Esdoornlaan 13
3741 WR Baarn

Joke Drenthen beoordeelde op 2019-03-21

Snelle levering en super cool product

Dirk Van de Voorde beoordeelde op 2019-03-20

Top !!!

jan beoordeelde op 2019-03-17

snel, persoonlijke noot en naar verwachting

M.H. Scholte beoordeelde op 2019-03-10

Goede en snelle service met een persoonlijke noot..

Carmen Epskamp beoordeelde op 2019-03-10

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en bestelling was de volgende dag al binnen. Beter kan het niet worden!

Regina Heijden beoordeelde op 2019-03-10

Precies wat ik ervan verwacht had. En een snelle levering
Bedankt 😊

NJO van Uden-Luteijn beoordeelde op 2019-03-04

Snelle levering, vriendelijk kaartje erbij.

Hanne Bolijn beoordeelde op 2019-03-03

Snelle leveringen van prima artikelen. Viriendelijk briefje erbij. Helemaal top

Lieneke van Dijck beoordeelde op 2019-02-27

prima

Sylvia beoordeelde op 2019-02-19

Snelle levering en goed verpakt

Herman van Prooye beoordeelde op 2019-02-17

Kwalitatief uitstekend product (lederen shagetuis). Goede prijs, Snelle levering. Erg attent het persoonlijke briefje waarin succes met de aankoop werd toegewenst. Eerder al gebruik gemaakt van The Souq.

Adrie Wouda beoordeelde op 2019-02-17

Snelle levering. Zorgvuldig verpakt.

Mar de Wendt beoordeelde op 2019-02-10

Hele goede service en een erg betrokken eigenaar(-es). Hier kun je met een gerust hart je geld uit geven.

Monique beoordeelde op 2019-02-08

Zeer snelle levering. Degelijk verpakt.

Sylvia Horneman beoordeelde op 2019-02-06

Snel geleverd

Sandra beoordeelde op 2019-01-27

heel tevreden over de levering van de little hotties, een paar stukgegaan helaas, maar die branden evengoed wel. Met een attent briefje erbij!

Reactie van TheSouq:
Wat jammer dat er een paar gebroken zijn. Helaas is dat niet altijd te voorkomen met brievenbuspost. Gelukkig maakt dat voor de geur niet uit omdat ze toch smelten. Geniet er lekker van!

S. Visser beoordeelde op 2019-01-27

Gewoon goed!

J Hindriks beoordeelde op 2019-01-27

Goede webwinkel en vlote afhandeling

Pauline beoordeelde op 2019-01-21

Beschrijving en foto komen overeen met het geleverde product. De verzending was super snel!

Klaas Tuit beoordeelde op 2019-01-15

Snel en goed geholpen, kwam met een vriendelijk bedank briefje.