Zocherpad 6

Bol.com 9 8,4

Gerard. beoordeelde op 2018-01-04

1 woord: TOP

Reactie van TomYang BBQ:
Bedankt voor uw positieve reactie!

Marjon beoordeelde op 2018-01-04

Snel nog besteld tussen kerst en oudjaar in d hoop dat hij gebruikt kon worden met de jaarwisselng... en ja! Geleverd, mooi op tijd.
We als fervent (visbouillon) fonduers waren wij zeer aangenaam verrast door deze thaise hotpot/ fondue. Heerlijk!
Enige minpintje: de soepring zou wat dieper mogen.... maar dat is het enige!

Reactie van TomYang BBQ:
Bedankt voor uw positieve review!

Annelies Veldhuijs beoordeelde op 2017-12-12

Snelle levering, prima product dus zeer tevreden.

Reactie van TomYang BBQ:
Dank voor uw reactie en fijn om te horen dat de TomYang bevalt!

Francine Dehue beoordeelde op 2017-10-13

Heel tevreden, donderdag besteld, vrijdag ontvangen.

Reactie van TomYang BBQ:
Dank voor uw positieve reactie en veel plezier met de TomYang.

Christina Tuma beoordeelde op 2017-09-18

Heel fijn apparaat om in de keuken te hebben. We gebruiken hem hier thuis wekelijks, de kids noemen het onze binnenbarbecue. Gezond en lekker. Het apparaat is van goede kwaliteit. Het enige minpuntje dat ik kan noemen is dat het snoer wat aan de korte kant is, een verlengsnoer is dus geen overbodige luxe.

Reactie van TomYang BBQ:
Dank voor je positieve review!

A. stolk beoordeelde op 2017-09-15

werkt zeer goed en veel plezier met onze thaise vrienden

Reactie van TomYang BBQ:
Dank voor uw review en fijn dat u er veel plezier aan beleeft.

Gery Reintjens beoordeelde op 2017-09-15

Soepreservoir mocht groter zijn. Bouillonvocht condenseert toch redelijk snel. Wij moeten met 3 personen toch meermaals bouillon toevoegen. Verder erg lekker.

Reactie van TomYang BBQ:
Hartelijk dank voor uw review en veel plezier met uw aankoop.