Kantelen 18
5151XV Drunen

Cynthia Rijkers beoordeelde op 2019-08-09

Snelle levering en afhandeling , vriendelijk contact !

Odette beoordeelde op 2019-08-06

Snel en discreet, zou zo weer een bestelling plaatsen.

Jen Rietveld beoordeelde op 2019-08-01

Goed contact gehad via de telefoon.

A.v.R. beoordeelde op 2019-07-30

Snelle en discrete levering van het product. Op de verpakking is ook duidelijk aangegeven hoe je het moet gebruiken. Kortom een goed product

Janine beoordeelde op 2019-07-26

Goede en snelle levering. Miste alleen wel een bevestigingsemail dat het pakketje onderweg was. Geen idee wanneer ik hem nu kon verwachten. Keurig in anonieme verpakking over gekomen wat ook heel fijn is

Susanna Timmer beoordeelde op 2019-07-18

Super tevreden. Levering precies volgens de verwachting en alle informatie is heel duidelijk. Zou hier zeker nog eens bestellen.

Meike beoordeelde op 2019-03-31

Netjes verpakt en zeer snel in huis

Joyce beoordeelde op 2019-03-16

Snel in huis. Netjes verpakt

Marleen beoordeelde op 2019-01-18

Super snel binnen! Duidelijke testen. Prijs kwalitiet verhouding is super goed!

Suzanne beoordeelde op 2019-01-17

De zwangerschapstest deed wat die moest doen, duidelijke Ned handleiding en simpel in gebruik.
Fijn dat je aan de buitenkant van het pakketje niet kon zien dat het om een zwangerschapstest ging.
Kortom zeer tevreden klant.