Theemoment24.nl

Spielehorst 32 (geen bezoekadres)
7531ES Enschede

Hanita Van der Meer beoordeelde op 2017-11-20

Alles snel en zeer goed verzorgd geleverd! Erg leuk verpakt! Een cadeautje om te mogen ontvangen!

Erik beoordeelde op 2017-11-10

Mooi verpakt en heerlijke thee!

Anja Westhoff beoordeelde op 2017-10-31

Heerlijke thee, en mooie samenstelling

Tara Wessels beoordeelde op 2017-09-30

Goed geholpen , heerlijke thee al snel mogen ontvangen! Ga hier zeer zeker meer bestellen!

Joan Poulus beoordeelde op 2017-09-08

Snelle levering , super netjes verpakt en de thee is heerlijk!!!

Liesbeth Middelburg beoordeelde op 2017-08-09

Heel tevreden. En wat een heerlijke thee!!!

Mar beoordeelde op 2017-07-25

Heerlijke thee! Echt een aanrader. Ook heel leuk om een sample te ontvangen. Ik ga zeker weer bestellen.

L Tielle beoordeelde op 2017-06-17

Goed, Prima, snel, tevreden en vooral lekker!

Jacob De Ruiter beoordeelde op 2017-06-02

Snel geleverd en een uitstekend product! Aanbevolen!

Monique Quist- Frederik beoordeelde op 2017-05-06

Zeer tevreden, snelle levering. Mijn vragen werden snel beantwoord en uitgevoerd.

Patricia Kuit beoordeelde op 2017-05-02

Snel geleverd en keurig verpakt!

Roxanne Kok beoordeelde op 2017-04-18

Heerlijke thee en heel snel geleverd!

Jacqueline Melissant beoordeelde op 2017-04-07

Snel bezorgd, goed verpakt en eenvoudig te bestellen.

Annemiek Mazzawi beoordeelde op 2017-03-02

Goede kwaliteit theeen met voldoende diversiteit en goede prijs kwaliteit verhouding

Pascale Pijnenburg beoordeelde op 2017-03-01

Zeer snelle levering binnen 1 dag. Hetgeen niet op voorraad was is binnen een week nageleefd. Hierover ben ik netjes op de hoogte gehouden.
Nu de verschillende soorten proeven en hopen dat ze smaken.

Anne beoordeelde op 2017-01-24

Ik ben heel tevreden over theemoment 24. Zaterdag mijn bestelling gedaan en dinsdag had ik het pakketje. Er zat zelfs een sample bij van een andere groene thee soort. Top service! Meteen die avond de thee geprobeerd. Ik ben om, ik wil niet meer anders. De groene thee zit zo vol van smaak en raad het dan ook bij iedereen aan.

Rein Midavaine beoordeelde op 2017-01-23

Snelle levering, keurige verpakking en uitstekende thee. Wellicht een suggestie om een los etiket van de thee bij tevoegenom deze op de betreffende theebusjes te plakken

Reactie van Theemoment24.nl:
Beste Rein,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je bestelling bij Theemoment24 te beoordelen.

Omdat we het helemaal eens zijn met je suggestie gaan we ervoor zorgen dat je de etiketten deze week nog ontvangt zodat je optimaal gebruik kunt maken van de theeblik.

Groet,
Carolien
Theemoment24

Carla Louwerier beoordeelde op 2016-12-28

Onlangs prettig kennis gemaakt met Theemoment24. Wat een heerlijke soorten thee, echt een snoepwinkel voor de theeliefhebber. Nadat ik de bestelling geplaatst had kreeg ik alles snel binnen, netjes verpakt in handige hersluitbare verpakking, ideaal !!!
Heb nu de Gunpowder Tempel of Heaven en de Groene thee Asian Colours en die zijn zo heerlijk dat ik niet kan wachten om meer uit te proberen.

Martijn beoordeelde op 2016-11-22

Het bestellen zelf was erg duidelijk en mijn bestelling werd de volgende dag al thuis bezorgd. De thee zelf is heerlijk! Ik had een losse theeselectie pakket gekocht en met name de Earl Grey deluxe lady star is erg populair thuis.

2016