Ruivenstraat 77
3036DD Rotterdam

Bol.com 8 8,9

Marjan Vervoorn - Heerschap beoordeelde op 2019-03-25

Fijn product en leuk de persoonlijke boodschap !

Chared Verschuur-Ballo beoordeelde op 2019-03-22

Hanneke van Veghel beoordeelde op 2019-02-24

jo van den wijngaerde beoordeelde op 2019-02-24

afwerking kan veel beter, en de nummers kwamen niet overeen, verkeerd geplakt, de vijzen zijn niet in overeenstemming met beschrijving, …. niet tevreden !

Annelies de Wit beoordeelde op 2019-01-24

Sanne Mastebroek beoordeelde op 2019-01-11

Anne Van Baast beoordeelde op 2019-01-02

Ik had blokken besteld waarvan de maat niet duidelijk stond aangegeven, de bestelling is dus tegen gevallen. Een mail gestuurd en ondanks het een gepersonaliseerd cadeau was mocht ik de bestelling retour zenden en krijg ik mijn geld terug. Erg fijn.

Isabel Den Engelsman beoordeelde op 2018-12-29

Mooi product en goede afhandeling van de bezorging!

Bo van Antwerpen beoordeelde op 2018-12-22

Rick Gorissen beoordeelde op 2018-12-11

Zeer goede service. Klantvriendelijk en kwalitatief mooi product.

Vincent Hollander beoordeelde op 2018-11-06

Joyce Hoogendijk beoordeelde op 2018-10-31

Sabine Verkes beoordeelde op 2018-10-25

Wat een super leuke shop!!!! Er zijn zo’n enorme leuke en mooie spullen dat er een nadeel aan zit, namelijk een keus maken🤗 eenmaal het kadootje thuis gestuurd gekregen is hij zo enorm leuk ingepakt met confettie!!!! Zeker de moeite waard om hier je babykamer op te vrolijken of een tof kraamkado te scoren!

K beoordeelde op 2018-10-21

Helaas wat langere levertijd door storing bij PostNL, maar Tiny Woods denkt mee en reageert adequaat, netjes!!

Stefanie Broekers beoordeelde op 2018-09-13

Een wagenspanner met naam besteld. Hele snelle levering en echt een hele mooie wagenspanner! Super bedankt!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-07

Arina beoordeelde op 2018-09-07

Heel tevreden, snel geleverd, mooie kwaliteit. Wel zelfs nog per mail aan mij gevraagd hoe ik hem precies geverfd wilde hebben!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-07

Gea beoordeelde op 2018-09-05

Prima! Snelle levering en mooi gemaakt....erg blij mee!