Berfloweg 40
7553JR Hengelo

D. Boom beoordeelde op 2018-02-16

Mijn vragen werden gelijk beantwoord en de helm is snel bezorgd. Super klantvriendelijk en de helm is netjes bezorgd. Ik ben een nieuwe vaste klant geworden bij Tip Top Motorshop.

Floortjuh beoordeelde op 2018-01-05

Fijn dat je via de chatfunctie je vragen kunt stellen die direct beantwoord worden, bestelling keurig ingepakt! 👍zeer tevreden met mijn te gekke helm

Onno beoordeelde op 2017-12-14

Super bedrijf. Snelle levering. Top dankzij Jennifer (Hengelo).

Henning Van Duffel beoordeelde op 2017-11-14

Professioneel, hulpvaardig en correct.

René Bruins beoordeelde op 2017-11-11

Zeer snelle levering, en netjes mail beantwoordt, TOPPIE 👍🏻👍🏻

Martin Visser beoordeelde op 2017-10-29

uitstekend geholpen. snelle levering. goed overleg. mocht het gratis retour zenden als de motorlaarzen niet goed paste.. thanks

Ron de Bruin beoordeelde op 2017-10-24

Duidelijke website en snelle levering zoals aangegeven door verkoper

Erik Deenen beoordeelde op 2017-09-25

Uitstekende service, door mijn fout het verkeerde product besteld. Even een belletje, oude gratis retourneren en de volgende ochtend alweer een nieuwe in huis. Super!

Margo Franssen beoordeelde op 2017-09-09

Snelle service en vooral na terugsturen ook meteen geld terug

Rijschool van Os beoordeelde op 2017-09-02

Super tevreden,
Telefonisch contact gehad. Snel besteld en snel in huis en een goede/eerlijke prijs. Volgende bestelling is 100% weer bij Tiptop Motorshop

Rutger Staffhorst beoordeelde op 2017-08-21

Goede communicatie en snelle verzending. Producten zoals op de site beschreven.

Paul Huisman beoordeelde op 2017-07-29

Super snelle levering !!!

Ronald Bruin beoordeelde op 2017-07-11

Juiste broek niet gevonden, dat ligt aan mijn budget. echter wel alles aan gedaan om dat mogelijk te maken. Goede service. En zeer snel geleverd.

S Haarman beoordeelde op 2017-06-11

Super service!

martijn versluis beoordeelde op 2017-06-09

Geweldige meid die Jennifer .Heeft haar uiterste best gedaan om mij als klant zsm te helpen binnen haar mogelijkheden
Niets dan lof Bedankt

Jürgen Vanparys beoordeelde op 2017-06-08

Zoals steeds, vlotte communicatie en supersnelle levering, me happy!!

Pim Hirdes beoordeelde op 2017-05-19

Heel tevreden over de prijs, levertijd van het bestelde product (donker vizier) en overzichtelijkheid van de site. Op dinsdagavond laat besteld; op donderdagmiddag tussen 13.00 uur en 15.00 uur geleverd.
Met recht een Tiptop-prestatie van deze Motorshop.......... ;-)

Pim Hirdes

Jeroen beoordeelde op 2017-05-10

Goed contact via whatsapp, het teveel bestelde makkelijk retour kunnen sturen en binnen een aantal dagen het geld terug op de rekening. Tiptop!

arend beoordeelde op 2017-04-26

Keurig geregeld allemaal Top

Niek beoordeelde op 2017-04-26

Afgelopen week een motorjas besteld en de volgende dag keurig en netjes geleverd. Super service. Top ofwel Tip-top!!!
Goede prijs kwaliteit

Ord