Theemoment24.nl

Spielehorst 32 (geen bezoekadres)
7531ES Enschede

Sharon Weekers beoordeelde op 2019-04-14

zeer goede kwaliteit van thee, snelle levering!

Esther Boortman beoordeelde op 2019-03-30

Goede levering lekkere thee

Aljona Beslagic beoordeelde op 2019-03-30

Snelle service en heerlijk van de thee genoten. De beschrijvingen van de smaken kwamen goed overeen, dus dat maakte het kiezen lekker makkelijk.

Moniek Gordijn beoordeelde op 2019-03-22

Keurig en snel geleverd!

Grenada Beeke beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering, uitgebreid assortiment, goede beschrijving bij de smaken and last but not least, Heerlijke Thee!!!!!

Jacob De Ruiter beoordeelde op 2019-03-10

Prima website overduidelijk!

Anna Kaminska beoordeelde op 2019-03-08

Snelle bezorging, hele goede thee. Smaakvol.

Alexandra Slager beoordeelde op 2019-03-07

Eén theeblik met aromadeksel besteld. Minimale bestelbedrag niet gehaald, dus er maar een theelepel erbij besteld om losse thee te scheppen. Was prima ingepakt. Ontvangen op de dag die stond vermeld in de mail.

Herman Thissen beoordeelde op 2019-02-28

Goede kwaliteit thee die ik heb ontvangen, fijne smaken. Voor herhaling vatbaar.

Frans en Ina beoordeelde op 2019-02-27

Prima service en heerlijke thee

Gerdiene van der Steege beoordeelde op 2019-02-17

Mooi pakketje, bezorging duurde alleen langer dan aangegeven was helaas.

Priscilla Reeb beoordeelde op 2019-02-08

Overzichtelijke website, bijzondere thee varianten, snelle verzending. Thee zorgvuldig verpakt in leuke, herafsluitbare zakjes.

Age Jan Bouma beoordeelde op 2019-02-03

Snel en lekker

Anja Quak beoordeelde op 2019-01-12

Op maandag besteld. Binnen een uur al een mailtje dat niet alles op voorraad was en dat ze die artikelen de volgende dag al verwachtten. Pakket werd keurig woensdagochtend bezorgd. Netjes verpakt, inclusief sample. En het belangrijkste: heerlijke thee!

Karina schep beoordeelde op 2019-01-08

Zeer tevreden. Snelle verzending

alex haes beoordeelde op 2018-12-28

Ik heb voor het eerst verse thee gekocht. Ik was altijd een koffie drinker, maar kon niet goed tegen de cafeïne. Ik proef duidelijk een verschil tussen de zakjes en verse thee. Heerlijk!

brenda kampherbeek beoordeelde op 2018-12-27

Snelle levering! Goede verpakking! Lekkere theešŸ˜ƒ

Raymond Jansen beoordeelde op 2018-12-24

Als nieuwe theedrinker vond ik de website erg duidelijk. Veel uitleg over de diverse theesoorten. Ik heb een selectie van 5 soorten besteld. De verpakking en verzending was uitstekend, net als de voorwaarden op de website. Ik ben tevreden. Nu nog even wachten tot ik mijn Qi Aerista ontvang...

Helen Smaalders-Looijschelder beoordeelde op 2018-12-23

Heel tevreden, snelle bezorging

Danny beoordeelde op 2018-12-09

Prima service. Snelle levering. Leuke producten.