Theemoment24.nl

Spielehorst 32 (geen bezoekadres)
7531ES Enschede

Aylin Tomruk Avci beoordeelde op 2018-03-26

Heerlijke thee en goeie en snelle service!

Jw beoordeelde op 2018-03-25

Snelle levering...heerlijke thee...mooi verpakt

Maria Van Bohemen beoordeelde op 2018-03-08

Prima afgeleverd!

Karin Offermans beoordeelde op 2018-03-08

heel tevreden, de bestelling de dag erna al in huis. top

Eskes beoordeelde op 2018-03-05

Prime geregeld.

Vsc Luijten beoordeelde op 2018-02-28

Snelle levering, prima service, goed verpakt

Joliene Van Klinken beoordeelde op 2018-02-28

Levering op tijd en zag er supergezellig uit

M van der Star beoordeelde op 2018-02-25

Er was een probleempje met mijn thee waarover ik contact hebt opgenomen met Theemoment. Het werd daarna keurig netjes opgelost.

Patrick beoordeelde op 2018-02-22

Snel en goed

Rianne van Tongeren beoordeelde op 2018-02-03

Lekkere thee, vlot verzonden.

B Van Gameren beoordeelde op 2018-01-30

Goede en snelle service.

Fr Idzenga beoordeelde op 2018-01-21

Erg tevreden en supersnel geleverd en keurig verpakt!

Kirsty Dijhuis beoordeelde op 2018-01-14

Snelle levering , alleen jammer dat er geen beschrijving bij is hoe je de thee moet bereiden. En daarmee bedoel ik de hoeveelheid thee per keer etc .
Heb een mail terug gehad met perfecte informatie zeer attent
Mijn complimenten šŸ‘

Reactie van Theemoment24.nl:
Beste Kirsty,

Bedankt voor je review.

Hopelijk geeft onderstaande informatie je meer duidelijkheid over het zetten van losse thee:

Voor het zetten van losse thee is een thee accessoire nodig. Een thee accessoire is een filter die je gebruikt voor het zetten van losse thee bijvoorbeeld een thee-ei of een thee filterzakje.

Voor een kop losse thee gebruik je ongeveer 2 gram thee.(gelijk aan Ć©Ć©n theelepel of gebruik hiervoor een theemaatschepje) Uiteraard is dit wel afhankelijk van hoe sterk je de thee zelf graag drinkt.

De hoeveelheid losse thee per liter, de gewenste temperatuur van het water en de trektijd van de thee staat vermeld op het etiket van de thee die je hebt ontvangen. Tevens kun je deze vinden op onze website bij de specifieke theesoort.

Mocht je nog vragen hebben stel ze ons gerust, wij helpen je graag!

Groet,
Carolien
Theemoment24

Carla Meens beoordeelde op 2018-01-10

Uitstekende service heerlijke thee

Corrie Vissers beoordeelde op 2018-01-08

Snelle levering, prima thee

V beoordeelde op 2017-12-04

Heerlijk ruikende thee, smaakt heerlijk. Niet te sterk en niet te zoet. Mooi verpakt!

Chantal Alferink beoordeelde op 2017-11-23

De smaken zijn heel vies en er zit suiker in, dit mag ik niet hebben dus ik heb nu voor 20 euro aan thee die ik niet lekker vindt.

Reactie van Theemoment24.nl:
Beste Chantal,

Vervelend om te lezen dat je thee bestelling niet naar wens is. Om iedereen te voorzien van de juiste informatie hebben wij bij ieder product de smaak en alle ingrediƫnten vermeld staan. Voor specifieke wensen of vragen omtrent thee kun je altijd contact met ons opnemen.

Graag willen we je de mogelijkheid bieden de thee die je niet wenst aan ons te retourneren. Volg hiervoor ons retourneringsproces via onderstaande link: https://www.theemoment24.nl/retourneren

Groet,
Carolien
Theemoment24

Hanita Van der Meer beoordeelde op 2017-11-20

Alles snel en zeer goed verzorgd geleverd! Erg leuk verpakt! Een cadeautje om te mogen ontvangen!

Erik beoordeelde op 2017-11-10

Mooi verpakt en heerlijke thee!

Anja Westhoff beoordeelde op 2017-10-31

Heerlijke thee, en mooie samenstelling