Julianaweg 149
1131 DH Volendam
KvK 36020570

Marlou Laudy beoordeelde op 2018-08-23

Uitstekende service! Was een artikel vergeten, op tijd gebeld, het kon nog gratis verzonden worden met de eerste bestelling, TOP!

Henk Zomers beoordeelde op 2018-07-07

Had iets besteld dat volgens de website van ton konings op voorraad was.
Heb dit artikel besteld,maar lag toch niet in voorraad.
Vraag ik mij toch af,waarom het artikel dan op de website stond als dit niet zo is.
Ton konings heeft dit overigens keurig opgelost,en ik heb het alsnog na 3 weken gekregen.
Ben toch wel tevreden.
Grt. Henk zomers

H. beoordeelde op 2018-06-12

Goed advies gekregen over de maat van het bestelde fiets shirt, snelle levering. Heel tevreden!

Ariët Van den Brink beoordeelde op 2018-06-07

Lange levertijd, slecht telefonisch bereikbaar

Patrick Van Goor beoordeelde op 2018-04-24

Zeer snelle bezorging!

Robert Brand beoordeelde op 2018-04-08

Mooi product nette prijs en snel geleverd

CdW beoordeelde op 2018-03-06

Ben bij Ton Koning echt geweldig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe racefiets. Het personeel was kundig, maar bovenal ook erg eerlijk. De fiets is vakkundig geleverd en de service was een dikke 10. Een echte aanrader!

Mike Serberie beoordeelde op 2017-12-10

Heel tevreden. Telefonisch contact gehad over een product,het zijn zeer behulpzame mensen.
En de levering was de volgende dag al binnen.

Cornell Tol beoordeelde op 2017-11-28

Zeer goed

Rico beoordeelde op 2017-11-01

Het aanbod van Ton Koning Tweewielers is enorm groot. Ik kan bijna alles vinden waar ik naar op zoek ben.