Beversestraat 21B
5431SL Cuijk

8,7

The Feedback Company 696 8,7

J.F. Groenendijk beoordeelde op 2019-08-03

Goede after(service) snel geleverd. De verpakking van geleverde product mag wat zorgvuldiger om schade te voorkomen.

cj v Spronsen beoordeelde op 2019-08-01

Snel geleverd en goed

Ron Koster beoordeelde op 2019-08-01

Snel, goed en goedkoop!

Kees Strijker beoordeelde op 2019-06-02

Snelle levering en response.

Robbie Matatula beoordeelde op 2019-06-01

Zou de volgende dag gelevert worden
Werd ee week later

Hockers beoordeelde op 2019-05-08

Voor 18:00 uur besteld morgen in huis werkte niet voor mijn bestelling. Woensdagavond besteld en pas woensdag een week later geleverd.
Helaas verschuilt toolsvoordelig in hun reaktie zich achter Post.nl maar daar heb ik niks besteld en die hebben mij ook niets beloofd.

Slechte zaak. Misschien gevalletje pech maar dat risico loop ik liever niet dus ik bestel hier nooit meer iets.

Reactie van Toolsvoordelig.nl:
Beste heer Hockers,

Dank voor uw reactie! Vervelend dat uw bestelling niet tijdig is geleverd!

Voor de meeste pakketten die PostNL bezorgd lukt het ze om die tijdig te leveren. Helaas is dit in uw geval niet gelukt. Het door u bestelde artikel is tijdig aangeleverd, maar blijven steken in het depot van PostNL. Ook al gebeurd het maar zelden, u bent hier wel de dupe van geweest! Daarbij hebben wij niet kunnen voldoen aan uw verwachting.

Uiteraard willen wij u hiervoor compensatie aanbieden. Graag verzoeken wij u ons een korte mail te sturen naar aanleiding van deze review. Dit kan uiteraard ook in reactie op het eerder ingestuurde ticket. Wij zullen u dan een aanbod doen!

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij verwelkomen u uiteraard graag nogmaals in onze webshop.

Vriendelijke groet,
Team Toolsvoordelig.nl

H. Aydin beoordeelde op 2019-05-02

Snel en duidelijk.

Patrick Suffeleers beoordeelde op 2019-03-01

Gerrit Hofstra beoordeelde op 2018-11-01

Makkelijk bestellen, en vlot geleverd !

Ad van der Heijden beoordeelde op 2018-09-03

Snelle levering,wat besteld ook geleverd!

Fons Schoors beoordeelde op 2018-09-02

Artikel was niet voorradig. Ander gelijkwaardig maar duurder in de plaats gekregen na telefonisch contact. Prima service!

Tony Ossendorp beoordeelde op 2018-08-03

Naast een goed product en scherpe prijs, was in mijn ervaring de ondersteuning en service van Toolsvoordelig.nl bovengemiddeld. Metbereidwilligheid en flexibiliteit werd mijn oorspronkelijke bestelling aangepast en ondanks dat de volgende dag bezorgd.

Thijs Schoenmakers beoordeelde op 2018-08-03

Wanny Haverkamp beoordeelde op 2018-06-01

Keurig netjes en op tijd geleverd

Bob beoordeelde op 2018-04-23

Mooie en duidelijke website, maar misleidend. Er wordt 2x BTW geheven; bij het product zelf en aan het einde van het bestelproces! Als je even niet oplet ben je ongemerkt duurder uit dan gedacht. Niet webwinkelkeur waardig, lijkt mij.

Niels Fontijn beoordeelde op 2018-03-01

Snelle levering.
Zeer tevreden

Fernando Knipscheer beoordeelde op 2018-02-02

Stond op site dat het in voorraad was maar na bestelling bleek dat er gewacht moest worden op leverancier.
Dat vind ik jammer maar voor de rest mooie site.

B Van den Heuvel beoordeelde op 2018-02-01

Zeer te vreden

G Bosscher beoordeelde op 2018-01-06

Goede communicatie via de email.
Goed beschermd verpakt.

Esmée Jans beoordeelde op 2017-12-05