Esdoornlaan 13
3741 WR Baarn

Inge Meij de beoordeelde op 2019-07-14

Binnen 2 dagen mijn bestelling goed verpakt al binnen. Met een persoonlijk briefje erbij, erg leuk!

José beoordeelde op 2019-07-14

Schaartje is precies naar wens en snel geleverd.

Jolanda Satijn-de Bont beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering, goed verpakt

Gerarda Sikkink beoordeelde op 2019-07-10

Gewoon zoals het hoort

S Ekhardt beoordeelde op 2019-07-07

Danielle Adam beoordeelde op 2019-07-03

Snelle levering, leuke gelukspoppetjes en hele fijne communicatie! Super tevreden!

Esther van Andel beoordeelde op 2019-06-23

Snel geleverd en zeer goede prijs kwaliteit verhouding! Zelfs een persoonlijk briefje erbij geschreven, leuke personal touch.

Hannie van Beek beoordeelde op 2019-06-16

Snelle reactie op mijn mail. Snelle levering.

m van der Velde beoordeelde op 2019-06-16

Producten zijn precies als de foto’s. Snelle levering.

Carla Van Veghel beoordeelde op 2019-06-16

Snel en compleet. Leuke site

G.J.G Graat-Cremers beoordeelde op 2019-06-16

Lippenstift cases besteld voor mijn moeder. Snelle levering en ze zagen er erg mooi uit. Super!

Fem Klemann beoordeelde op 2019-06-09

Snel. Mooi product.

Willy Reumers beoordeelde op 2019-06-09

Prima opvolging, kortingsbeleid, informatie en levering van de bestelling. Dank u.

Silvia Rietveld beoordeelde op 2019-06-07

Superleuke spulletjes voor mooie prijsjes. En ook nog heel vlot geleverd! Een topwinkel!

Linda beoordeelde op 2019-06-04

Snelle levering en goede kwaliteit.

Paul van Kalsbeek beoordeelde op 2019-06-02

Snel en een persoonlijknoot door handgeschreven briefje

Annie De Boeck beoordeelde op 2019-06-02

Snelle levering, prima kwaliteit

Ankie Szlapka beoordeelde op 2019-06-02

Super goed !

Ed Engel beoordeelde op 2019-05-26

Mijn vrouw was er ontzettend blij mee

Nelleke Dominicus beoordeelde op 2019-05-26