Tofshirt

Tofshirt is een kinder- en dameslabel met unieke prints en teksten. De kindershirts zijn verkrijgbaar in wit, zwart, grijs en legergroen en zowel in T-shirt als Longsleeve en in de maten 50 t/m 140. Daarbij kun je kiezen uit verschillende kleuren opdruk. De shirts zijn van goede kwaliteit en het materiaal bestaat uit 95% katoen en 5% elastan. Alle Tofshirts worden op bestelling gemaakt. Daardoor is de oplage beperkt en heb je altijd een uniek exemplaar. Elk Tofshirt heeft naast de bedrukking op de voorzijde ook een detail bedrukking op de acherzijde of op de mouw. Dat maakt een Tofshirt net eventjes anders dan anders!

De zekerheden van https://www.tofshirt.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018