Esdoornlaan 13
3741 WR Baarn

Gerrit Jan Nijland beoordeelde op 2019-09-16

Snelle levering met altijd een persoonlijk tintje. Klasse

Henriëtte Bos beoordeelde op 2019-09-15

Snelle levering!

Pat beoordeelde op 2019-09-10

Supersnelle levering, keurig verpakt, goede prijs

Elly Bakker beoordeelde op 2019-09-01

Heel snel geleverd en ook achteraf betalen vind ik heel fijn.

A Frigge beoordeelde op 2019-09-01

Snelle levering en een handgeschreven bedankje voor m'n bestelling, verrassend en persoonlijk, Top!!

Monique Verdonck beoordeelde op 2019-08-26

Goed verstuurd, misschien iets te grote doos met teveel plastic (in de zee) maar ik snap dat jullie graag willen dat de spullen ook goed bij de klant komen..

Reactie van TheSouq:
Beste Monique,

De doos was inderdaad groot voor uw bestelling. Omdat wij zoveel verschillende artikelen hebben is het onmogelijk om voor elk artikel een passende doos te hebben. Helaas had uw bestelling net een formaat wat niet in de kleinere dozen paste. Wij proberen dit uiteraard zoveel mogelijk te voorkomen. Helaas was het plastic nodig om op te vullen om beschadiging te voorkomen. Wij zijn ons daar zeer van bewust en hergebruiken zoveel mogelijk de dozen en vulmateriaal wat wij zelf binnen krijgen.

Jacqueline van TheSouq

Peter Ouborg beoordeelde op 2019-08-25

goedkoop

Marjolein Hoopen beoordeelde op 2019-08-25

Snelle levering, persoonlijk touch dmv een kaartje

Bea de Koning beoordeelde op 2019-08-19

Snelle levering, keurig verpakt en nog een heel persoonlijk briefje erbij! Wat een service! 👌

Bert van Hees beoordeelde op 2019-08-11

Bestelling was er lekker snel. we hebben met sommige winkels een slechte ervaring.anders beloofd, maar nog 3 weken later geleverd.
Voor jullie een heel groot compliment. Helemaal GOUD. Jullie zitten bij ons in het koppie. Tot ziens...Bert.

Annemarie Davelaar beoordeelde op 2019-07-28

Snel geleverd.

Marnix Bosboom beoordeelde op 2019-07-23

Ik heb het product dinsdagmiddag besteld en donderdag mogen ontvangen, op zich niet verkeerd. Echter is de kwaliteit van het product anders dan ik had verwacht. Het enige rare wat ik heb ondervonden is de verzendkosten die ik heb betaald zijn €2,50 en op het postzegel stond een bedrag van €0,80.

Reactie van TheSouq:
Beste Marnix,
Wij werken met vaste tarieven voor verzenden. In deze tarieven zitten ook verpakkingskosten e.d. verwerkt. Wij maken namelijk meer kosten voor verzenden dan alleen de postzegel die op de bestelling zit. Artikelen worden gewogen inclusief verpakking en soms komt het dan bij een veelvoud van een artikel net even ongelukkig uit waardoor een bestelling in een hoger verzendtarief valt. Ik zal uw bestelling nog even nakijken of dit bij u ook het geval is geweest.

Inge Meij de beoordeelde op 2019-07-14

Binnen 2 dagen mijn bestelling goed verpakt al binnen. Met een persoonlijk briefje erbij, erg leuk!

José beoordeelde op 2019-07-14

Schaartje is precies naar wens en snel geleverd.

Jolanda Satijn-de Bont beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering, goed verpakt

Gerarda Sikkink beoordeelde op 2019-07-10

Gewoon zoals het hoort

S Ekhardt beoordeelde op 2019-07-07

Danielle Adam beoordeelde op 2019-07-03

Snelle levering, leuke gelukspoppetjes en hele fijne communicatie! Super tevreden!

Esther van Andel beoordeelde op 2019-06-23

Snel geleverd en zeer goede prijs kwaliteit verhouding! Zelfs een persoonlijk briefje erbij geschreven, leuke personal touch.

Hannie van Beek beoordeelde op 2019-06-16

Snelle reactie op mijn mail. Snelle levering.