Julianastraat 1C
6644 BN Ewijk

The Feedback Company 225 9,7

Katie De Vries beoordeelde op 2019-07-22

Erg tevreden met mijn aankopen op www.tophuid.nl bij dermaskin!! Snelle levering! Bestelling was met een 15 minuten gereed en verzonden naar PostNL en daardoor volgende dag thuis! En bij openen van mijn pakketje nog twee proefmonster mogen ontvangen! Helemaal leuk! Super productlijn voor de gevoelige huid en werken uitstekend! Top top top!!!

Iris Kremer-Leguijt beoordeelde op 2019-07-20

Je kunt op de website veel informatie vinden over de producten, dat is handig. Eenmaal besteld heb je het heel goed verpakt en snel in huis, heerlijk!

Nadide Cifci beoordeelde op 2019-07-20

Yvonne De Vos beoordeelde op 2019-07-18

Fatima el Bardai beoordeelde op 2019-07-16

Zeer tevreden, voor 23.00uur besteld en had mijn product de volgende dag al binnen.

Asma Rahmani beoordeelde op 2019-07-16

MSR Oron beoordeelde op 2019-07-14

Amal Ghaleb beoordeelde op 2019-07-14

Tugba atici beoordeelde op 2019-07-14

Ik heb eerst bij een andere site geprobeerd alleen naar een uur had ik nog steeds geen bestelling kunnen plaatsen, toen heb ik gelijk gegoogled en kwam terecht bu jullie, binnen no time had ik mijn bestelling geplaatst en binnen 24 uur had ik mijn bestelling al thuis met een cadeautje erbij, super leuk! Ik weet voortaan bij welke site ik moet zijn, jullie zijn top !

Mariska Laan beoordeelde op 2019-07-12

Snelle levering met leuke verrassing.

trudy preesman beoordeelde op 2019-07-10

Sara Schepens beoordeelde op 2019-07-09

Super snelle levering naar belgie echt supper!!

Mbnm beoordeelde op 2019-07-08

Goede en snelle service. Marian is goed te bereiken en zeer behulpzaam.

ps beoordeelde op 2019-07-05

Keer op keer; snel en volledig.

Maral Basakyan beoordeelde op 2019-07-05

Top producten en en binnen 1 dag in huis!

Pien beoordeelde op 2019-07-02

Zeer tevreden. De bestelling werd de volgende dag op zaterdag al bezorgd. Top!

saskia van groningen beoordeelde op 2019-07-01

handig alles ineen dagcreme zonnebrand, foundation maar van mij mag de kleur iets lichter.

ZAINAB EL ABBAS beoordeelde op 2019-07-01

Amal Benaissa beoordeelde op 2019-06-28