Mounehoek 22

Bol.com 108 8,9

Marnin Zondag beoordeelde op 2019-03-10

T

Arlette Prenen beoordeelde op 2019-03-09

Snel geleverd prima prijs beter kan niet zeer tevreden

Fred beoordeelde op 2019-03-01

Bestelling was de volgende dag al in huis, goed verpakt en ik werd op de hoogte gehouden van de verzending. Het product was verder prima, al met al een uitstekende ervaring!

P.A.A. Godschalk beoordeelde op 2019-02-26

Snelle levering. Makkelijk te instaleren. Helaas geluid en microfoon wat minder.

Rick Schipper beoordeelde op 2019-02-02

Prima, niet de Andere dag bezorgd, Kwam vermoedelijk door postnl

Henk Vermaat beoordeelde op 2019-02-01

Snelle levering en retourafhandelin

Quoc Nguyen beoordeelde op 2019-01-23

Goed product. Met een extra nederlandse handleiding en snel geleverd

Henk Schaap beoordeelde op 2019-01-07

Prima. Snelle levering

Erik Kervezee beoordeelde op 2018-12-22

Correct en adequaat geleverd.

Lia Verhage beoordeelde op 2018-12-16

snelle goede levering

Lenn Uwland beoordeelde op 2018-12-15

Met twijfels besteld, beetje tokkie site. Maar gelukkig netjes geleverd, product is goed. Dus zeer tevreden!

Peter Delorme beoordeelde op 2018-12-14

Uitstekende ervaring, ik had een mailtje gestuurd met een vraag en kreeg heel snel antwoord.
Het artikel is ook volgens afspraak geleverd.

Bas Esveld beoordeelde op 2018-11-26

Artikel besteld, (keychain camera), verkeerde gekregen (autosleutel camera), maar werkt ook prima, dus niet terug gestuurd.
Maar het blijft uiteindeljk het verkeerde artikel, dit heb ik bij WISH of GEEK nooit gehad, dus 3 a 4 sterren.
Half jaar geleden nog wat besteld bij Topsjop, artikel was stuk, Topsjop heeft dit heel netjes opgelost door een nieuwe te sturen, dus............ja...........

Reactie van Topsjop:
Onze excuses voor het feit dat u het verkeerde artikel ontvangen heeft. Nu heeft u een autosleutelcamera voor de prijs van een sleutelhanger camera, dat is dan weer geluk bij een ongeluk.

Margriet Ploeger beoordeelde op 2018-11-25

Via de mail eerst contact gehad, dezelfde dag nog antwoord terug. Producten besteld, binnen 2 dagen in huis. Goede en correcte beschrijving van de producten.

R Munnich beoordeelde op 2018-11-16

Beschrijving bij het profict is engelstalig en de nummers bij
de beschrijving zijn nauwelijks te
Lezen
Maar is mij achteraf nog in het NL toegestuurd

Reactie van Topsjop:
Voor de meeste producten in onze webshop hebben wij een eigen Nederlandstalige en duidelijke handleiding geschreven, ook voor de door u bestelde camera. Deze Nederlandstalige handleiding wordt normaal gesproken ook altijd aan het pakket toegevoegd.
Waarschijnlijk zijn wij de Nederlandstalige handleiding in uw geval vergeten. Mijn excuses daarvoor.
De handleiding hebben wij u inmiddels alsnog via email toegestuurd. Hopelijk is nu alles naar wens.

cristel beoordeelde op 2015-09-10

Snelle levering. Netjes en verzorgd wordt het ook geleverd. Geen

Anoniem beoordeelde op 2015-08-29

Mailde dat de mp3 speler het niet deed bij levering, en dat was geen probleem werd meteen een nieuwe opgestuurd.

Michel beoordeelde op 2015-08-28

snelle levering en een goede afhandeling

Anoniem beoordeelde op 2015-08-08

Ik heb verder geen opmerkingen.

Diana beoordeelde op 2015-08-06

Goede communicatie en veel goedkoper!