Maatschappijwijk 23
7707 SG Balkbrug
KvK 50422049

Wil Leiner beoordeelde op 2018-08-23

Snelle persoonlijke service. Goed assortiment.

Sylvain van Horebeek beoordeelde op 2018-08-13

het product was bij mij gekend , ik ben zeer tevreden ,
hebben jullie ook een goede sancerre witte wijn ,en een goede rode merlot

Reactie van TheWineshop:
Fijn om te horen dat u tevreden bent! Ik zal u straks een mailtje doen met een aantal wijnsuggesties.

Bedankt voor uw beoordeling en geniet van de wijnen!
Cheers,
Team TheWineshop

Ingmar Petersen beoordeelde op 2018-07-19

T.Essink beoordeelde op 2018-07-04

Ze hebben echt super service. Er was iets verkeerd gegaan met onze bestelling. En ze hebben het direct na gestuurd met een koerier en zelfs nog wat extra’s mee gegeven. Echt super!!

Reactie van TheWineshop:
Hartelijk dan voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u ondanks de problemen met de levering toch tevreden bent! Geniet van de wijnen!

Cheers,
Team TheWineshop

Bernadette beoordeelde op 2018-06-21

Snelle levering, bijzondere wijnen tegen correcte prijzen.