Kruiskamp 14

Charlotte Van Den Haute beoordeelde op 2019-05-26

annelies meder beoordeelde op 2019-05-26

rianne van Houwelingen beoordeelde op 2019-05-26

Franke Brouwer beoordeelde op 2019-05-26

Ik ga de sokken weggeven aan iemand anders. Bij nader inzien vond ik ze toch te heftig. Sinds ik bij jullie besteld heb heb ik weer spam in mijn mailbox helaas. Maar ik heb me erg vermaakt met het uitkiezen van mijn sokken!

Kim van der Weele beoordeelde op 2019-05-25

E Begeman beoordeelde op 2019-05-25

Eduard Ruigendijk beoordeelde op 2019-05-25

Snelle levering, supermooie sokken en juiste pasvorm!

linda heijnen beoordeelde op 2019-05-25

Snelle service Super. Toffe sokken

Judith prins beoordeelde op 2019-05-25

Super leuke sokken om vrolijk van te worden. Snel in huis. Top

L Wiers beoordeelde op 2019-05-24

Snelle service en geweldige sokken

A. Versteeg beoordeelde op 2019-05-23

Lucia Valkering beoordeelde op 2019-05-21

Jasmine Elsen beoordeelde op 2019-05-20

Ivona Antonijevic beoordeelde op 2019-05-20

marianne dobbe beoordeelde op 2019-05-20

mooie, verschillende gekke sokken. Super, en ze vallen goed op