Bronsteeweg 49b
2101 AB Heemstede

Bonnette Vosseberg beoordeelde op 2019-07-20

Snelle reactie en zeer vlotte levering

Reactie van Thee-water.nl:
Graag gedaan Bonnette, hoop dat het zuivere water je goed bevalt. Geen metalen meer!

Monique beoordeelde op 2019-05-09

Bijzonder lekkere theesoorten die snel geleverd konden worden.

Reactie van Thee-water.nl:
Graag gedaan Monique, wat fijn dat je zo geniet van de heerlijke thee!

N van Strien beoordeelde op 2019-04-21

Erg tevreden,.. wat een smaak verschil. Nu 2 weken in gebruik en het filter is nog 100%.

Reactie van Thee-water.nl:
Fijn dat je tevreden bent. Echt schoon water en dan ook nog heerlijk van smaak, goed he! Afhankelijk van de hardheid van het water kan het filter wel 80 liter lang op 100% blijven.

Lies Houkes beoordeelde op 2019-03-23

Gewoon goed

Dank! ;-)

Nada beoordeelde op 2019-03-15

Voor de 2e keer waterfilter en lekkere thee besteld en het werd snel geleverd. Kan het iedereen aanraden.

Reactie van Thee-water.nl:
Dank je wel voor je reactie Nada! Ja, de thee wordt heel veel lekkerder met het gezuiverde Zerowater he! Puur water voor het lekkerste kopje thee.

Marnix beoordeelde op 2019-03-14

Snelle en goede service, vriendelijk contact.

Dank!

Sylvia Kamman beoordeelde op 2019-01-22

Zeer tevreden over snelle levering. Keurig verpakt.

Reactie van Thee-water.nl:
Dank voor je positieve reactie Sylvia!

Willy van de Water beoordeelde op 2019-01-12

Snel en uitstekende service. Erg blij met het heerlijke zuivere water door gebruik van de Zero filter

Reactie van Thee-water.nl:
Hi Willy, dank je wel voor je complimenten. Heerlijk he, dat zuivere water. Puur en lekker drinkwater,voor het lekkerste kopje thee (of koffie) en goed voor je lichaam. Santhee!

diana van der Wal beoordeelde op 2019-01-03

Gebruiksvriendelijke website en goede informatie over de produkten

Reactie van Thee-water.nl:
Dank voor je compliment Diana! De site wordt voortdurend aangepast en verbeterd dus kom regelmatig eens langs! ;-)

Monique Beukelman beoordeelde op 2018-12-10

Heerlijke Thee, uitstekende service!

Santhee, Monique!

Steven Tromp beoordeelde op 2018-12-01

Top producten en perfecte levering. Een absolute aanrader voor iedereen die schoon drink- en theewater wilt hebben!

Dank je wel Steven!

Dennis Geluk beoordeelde op 2018-11-18

Aantal mails wat wat aan de ruime kant. 2 x een bevestiging dat er betaald was (binnen 10 min).
Producten prima en aflevering ook zeer snel

Reactie van Thee-water.nl:
Dank je wel voor je reactie Dennis. We gaan proberen wat te doen aan het aantal (dubbele) mailtjes. Fijn dat de producten goed bevallen. Santhee!

Marco en Klary uit Voorhout beoordeelde op 2018-11-08

Perfecte waterkannen, we hebben er inmiddels vier en geweldig zacht water met zero ppm dus nu super lekkere koffie en heerlijk thee, drinken alleen nog maar dit water! Dank je Karin voor het promoten van je producten!

Reactie van Thee-water.nl:
Fijn Marco en Klary dat jullie zo tevreden zijn. Kan ook niet anders met zulk lekker en gezond water ;-) En, geen aanslag meer in de apparaten zoals de waterkoker. Ook te gebruiken voor b.v. je strijkijzer.
Santhee!

Evelien Brand beoordeelde op 2018-11-03

Prima, uitleg en service

Dank je wel Evelien!

Ria Eijck beoordeelde op 2018-11-03

Ik ben heel tevreden over de zero waterkan, het water smaakt sowieso veel lekkerder en voor de thee is het zeker prima. Ik heb nu voor het eerst via de webshop thee en een vervangingsfilter besteld, heel makkelijk, het wijst vanzelf. En de service is super.

Reactie van Thee-water.nl:
Dank je wel voor je positieve reactie, fijn dat je tevreden bent over de webshop en de geleverde producten. De bestelde thee komt ook snel je kant op en ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Santhee!

Rachel Willems beoordeelde op 2018-11-02

Ik heb het ronde waterfilter besteld en had het een dag later al in huis. Het filter lekte en toen heb ik een mailtje gestuurd. Kreeg gelijk antwoord en het bleek mijn eigen fout te zijn. Ik had het filter er op de verkeerde manier ingedaan. Super snel geholpen, super service! En het water is superlekker, geen aanslag meer in mn theeglazen en veel lekkerder thee ook.

Reactie van Thee-water.nl:
Graag gedaan Rachel! Het gebeurt vaker dat het filter er van bovenaf ingedraaid wordt maar dan sluit het niet goed af zoals je gemerkt hebt. Veel plezier van de waterfilterkan en Santhee!