Koppenhof 4
4251AH Werkendam

W.Gouda beoordeelde op 2017-06-19

Zeer tevreden klacht werd onmiddelijk opgelost

Tirza beoordeelde op 2017-06-05

Hele goede service, kortere levertijd dan verwacht wegens de voorraad. We zijn ook nog eventjes geholpen met het inladen van de bankjes. Heel fijn!

Corrie de Beer, verloskundig centrum Groei beoordeelde op 2017-06-02

heel tevreden. Persoonlijk contact per mail en per telefoon. Goed overleg over de planning / bezorgtijd.

Hans Petter beoordeelde op 2017-06-02

De 4 bestelde hardhouten plantenbakken werden in overleg binnen enkele dagen netjes thuis afgeleverd.
De zijn mooi om te zien en van uitstekende kwaliteit.
Inmiddels met planten gevuld zijn ze een sieraad voor de tuin.
Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

Blatter beoordeelde op 2017-06-01

De website is wel toegankelijk maar als eerste gebruiker niet overzichtelijk.
Ik heb hier over moeten bellen om inzicht te krijgen.
Ik heb 2 bloembakken met zwenkwiel bestelt, hier over werd terug gebeld omdat 4 zwenkwielen niet kan.
De website zou dit kunnen onder vangen.
De bakken voldoen nu prima

Marc beoordeelde op 2017-05-27

Ik ben heel tevreden. Alles ging goed.

Erik beoordeelde op 2017-04-29

Zeer mooie bank op de toegezegde levertijd.

Marie D. beoordeelde op 2017-04-22

Perfecte opvolging, een deel van de bestelling was zoekgeraakt maar dit werd heel vriendelijk en vakkundig opgevolgd en de volgende dag was de volledige bestelling geleverd!

Bart beoordeelde op 2017-04-16

Snelle levering. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Correcte (en gezellige) bezorging.

Patric gijs beoordeelde op 2017-04-11

We zijn zeer te vreden goede kwaliteit
Douglas hout plantenbakken
Het staat heel mooi op het dakterras
Binnen een week geleverd
Vriendelijk personeel met 1 woord super

Daw beoordeelde op 2017-04-03

Snelle levering en kwaliteit is erg goed

Bart beoordeelde op 2017-03-27

Een echt mooi gemaakt te en afgewerkte grote plantenbak gekocht. Eenvoudig op te halen.

Dirk-Jan en Karin beoordeelde op 2017-03-01

Zeer snelle en goede service. Goed advies en prima producten

J.h. Meijering beoordeelde op 2017-01-24

Tevreden over de producten en snelle levering

Sara beoordeelde op 2017-01-16

Vlotte service!

Adrie Groeneveld beoordeelde op 2017-01-12

per mail besteld en binnen enkele dagen in huis

Robbert Aeyelts Averink beoordeelde op 2017-01-03

Prima producten en service. De plantenbakken zijn mooi en hoogwaardig en werden persoonlijk afgeleverd op de gewenste datum.

V beoordeelde op 2016-10-27

De kruidentafeltjes hebben een redelijke prijs-kwaliteit-verhouding. Ze staan nu sinds juni buiten, zonder verder behandelt te zijn en zien er nog steeds mooi uit. De zakjes zijn natuurlijk niet waterdicht, dus let op waar je de kruidentafel plaatst. De rubberen pootbeschermers heb ik in eerste insantie wel geplaatst, maar omdat deze geen gaten hebben om het regenwater af te laten lopen ga ik ze misschien weer verwijderen.
Alleen denk ik is het moeilijk voor iemand, die geen ervaring met dit soort werkzaamheden hefft, de tafeltjes in elkaar te zetten. Het zit allemaal wat strak, maar de schroeven moeten toch precies op het juiste punt zitten. Dus: gebruik een harde, vlakke ondergrond en een in toerental verstelbaar accuschroevendraaier. Lees de handleiding voordat je begint en kijk goed vooraf, waar welke schroef thuishoort.

Harold beoordeelde op 2016-10-24

Besteld een hardhouten plantenbak Fence Plus met de afmeting 150x50x63 met zwenkwielen. Moest nog gemaakt worden. Na een aantal dagen kregen we al bericht dat de bak opgehaald kon worden. Ziet er degelijk uit en is netjes gemaakt. We zijn vriendelijk geholpen.
Zeker een aanrader!

Mieke Kranenborg beoordeelde op 2016-10-19

Mooie tafel,was sneller klaar dan verwacht. Kan goed op maat gemaakt worden.
Hij staat heel stevig door het metalen frame.
We hebben de tafel zelf opgehaald ,thuis bleek dat er aan het metalen frame wat akelig scherpe uitsteeksels zaten waar je je lelijk aan kan openhalen. We hebben ze er zelf afgevijld.