Julianastraat 1C
6644 BN Ewijk

The Feedback Company 180 9,7

Samira Dib beoordeelde op 2019-05-24

Fleur Bron beoordeelde op 2019-05-24

Alles is goed gegaan! Mijn tip: Ik kreeg wel vier mailtjes over de bestelling/factuur enz. Had van mij in een-twee mailtje(s) gemogen hoor.

Brigitte Hummel beoordeelde op 2019-05-24

Bestel hier altijd,altijd volgende dag in huis en altijd proefjes bij mijn bestelling top!

naomi beoordeelde op 2019-05-24

Na zelf jaren in de salon en parfumerie te hebben gewerkt was ik op zoek naar producten voor thuis gebruik welke echt verschil maken. Zo doende ben ik bij deze webwinkel uitgekomen. Wat een ongelooflijk mooi assortiment met fijne producten! Ik ben heel blij jullie gevonden te hebben en zou het liefst alles wel willen aanschaffen haha. De service is ook heel fijn. Super snelle verzending en snel antwoord op mailtjes. Top webwinkel!

Nathaliegelici@hotmail.com Gelici beoordeelde op 2019-05-22

Chantal Verboven beoordeelde op 2019-05-21

Kazjin Moh beoordeelde op 2019-05-21

GERDA beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering en ook onverwacht 2 mooie testers bij bestelling, attent!

Kirsten Rutten beoordeelde op 2019-05-20

Meryem kazimoglu beoordeelde op 2019-05-20

Vonne van Poelgeest beoordeelde op 2019-05-18

Nathalie beoordeelde op 2019-05-18

Ik ben heel erg tevreden! Goede service, altijd de beste prijs, een cadeautje bij je bestelling, veel kennis over de producten en altijd bereikbaar voor vragen of advies. Ik bestel hier altijd mijn image skincare producten en ben nog nooit teleurgesteld. Ik vind het bijzonder knap dat Marian jaar in jaar uit de kwaliteit zo hoog weet te houden in het bedrijf. Jullie ontwikkelen je steeds verder waardoor de shop ervaring mij steeds weer verrast. Petje af voor jullie!

Sylvana beoordeelde op 2019-05-17

Heel erg tevreden, de volgende dag had ik mijn bestelling binnen. Alles wordt netjes bevestigd per email. Super goed allemaal.

Dunya Hasgul beoordeelde op 2019-05-16

Top producten

A. VandePutte beoordeelde op 2019-05-15

Snelle levering.

Gerthy van Tuijl beoordeelde op 2019-05-14

Jeanine beoordeelde op 2019-05-13

Snelle correcte levering, met een leuk gratis extraatje.

Wilma Groot beoordeelde op 2019-05-12

Snelle bezorging en ook leuk dat je een klein cadeautje en monsters

Anneke Kieftenburg beoordeelde op 2019-05-10

Sisca van Buren beoordeelde op 2019-05-10

Altijd supersnel geleverd met een leuk extraatje!!! Super!!