Tientjeofminder.nl

Tientjeofminder.nl

Met Tientjeofminder.nl willen wij de taboe op tweedehandse kleding en schoenen doorbreken. Dit kunnen wij waarmaken, omdat wij zelf een inzamelaar van en groothandelaar in gebruikte kleding en schoenen zijn. Zo selecteren wij zelf (zo zorgvuldig mogelijk) de aangeboden artikelen vanuit onze eigen voorraad. De artikelen op Tientjeofminder.nl mogen maximaal €10 kosten, waardoor de korting op de nieuwprijs op kan lopen tot wel 90%!

De zekerheden van https://www.tientjeofminder.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015