Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Berfloweg 40
7553JR Hengelo

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Alexey Avdeev beoordeelde op 2018-05-17

I haven't received the order. You don't provide track number . Whether I don't even know for certain my order has been sent.

Reactie van TipTop Motorshop:
Hi Alexey,
Your order was shipped on 24-04-2018. From the Netherlands to Russia it normally takes 8-12 working days. Why did not you contact me before?

Because the product fits in an envelope, no track-and-trace is available.

I will send you the product again and let you know when it was sent.

Sincerely,
Jennifer - TipTop Motorshop

Ricky Diesbergen beoordeelde op 2018-05-12

B beoordeelde op 2018-05-12

Goeie service. Snelle levering

Kevin Broesder beoordeelde op 2018-05-06

Contact gehad over paar laarzen, kreeg snel reactie en levertijd door. Alles liep zo als afgesproken

peter Beentjes beoordeelde op 2018-05-06

Echt super goede service , als je iets besteld om 16u s'middags en het word de volgende dag om 15u bezorgd dan zeg ik TOP Service

Dick Lampe beoordeelde op 2018-04-12

johan van schoonhoven beoordeelde op 2018-04-07

D. Boom beoordeelde op 2018-02-16

Mijn vragen werden gelijk beantwoord en de helm is snel bezorgd. Super klantvriendelijk en de helm is netjes bezorgd. Ik ben een nieuwe vaste klant geworden bij Tip Top Motorshop.

Saskia Schepers beoordeelde op 2018-02-03

Floortjuh beoordeelde op 2018-01-05

Fijn dat je via de chatfunctie je vragen kunt stellen die direct beantwoord worden, bestelling keurig ingepakt! 👍zeer tevreden met mijn te gekke helm

Ruufke van Lavieren beoordeelde op 2017-12-17

Onno beoordeelde op 2017-12-14

Super bedrijf. Snelle levering. Top dankzij Jennifer (Hengelo).

Henning Van Duffel beoordeelde op 2017-11-14

Professioneel, hulpvaardig en correct.

Huub Nijhuis beoordeelde op 2017-11-11

René Bruins beoordeelde op 2017-11-11

Zeer snelle levering, en netjes mail beantwoordt, TOPPIE 👍🏻👍🏻

Betty Cosman beoordeelde op 2017-11-06

Martin Visser beoordeelde op 2017-10-29

uitstekend geholpen. snelle levering. goed overleg. mocht het gratis retour zenden als de motorlaarzen niet goed paste.. thanks

Ron de Bruin beoordeelde op 2017-10-24

Duidelijke website en snelle levering zoals aangegeven door verkoper

Erik Deenen beoordeelde op 2017-09-25

Uitstekende service, door mijn fout het verkeerde product besteld. Even een belletje, oude gratis retourneren en de volgende ochtend alweer een nieuwe in huis. Super!

Margo Franssen beoordeelde op 2017-09-09

Snelle service en vooral na terugsturen ook meteen geld terug