Domineeslaan 91

Bol.com 8 8,0
Trustpilot 4 8,0
Bol.com 8 8,0

tyrone van hecke beoordeelde op 2019-08-11

Product is retour gestuurd binnen de retour termijn en het bedrijf stuurt een incasso bureau achter mij aan waar ik niet van af kom naar constante mail contact blijft het incassobureau vol houden, terwijl het product retour is.

Shibana Hussain beoordeelde op 2019-04-27

Zo erg blij met mijn horloge, was heel snel bezorged, heel mooi verpaking, netjes en super service

Hans beoordeelde op 2019-03-01

Heb eerst via een mobielnummer contact gehad. Heb een afspraak kunnen maken voor een bezoek in Zwanenburg. In de hal op de bel gedrukt (waar een papiertje opgeplakt zat met "Time Horloges") en hier gaf iemand antwoord die niets van Time Horloges wist.
Men heeft op de dag wel geprobeerd om contact te krijgen met mij maar dat is dus niet gelukt en later een mail gehad om er telefonisch op terug te komen, dat dan weer wel. Maar in de tussentijd is mijn probleem ergens anders opgelost dus ik ben er klaar mee.

Reactie van Time Horloges:
Beste Hans,

Wat jammer dat u het zo heeft ervaren. Het klopt wel dat wij op 1 maart een afspraak hadden. Op de afgesproken tijd waren wij wel te bereiken. Eerder op de dag probeerden wij telefonisch contact op te nemen, u bleek op dat moment niet bereikbaar. Wij nodigen u uit om dit telefonisch te bespreken. Het bereikbare nummer is 06 572 83301

Ik kijk uit naar uw reactie.

M.V.G

Ron beoordeelde op 2019-01-31

snelle levering, product in goede staat ontvangen.

Abbas beoordeelde op 2019-01-29

goede service! Snelle levering.

Benny Pattijn beoordeelde op 2019-01-01

Slechte communicatie, maar uiteindelijk wel alles prima geleverd...

Abbas beoordeelde op 2018-10-28

Nederland beste Webwinkel mij bestelling is goed gelieft.