Mounehoek 22

2015

cristel beoordeelde op 2015-09-10

Snelle levering. Netjes en verzorgd wordt het ook geleverd. Geen

Anoniem beoordeelde op 2015-08-29

Mailde dat de mp3 speler het niet deed bij levering, en dat was geen probleem werd meteen een nieuwe opgestuurd.

Michel beoordeelde op 2015-08-28

snelle levering en een goede afhandeling

Anoniem beoordeelde op 2015-08-08

Diana beoordeelde op 2015-08-06

Goede communicatie en veel goedkoper!

Marianne beoordeelde op 2015-07-26

Snelle levering.

Jos beoordeelde op 2015-07-26

René beoordeelde op 2015-07-23

Snelle levering. Goede service bij problemen. In mijn geval bleken de specificaties van een mp3 speler door de fabrikant dusdanig aangepast (zonder dat Topsjop dit wist), dat de aankoop niet voldeed. Na contact werd de aankoop zonder problemen terug genomen en het snel aankoopbedrag vergoed. Top! Geen

Anoniem beoordeelde op 2015-07-18

Ger beoordeelde op 2015-07-09

Snelle levering en goed verpakt

John beoordeelde op 2015-07-04

Snelle en vooral transparante levering. Je weet precies waar het bestelde zich bevind en wanneer de levering is. Iets meer info over dit artikel (de aan/uit werking van het ledlampje)

Anoniem beoordeelde op 2015-07-03

SPY ZONNEBRIL 720P HD E4SB021

SNEL EN OP TIJD GELEVERD WERKT PRIMA,
ZOU OOK FIJN ZIJN ALS ER EEN NEDERLADSE ,
HANDLEIDING BIJ ZOU ZITTEN.

Anoniem beoordeelde op 2015-07-02

Betaalbaar, snel en betrouwbaar Geen, ik heb een mini-mp3 gekocht en een 4 GB micro-sd kaartje. Het kaartje is een beetje traag met bestanden overzetten maar dit is een persoonlijke afweging geweest :)

Anoniem beoordeelde op 2015-05-29

kwaliteit en levertijd

bhajan beoordeelde op 2015-04-30

Pieter beoordeelde op 2015-04-23

Zelfs een klein ordertje wordt snel en correct afgehandeld. geen, eigenlijk

Matti beoordeelde op 2015-04-17

Eoin Johnson beoordeelde op 2015-04-15

Anoniem beoordeelde op 2015-03-30

M beoordeelde op 2015-03-23

Overzichtelijke website, snelle verzending, betrouwbaar, en een goed product.
(Mijn ordernummer: c2d803274)