Van der Pijlweg 2 c
7691 CK Bergentheim
0523 745 655

Google Plus/Places - 8,6

Ulrik de Vries beoordeelde op 2019-09-12

Alles super goed geregeld en een prachtig resultaat!!!

Ger Jongenelen beoordeelde op 2019-09-07

Composiet vlonderplanken 804 antraciet 25 breed besteld en terras gemaakt rondom zwembad, ook randen zwembad van deze planken gemaakt.
Top ! Hebben de 40 graden afgelopen zomer overleefd en nergens krom getrokken.
Levering top en service ook vriendelijke mensen, aanrader!

Remco beoordeelde op 2019-08-21

Uitstekende service. Levering in overleg. Bedrijf goed bereikbaar via mail en telefoon. Vriendelijke chauffeur. Kortom zeer tevreden met de vlonderplanken en de koop!!!

B beoordeelde op 2019-07-26

Vloer besteld, vlot geleverd
Zelf gelegd.
Bij minste geringste allemaal vlekken zelfs bij een regenbui
Wij hebben mail gestuurd en er werd ons verteld dat we de speciale composiet reiniger bij hun moesten aanschaffen. Deze hadden we al, maar zonder enig resultaat.
Weer een mail gestuurd dat dit niets helpt.
Nu krijgen we geen reactie.
Kortom zeer slechte service.

Gino A beoordeelde op 2019-06-06

Zeer goede service, uitstekende kwaliteit en echte goede vakmensen eerlijk en mensen van woord.
Bedankt Peter en Frank !!!

H.Becker beoordeelde op 2019-05-29

Deskundig personeel. Denkt goed mee. Komt afspraken na.

Chris Laheij beoordeelde op 2019-05-08

Zeer goede ervaring met Topvlonderplanken.nl. Goed advies en snelle levering. Het dakterras gelg met Duowood composiet planken van 5 meter lang. Ziet er strak uit.
De uitvul plaatjes die wij besteld hadden maar toch niet nodig bleken te hebben konden wij gewoon terugsturen. Prima dus.

Hans Gielen beoordeelde op 2019-03-12

We wilden eigenlijk volgende week in Den Haag geleverd krijgen, maar op jullie verzoek werd het vandaag zaterdag op mijn verjaardag.
Wat een cadeau van de chaufeur om niet alleen te lossen maar om ook alle planken door het raam op een hoog mee door te steken.
Niet alleen top-vlonderplanken maar vooral ook TOP-SERVICE!
Reuze bedankt.

R. Swart beoordeelde op 2018-07-16

Bestellen op de website ging snel en gemakkelijk. Voor een dakterras een m2 pakket besteld waar alles in zit. Het is keurig bezorgd waar ik het hebben wilde. Er was iets vergeten wat ik bijbesteld had, maar na één telefoontje van degene die het pakket kwam afleveren was het geregeld dat dit nabezorgd zou worden. Wat ook prompt gebeurd is. Pinnen bij bezorging was mogelijk, wat ik zelf altijd erg fijn vindt.
Prima service, prima kwaliteit en ik heb met het geleverde een strak dakterras kunnen leggen.
Een aanrader.

Erik van der Stouwe beoordeelde op 2018-07-16

Goed bereikbaar. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en geholpen om tot de beste oplossing te komen. Onvoorzien probleem met levering is zeer correct en snel afgehandeld. Al met al zeer tevreden over de levering van de composiet vlonderplanken voor ons nieuwe balkon.

Wilma Aikema beoordeelde op 2018-05-25

Toppers. Wat een geweldig bedrijf, en wat een service. Kom daar nog maar eens om. Meedenkend, zeer vriendelijk en kundig. Een dikke 10. Ik raad dit bedrijf - waar je ook zit in Nederland - van harte aan.

E.M.van Wier beoordeelde op 2018-04-30

Paar jaar geleden een composiet hek gekocht ziet er nog als nieuw uit
Nu een hekwerk van composiet en aluminium palen staat strak ziet er perfect uit.
Snelle levering en nazorg ( extra afdichtings doppen voor de alupalen)
Al met al dik tevreden

Aukje de Groot beoordeelde op 2018-04-30

Wij zijn heel tevreden. Ze hebben ons heel goed geadviseerd. De kwaliteit van de composieten planken is uitstekend en ons nieuwe terras ziet er prachtig uit. Top product!

Bram beoordeelde op 2018-03-22

Perfect geholpen. Deskundig advies en snelle reacties.

Jelle van den Dool beoordeelde op 2018-03-21

Na bezoek website ter plaatse wezen kijken.
Door Frank rondgeleid en uitleg over diverse soorten gehad.
uitstekend geholpen en ook besteld.
Levering in overleg ook geen probleem
Al met al een aanrader