Esdoornlaan 13
3741 WR Baarn

Pauline beoordeelde op 2019-01-21

Beschrijving en foto komen overeen met het geleverde product. De verzending was super snel!

Klaas Tuit beoordeelde op 2019-01-15

Snel en goed geholpen, kwam met een vriendelijk bedank briefje.

Yvonne Klaassen beoordeelde op 2019-01-13

na de bestelling de volgende dag al binnen.
werd prettig geholpen.
Zou zeggen ga zo door
Bedankt voor de goede service en levering

joke schat beoordeelde op 2019-01-13

snelle levering mooie kwaliteit, de speelkaarten zijn wel veel kleiner dan normale kaarten en dan we verwacht hadden..

Loes Blokhuis beoordeelde op 2019-01-13

De bestelling is prima verlopen. Er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij!

Nanda van Alten beoordeelde op 2019-01-13

Snelle levering, top bedrijf!

Corina Hofman beoordeelde op 2019-01-06

Netjes en snel.

AM Schellevis beoordeelde op 2019-01-06

Leuke sigarettendovers om te zien alleen past de sigaret er nauwelijks in. Ook kunnen de schroefjes aan de onderkant niet worden losgedraaid dus het vuil stapelt zich op. Duidelijk een miskoop!!

Reactie van TheSouq:
Beste A.M. Schellevis,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de aankoop.
Wij hebben al veel van deze dovers verkocht maar nog niet eerder klachten hierover ontvangen.
Wat jammer dat u geen contact met ons heeft opgenomen zodat wij uw klacht op konden lossen.
U heeft namelijk altijd 14 dagen de tijd om het product te retourneren. De dovers die u niet heeft gebruikt kunt u dus nog gewoon retourneren. Hoe u dit kunt doen kunt u hier lezen: https://www.thesouq-webshop.nl/c-4059724/retourneren/

Jose Doomen beoordeelde op 2018-12-28

Heel tevreden dag erop al binnen horoscoop bedel zag er heel mooi uit

jet schonenberg beoordeelde op 2018-12-25

Snelle en goede levering

Karin bruinsma beoordeelde op 2018-12-24

Mooie artikelen, snelle levering..persoonlijk briefje bij de bestelling erg attent...ik ben helemaal tevreden! Een aanrader!!

Phoebe beoordeelde op 2018-12-19

Snelle levering, track & trace erbij en keurig verpakt! Ga hier zeker vaker bestellen.

Guy De Temmerman beoordeelde op 2018-12-18

Alles verliep zoals gepland

Ellen Kelleners beoordeelde op 2018-12-17

goede service

Herma Tijken beoordeelde op 2018-12-17

Ben zeer tevreden. Snelle levering en mooie persoonlijk geschreven kaart. Groetjes Herma

Els v Dongen beoordeelde op 2018-12-10

ik ben er blij mee donderdag besteld vrijdag in huis prima gedaan compliment

R. van der Linden beoordeelde op 2018-12-08

Net als eerdere bestellingen snel verzonden. Prima!

Jessy Geduld beoordeelde op 2018-12-06

de persoonlijke briefje bij de bestelling is super!

Angelique Toussaint beoordeelde op 2018-12-05

Goede service en snelle bezorging.

Ronald Nieuwenhuizen beoordeelde op 2018-12-05

'S middags om 15.30 gebeld om te vragen of mijn bestelling die middag nog kan worden verzonden. Volgende dag al vroeg in de middag geleverd, helemaal super!