Tamis Weer 29
1566 RS Assendelt
+31653872613
KvK 56198647

Peter beoordeelde op 2018-09-25

Heel tevreden! Snelle en perfecte service!

Reactie van Toiletpapierkopen:
Bedankt voor je leuke reactie, we blijven ons best doen om je tevreden te houden!

Klaas Oudendorp beoordeelde op 2018-09-12

snelle levering , had de verkeerde besteld , maar werd netjes retour gebeld , top bedrijf met hart voor de zaak en klant

F.B.M. Audenaerde beoordeelde op 2018-08-09

Product voldoet aan de verwachting
prijs kwaliteit is dik in orde

Erik Jong beoordeelde op 2018-04-07

Moet alles nog in gebruik nemen, maar alles perfect verlopen. Zeer klantgericht! Zeer prettig communiceren.

M. C. Engel beoordeelde op 2018-03-20

Prima verzorgt

M. C. Engel beoordeelde op 2018-02-12

Zeer tevreden, goed en snel geleverd. Bedankt

caroline Halters beoordeelde op 2017-09-11

gewoon goed

Melvin Zoutendijk beoordeelde op 2017-08-20

Tot nu toe alle bestellingen snel geleverd tegen scherpe prijzen

Reactie van Toiletpapierkopen:
En daar blijven we ook ons best voor doen :-)

Bep van Lommer beoordeelde op 2016-04-26

Klantvriendelijk zowel telefonisch als per mail. Bestellingen worden zoals beloofd snel en goed bezorgd. En qua prijs en kwaliteit verhouding niets op aan te merken.

2016