Koppenhof 4
4251AH Werkendam

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Endy beoordeelde op 2017-07-04

Ik wilde graag echt goede plantenbakken(geen bakjes die na een jaar zijn vergaan van een tuincenter) aanschaffen en kwam via het internet bij Tijd voor je tuin uit. Voor mijn bestelling werden mijn vragen omtrent kwaliteit en afwerking netjes beantwoord. Bezorging werd op de ochtend van bezorgen afgebeld wegens omstandigheden, vervelend(ik was er speciaal voor thuisgebleven) maar dit kan gebeuren. Jammer vond ik dat bij bezorging uiteindelijk 1 scheur in een poot aanwezig was die gezien had moeten worden(ik heb dit thuis nog laten controleren door een vakman die in houtbewerking zit) en ook door tijd voor je tuin hersteld had kunnen worden. Mij werd na enkele pogingen middels mail en telefonisch contact geadviseerd om het met lijm in te smeren en af te klemmen en daarna op te schuren. Een rit naar de bouwmarkt, een bus D4 lijm a 15 euro en wat werk na is het door me zelf hersteld. Dit vind ik voor 2 plantenbakken, in totaal 751,95 euro incl verzenden, toch wel een zwaar minpunt. Ondanks dit minpunt, en dat ik de service beter zou willen zien, ben ik wel blij met de bloembakken. Helaas kan ik geen keuze selecteren tussen goed en matig(beoordeling was beter als het een schaal tussen 0-10 had. Dan had ik een betere score (6) kunnen toepassen die iets gunstiger over komt. Nu heb ik, omdat het meer naar beneden overkomt 'matig' moeten kiezen. Hopelijk kan tijdvoorjetuin m.b.t laatste controle en de service wat verbeteren. Kijk maar bij de andere beoordelingen, als bestellingen goed worden geleverd dan zijn kopers ook echt tevreden, zijn er echter problemen dan wordt de service als punt gemeld.

Bram van der Linden beoordeelde op 2017-06-27

Prima. Producten werden snel geleverd, zijn van goede kwaliteit en werd goed op de hoogte gehouden van de aflevering.

Leuk ook dat de bezorger ook een foto per whatsapp verstuurde na het plaatsen van de bakken.

E.H. van den Hoek beoordeelde op 2017-06-26

Afspraken goed nagekomen en een prima produkt geleverd.

W.Gouda beoordeelde op 2017-06-19

Zeer tevreden klacht werd onmiddelijk opgelost

Tirza beoordeelde op 2017-06-05

Hele goede service, kortere levertijd dan verwacht wegens de voorraad. We zijn ook nog eventjes geholpen met het inladen van de bankjes. Heel fijn!

Corrie de Beer, verloskundig centrum Groei beoordeelde op 2017-06-02

heel tevreden. Persoonlijk contact per mail en per telefoon. Goed overleg over de planning / bezorgtijd.

Hans Petter beoordeelde op 2017-06-02

De 4 bestelde hardhouten plantenbakken werden in overleg binnen enkele dagen netjes thuis afgeleverd.
De zijn mooi om te zien en van uitstekende kwaliteit.
Inmiddels met planten gevuld zijn ze een sieraad voor de tuin.
Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

Blatter beoordeelde op 2017-06-01

De website is wel toegankelijk maar als eerste gebruiker niet overzichtelijk.
Ik heb hier over moeten bellen om inzicht te krijgen.
Ik heb 2 bloembakken met zwenkwiel bestelt, hier over werd terug gebeld omdat 4 zwenkwielen niet kan.
De website zou dit kunnen onder vangen.
De bakken voldoen nu prima

Marc beoordeelde op 2017-05-27

Ik ben heel tevreden. Alles ging goed.

Erik beoordeelde op 2017-04-29

Zeer mooie bank op de toegezegde levertijd.

Marie D. beoordeelde op 2017-04-22

Perfecte opvolging, een deel van de bestelling was zoekgeraakt maar dit werd heel vriendelijk en vakkundig opgevolgd en de volgende dag was de volledige bestelling geleverd!

Bart beoordeelde op 2017-04-16

Snelle levering. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Correcte (en gezellige) bezorging.

Patric gijs beoordeelde op 2017-04-11

We zijn zeer te vreden goede kwaliteit
Douglas hout plantenbakken
Het staat heel mooi op het dakterras
Binnen een week geleverd
Vriendelijk personeel met 1 woord super

Daw beoordeelde op 2017-04-03

Snelle levering en kwaliteit is erg goed

Bart beoordeelde op 2017-03-27

Een echt mooi gemaakt te en afgewerkte grote plantenbak gekocht. Eenvoudig op te halen.

Dirk-Jan en Karin beoordeelde op 2017-03-01

Zeer snelle en goede service. Goed advies en prima producten

J.h. Meijering beoordeelde op 2017-01-24

Tevreden over de producten en snelle levering

Sara beoordeelde op 2017-01-16

Vlotte service!

Adrie Groeneveld beoordeelde op 2017-01-12

per mail besteld en binnen enkele dagen in huis

Robbert Aeyelts Averink beoordeelde op 2017-01-03

Prima producten en service. De plantenbakken zijn mooi en hoogwaardig en werden persoonlijk afgeleverd op de gewenste datum.