Edvard Munchweg 11
1328 MA Almere

8,8

-1%

Linda beoordeelde op 2019-05-28

Na mijn eerste bestelling die goed was afgewikkeld bestelde ik een paar gympen voor mijn schoonmoeder.
Toen ze na 2 werkdagen nog niks had ontvangen heb ik Tientjeofminder.nl een mail gestuurd met veel vragen. Hier heb ik nooit antwoord op gehad en 5 dagen later werd het pakje verstuurd. Deze site pretendeerd binnen 24 uur verzending maar ze doen het dus duidelijk niet. Bestel hier niet !!!! Je bent een nummer en al betaal je meteen je bent echt onbelangrijk. Ik vind het schandalig om als klein winkeltje de grote jongen uit te hangen.

Jurjus beoordeelde op 2017-10-11

Levering was snel en goed geregeld. Product, dat nieuw is, was gewoon kapot. Heb meteen contact gezocht maar bedrijf reageert nergens op. Had een betere service verwacht gezien alle positieve reviews. Jammer, het gaat om kleine bedragen, een goede naam is meer waard.

A beoordeelde op 2017-03-16

Ik slaag regelmatig voor leuke spullen voor mijn gezin , als ik iets nodig heb dan zit er vaak wel bij!

Desire beoordeelde op 2017-03-16

Schoen is nu al kapot. 1 dag aan gehad ik werk in een hotel dus moet veel lopen. Had gehoopt dat deze een uitkomst waren. NIET DUS.

Tevreden klant beoordeelde op 2017-03-04

Ik ben erg te spreken over tientje of minder! Snelle levering, producten betaalbaar en zoals omschreven. Retournering (vanwege verkeerde maat) ging ook uitstekend. Niks op aan te merken, zoals het hoort. Tientje of minder is betrouwbaar en betrokken bij de service haar klanten.

Bea beoordeelde op 2017-03-03

Snel en betrouwbaar.

Linda beoordeelde op 2017-02-28

Wat een geweldige service !! Altijd bereikbaar! En zeer klantvriendelijk, Ik had 2 artikelen besteld waar we heel blij mee zijn. De artikelen zijn van hoogwaardige kwaliteit. Ik beveel dit bedrijf zeker aan !!! Zelf heb ik het aan al m'n vriendinnen verteld iedereen is enthousiast!!!

Heleen beoordeelde op 2017-02-27

Vriendelijk personee en snelle service. Fijn dat u het telefonisch voor me heeft kunnen oplossen, ik ben erg blij met de schoenen!

Lowie beoordeelde op 2017-01-12

Snelle afhandeling, uitstekende communicatie en klantvriendelijke bejegening.

Jolanda smits beoordeelde op 2017-01-12

Goede levering goede bestelling

G.Massen beoordeelde op 2016-12-21

Zeer prettige ervaring en perfecte afwikkeling.
Mooi shirtje!!
Keurig verzorgd pakje ook!!

Listte beoordeelde op 2016-12-15

Heel tevreden. Goede kwaliteit van producten en enorm vriendelijk personeeel. Beantwoord snel je vragen ! Top

Sherty beoordeelde op 2016-12-14

Vandaag heb ik mijn pakje ontvangen.
Het was heel goed verpakt en tijdig geleverd.
Het bestelde artikel is in goede staat.
Zal zeker vaker iets kopen.

Reactie van Tientjeofminder.nl:
Superleuk om te horen dat de bestelling naar wens is!
Ook willen wij u bedanken voor de tips/suggesties aangaande onze communicatie. Hier hebben wij wat mee gedaan :) Wij wensen u fijne feestdagen toe!

Anoniem beoordeelde op 2016-12-13

De tijd klopte wanneer het pakje is bezorgd.

Beerkens beoordeelde op 2016-12-13

Nette artikelen en snelle afhandeling.

Cas beoordeelde op 2016-12-10

Tevreden!

Bianca beoordeelde op 2016-12-09

Een hele fijne reactie nadat ik zelf mijn adres verkeerd had opgegeven en het pakket retour afzender werd gestuurd. Wat een goede service om de verzendkosten voor eigen rekening te willen nemen! Heel lief....en ben natuurlijk blij met mijn jas!

Cas beoordeelde op 2016-12-09

Tevreden

nelly koning beoordeelde op 2016-12-07

laarzen waren een verkeerde maat toegezonden

Reactie van Tientjeofminder.nl:
Hoi Nelly,

Dit was inderdaad onze fout, ik had mijn leesbril kennelijk niet op, waardoor ik maat 36 en maat 38 heb verward. Gelukkig hebben wij hier spoedig contact over gehad met u en zijn wij blij om te horen dat uw dochter de schoen wel paste! Een gelukje bij een ongeluk dus :) Al had uw dochter de schoen niet gepast, dan hadden wij de schoen retour genomen (uiteraard op onze kosten). Desondanks hopen wij u in de toekomst weer terug te zien in de shop. U kunt nog tot eind 2016 gebruik maken van de kortingscode die wij u hebben toegezonden, anders vernieuwen we deze kortingscode voor u in 2017. Wij wensen u alvast fijne feestdagen toe!

Een vriendelijke groet,

Chloe dumont beoordeelde op 2016-12-07

Snel het paketje ontvangen! Super fijn!