beoordeelde op 2019-05-19

Super snelle levering en mooi opgemaakt met naam en datum :)

Henk Eerkes beoordeelde op 2019-05-18

Ik had de bestelling keurig op tijd in huis. De folie waarop de letters zaten bleek niet haaks te zijn afgesneden waardoor de letters nu iets scheef op de muur zitten. Daar had best even voor gewaarschuwd mogen worden of ,nog beter de folie haaks afsnijden zodat je gemakkelijk kunt meten!

Alex Linschooten beoordeelde op 2019-05-18

Voor ons bedrijf bestellen wij met regelmaat kraamkoffertjes, die worden dan ook met zorg geleverd en door ons personeel met liefde ontvangen. Echt een heel leuke attentiešŸ‘

Marleen Snijders beoordeelde op 2019-05-18

zeer tevreden. snelle levering en mooi verpakt.

Maaike Sanders beoordeelde op 2019-05-17

Marlies Scholten beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering. Product netjes u dichte verpakking en met naam

Minouche Hirs beoordeelde op 2019-05-17

Super tevreden! Ik had een mailtje gestuurd over de levertijd van een gepersonaliseerd item en had binnen het uur nog een reactie.
Ook was mijn bestelling snel binnen, eerder dan verwacht!

Joyce Verweij beoordeelde op 2019-05-16

Jolanda Tips beoordeelde op 2019-05-16

Mooie kwaliteit en snelle levering! Goed op maat ook.

ro schaik beoordeelde op 2019-05-16

Ineke Maas beoordeelde op 2019-05-16

Harlold van Beugen beoordeelde op 2019-05-16

Sharon Dijkhof beoordeelde op 2019-05-15

Erg tevreden. Bestelling snel in huis en ziet er super uit!

Corinda Egberts beoordeelde op 2019-05-14

Heel tevreden! De producten voldeden volledig aan onze wensen.

Mike Dost beoordeelde op 2019-05-14

Trudy Pel beoordeelde op 2019-05-13

Prima, Snelling bezorgd, mooie stickers

Lisanne Rossen beoordeelde op 2019-05-13

Snelle service en mooie stickers op de trein.