Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Peter van Anrooystraat 30
2324 XC Leiden

Debby Holtdijk beoordeelde op 2018-09-01

Super leuke kleertjes, snel geleverd.

Sandra Filippo beoordeelde op 2018-04-01

Super snel bezorg had het dezelfde dag in huis.
En het is een geweldig setje.

Stacey Van der Schagt beoordeelde op 2018-03-21

Heel snel in huis en een aantal vragen snel en goed beantwoord. Erg blij met de kleertjes en goede service!

wilma lamens beoordeelde op 2018-03-09

leuke kleding ontvangen en zeer snel bezorgd

Naomi van Ruitenburg beoordeelde op 2018-03-08

Super leuke dingentjes besteld! Netjes optijd binnen, super leuke kleding! Ga zeker vaker bestellen :)